Post
autor: h/k » 08 lip 2022, 23:08
Tak, mam z Coupe typ 89 (B3), generalnie masakra z przeróbkami jak tu wcisnąć skraplacz i przesunąć sprężarkę - to wszystko już zrobione, do tego teraz elektrykę sam od podstaw muszę zrobić. Chłodnicę silnika musiałem zostawić oryginalną i improwizować z mocowaniami, bo belki zderzaka przynajmniej na razie nie wymieniam, zobaczymy jak to razem zagra - powinno być oki, bo wentylatory mam podwójne, tylko gdyby w upał i z A/C trzeba było kempingówkę taszczyć to wtedy może być słabo, bez zmiany chłodnicy się raczej nie obędzie.
A wszystko przez akt desperacji jak uciekł mi prawie sprzed nosa spakowany komplet do ABT/ABK za 400 zł, wtedy prawie 2 stówki dołożyłem i pojechałem z tatą 120 km po ten zestaw.
U mnie osuszacz jest bez portu, za to mam jakieś na skraplaczu, sprężarce i na którymś z wyprowadzeń parownika w sumie nie wiem po co, bo w tym ostatnim mocno przeszkadza duża gumowa przelotka.
Dodano po 13 minutach 54 sekundach:
PS. Możliwe, że jeszcze spróbuję po lekkich modyfikacjach założyć chłodnicę z B3 2.0 pod klimę, ma wszystkie mocowania na skraplacz i wciąż nie wymaga wymiany belki na rurową.