[b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11734
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
Z tego co pamiętam to że 2 lub 3 rodzaje pomp było montowanych. I różnie montowane były tzn te kosze były inne. I może dlatego jest inna.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4519
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: Re:
Z tego co pamiętam to lewo się przekręca tylko trzeba długim srubokrętem i młotkiem trochę opukiwać albo bardzo równomiernie ręką złapać aby nie zapierało się w miejscach w których się nie dociska.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1929
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
Nie mylisz się. 3 rodzaje koszy i 4 rodzaje pomp (kształt i strona elektryczna). Pomijam fakt, że są też różne parametry pracy (od 3 do 8 barów).
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Tweety NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Tweety NG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 21 paź 2020, 14:25
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
A tak w sumie z ciekawości - czy założenie pompy generującej większe ciśnienie ma jakiś negatywny wpływ, pokroju lejącego wtrysku czy coś tego typu?
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1929
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
Jak dasz mocniejszą to nie bo i tak regulator ciśnienia zbije do odpowiedniego dla danego układu wtryskowego. Gorzej jak jest odwrotnie.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Tweety NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Tweety NG
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8325
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
Ta jasne a producent przewidział mono wtrysku na pompę o dużej wydajności?? Niestety nie można sobie o tak zmieniać bo regulator nie zbije ciśnienia, pompa ma większą wydajność a kanały są konstruowane na mniejszą i spowoduje to podbicie ciśnienia..
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1929
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
Tylko zwróć uwagę, że pompa do ABT jest całkiem inna niż w ABK/AAH/ABC o NG i ACE nie wspomnę. Kosz ten sam ale osadzenie inne + inna kabelkologia. Ale fakt z 4 barów do 1,1 nie zbije żaden regulator.
Natomiast w przypadku AAH zakładając 6,5 barową zamiast 4 barowej nic się złego nie dzieje - sprawdzone organoleptycznie przez 60kkm
Natomiast w przypadku AAH zakładając 6,5 barową zamiast 4 barowej nic się złego nie dzieje - sprawdzone organoleptycznie przez 60kkm

Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Tweety NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Tweety NG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 21 paź 2020, 14:25
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
No z tego co widzę w ABT też są 2 różne kosze i 2 różne pompy, tak jak wyżej na zdjęciach wrzucałem. Pewnie różnica przedlift/polift, bo wątpię żeby w jednym czasie klepali 2 różne
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1929
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
Zaznaczona to jest pompka o numerze 8A0906091G i jest 4 barowa - silniki na pełnym wtrysku jak ABK czy ABC/AAH. Natomiast ta po lewej to pompka od ABT 1,1 bar o numerze 8A0906091J.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Tweety NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Tweety NG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 21 paź 2020, 14:25
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
O proszę, no to dobrze wiedzieć, że poprzedni właściciel popłynął
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 918
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
Zakładamy takie części jakie powinny fabrycznie być.
Chcesz numery OEM czy znajdziesz sam?
Chcesz numery OEM czy znajdziesz sam?
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 21 paź 2020, 14:25
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
Na razie śmiga tak jak założyłem. Jak ogarnę się z innymi naprawami to będę ogarniał takie tematy, bo końca niestety nie widać. Grunt że wydajnościowo jest od właściwej wersji silnikowej
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1929
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
Toć wyżej mu podałem

Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Tweety NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Tweety NG
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 918
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: [b4 ABT] Jak wyjąć pompę paliwa?
Spoko 

Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami