2. możesz sprawdzić na kodach błyskowych czy będzie wykrywać uszkodzenie czujnika spalania stukowego.
3. Z tego co pamiętam to zbyt dużego wpływu nie ma. Najwyżej ustaw lampą stroboskową na znak kreski przy jakichś w miarę równych obrotach. Ustaw paliwo i znów zapłon.
6. Może tam jest problem z ciśnieniem benzyny, że nie chce wchodzić na obroty. Można sprawdzić ciśnienie odkręcają przewód powroty z regulatora i jeśli nie będzie nim lecieć paliwo to pompka daje ciśnienie poniżej tego co regulator ustala. Tutaj zaznaczone co trzeba odkręcić: http://web.archive.org/web/201710081122 ... m?id=13793
8. Właśnie na rozgrzanym i zepsutą sondą lambda nie powinien praktycznie reagować na odpięcie regulatora ciśnienia. Bo wtedy powinno stać na zero. A jak jakieś napięcie (+odłączona sonda) jest wysyłane do regulatora to może być przez pracę na ssaniu.
9. To normalne bo mechaniczny wtrysk i pierwsze monowtryski w audi miały mechaniczny zderzak spowalniający zamykanie przepustnicy to taki grzybek od dołu przepustnicy: https://a.allegroimg.com/s1024/0c9f3e/9 ... 2198d7a5b9
Ten test działa tylko gdy masz sprawną sondę. Nawet działa to w przypadku współczesnych samochodów tylko tam korekty można sobie podejrzeć procentowe przez OBD.Kolejny test jaki wykonam to ten co gdzies tam pisales o podpieciu amperomierza pod nastawnik o ile dobrze pamietam pisales ze da sie w ten sposob wykluczyc dziure w dolocie(musze przeczytac to jeszcze raz z zaktualizowana wiedza bo wtedy jak to czytalem to byla dla mnie czarna magia teraz sie troche juz nieco rozjasnila sytuacja)
10. Właśnie do korpusu to chyba tylko silnik 2.3 miał. Zobacz jeszcze na podłączonej kostce czujnika temperatury i włączonym zapłonie jakie będziesz miał napięcia na pinach między masą i pomiędzy samymi pinami czujnika.
Sprawdzasz na czujniku który ma taką kostkę jak ten? : https://tomson.com.pl/pol_pl_Czujnik-te ... -812_3.jpg (może mieć inny kolor aby typ wtyczki był taki sam).