Tak jak w temacie , w trasie auto zgasło i juz nieodpala, nawet na lpg (nie swieci sie centralka) brak zasilania na cewce ,krokowym oraz wtryskiwaczu
Stacyjka wymieniona na nowa oem
Przekaznik pompy paliwa załacza pompe po recznym zwarciu go
Rozrzad ustawiony prawidlowo
Brak immo
Bezpieczniki całe
Komputer pokazuje tylko blad halla
Bład 1314 i 1190
Help gdzie szukac sterownik podmieniony dalej to samo
Nieodpala 2.0 ABT: brak zaplonu, pompy paliwa, i zasilania na krokowcu oraz wtryskiwaczu
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: Nieodpala 2.0 ABT: brak zaplonu, pompy paliwa, i zasilania na krokowcu oraz wtryskiwaczu
a sprawdziłeś czy w ogóle masz zasilanie na ecu? bo 1314 to brak komunikacji a nie hall , więc obstawiam że mogła paść kostka stacyjki np.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: Nieodpala 2.0 ABT: brak zaplonu, pompy paliwa, i zasilania na krokowcu oraz wtryskiwaczu
Cewka jest zasilana z plusa po zapłonie sprawdź bezpieczniki te doczepione przy krawędzie skrzynki szczególnie te dwa pod klapką z napisem motor.
Zasilanie wtryskiwacza idzie z przekaźnika pompki paliwa a krokowego bezpośrednio z ECU.
Ja bym stawiał na wypalone połączenie w skrzynce bezpieczników. Zobacz czy jak da sie plus na zacisk 15 cewki albo przewód zasilający cewkę to czy zacznie odpalać.
Zasilanie wtryskiwacza idzie z przekaźnika pompki paliwa a krokowego bezpośrednio z ECU.
Ja bym stawiał na wypalone połączenie w skrzynce bezpieczników. Zobacz czy jak da sie plus na zacisk 15 cewki albo przewód zasilający cewkę to czy zacznie odpalać.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: Nieodpala 2.0 ABT: brak zaplonu, pompy paliwa, i zasilania na krokowcu oraz wtryskiwaczu
w sumie i tak może być bo akurat na schematy nie patrzyłem ot tak strzeliłem z głowy.maciek889 pisze: ↑01 gru 2021, 17:30Cewka jest zasilana z plusa po zapłonie sprawdź bezpieczniki te doczepione przy krawędzie skrzynki szczególnie te dwa pod klapką z napisem motor.
Zasilanie wtryskiwacza idzie z przekaźnika pompki paliwa a krokowego bezpośrednio z ECU.
Ja bym stawiał na wypalone połączenie w skrzynce bezpieczników. Zobacz czy jak da sie plus na zacisk 15 cewki albo przewód zasilający cewkę to czy zacznie odpalać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Krzywiń
Re: Nieodpala 2.0 ABT: brak zaplonu, pompy paliwa, i zasilania na krokowcu oraz wtryskiwaczu
Wiec tak podmienilem sterownik na taki sam bez immo i nadal bylo to samo sprawdziłem te bezpieczniki na krawedzi ktore jak sie okazalo ktos tam kombinowal bo byly schowane pod deska praktycznie i jeden bezpiecznik byl przepalony ... Wlazł mi jakiś gryzon i pogryzł kable poszla zwara po zrobieniu kabli i nowy bezpiecznik 20 A wstawilem wrócilo audi do zycia... Macie pomysl jak zamocować te bezpieczniki by niechowaly sie ?