Cześć wszystkim.
Chciałbym dołączyć do klubu posiadaczy audi 80. Mam już na oku 1 egzemplarz tylko dość daleko od mojego miejsca zamieszkania.
Podobno auto ma zdrową i niezardzewiałą podłogę.Jedyne miejsce z drobnym wykwitem to tylny błotnik pod lampą. Naczytałem się i nasłuchałem o ocynku audi 80 i o tym ze samo z siebie nie zardzewieje i chciałbym dopytać posiadaczy czy to rzeczywiście prawda czy trochę mit?
Czy zdarzały wam się drobne wykwity rdzy w autach niebitych lub nienaprawianych lakierniczo? Czy po tych 30 latach od wyjazdu z fabryki drobny wykwit to naturalna kolej rzeczy czy czerwone światło mówiące o tym że auto na pewno ma na swoim koncie kolizje/wypadek?
Z góry dzięki wszystkim za rady i odpowiedzi. To mój pierwszy post wiec jeżeli to zły dział to najmocniej przepraszam.
[80/B4] Czy rdza = historia kolizji/wypadkow?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [80/B4] Czy rdza = historia kolizji/wypadkow?
Prawda i mit, jakieś korozje mogą byc i nie oznacza to że bity, przeważnie takie wykwity to po odprysku po kamieniu, ale to tyczy się przodu auta a nie tyłu i jest to nieuniknione jak auto jeździ..
Z drugiej strony auto może nie być po kolizji a być wymęczone wtedy korozja jest przeważnie na łączeniach...
Z drugiej strony auto może nie być po kolizji a być wymęczone wtedy korozja jest przeważnie na łączeniach...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 09 maja 2022, 12:16
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
Re: [80/B4] Czy rdza = historia kolizji/wypadkow?
Dzięki za szybką odpowiedź. Chodzi mi dokładnie o ten wykwit ze zdjęcia. . Martwi mnie tez ten plastik nówka sztuka pod błotnikiem mimo że obok pod klapa bagaznika jest już stary poszarzały.Jarewa pisze: ↑09 maja 2022, 13:59Prawda i mit, jakieś korozje mogą byc i nie oznacza to że bity, przeważnie takie wykwity to po odprysku po kamieniu, ale to tyczy się przodu auta a nie tyłu i jest to nieuniknione jak auto jeździ..
Z drugiej strony auto może nie być po kolizji a być wymęczone wtedy korozja jest przeważnie na łączeniach...
Czyli wg was na zdjeciu raczej auto z historia tak?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [80/B4] Czy rdza = historia kolizji/wypadkow?
Tu ewidentnie była kolizja, ale bez oględzin nie wiadomo w jakim stopniu..
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 266
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Re: [80/B4] Czy rdza = historia kolizji/wypadkow?
Jakiej firmy jest prawa tylna lampa? Zauważ że prawy tylny błotnik różni się odcieniem od drzwi(One są ciemniejsze)