Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

ITB +LPG 2.0 AAE

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
BLUE 80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Krzywiń

ITB +LPG 2.0 AAE

Post autor: BLUE 80B4 » 20 paź 2022, 20:43

Witam moze jest tu jakis spec ktory sprawe weźmie na poważnie oczywiscie , mianowicie mam zrobiona modyfikacje silnika 2.0 AAE z monowtrysku na ITB (przepustnice z motocykla ) wszystko bangla natomiast zastanawia mnie jak zrobic lpg zeby to działalo i chodzilo . Zaznaczmy ze wszystko jest połaczone oryginalna wiazka i seryjne ecu z 2.0 AAE , czy jest sens , takiego zabiegu, w dzisiejszych czasach lpg to najtańsza alternatywa dla naszych furek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: ITB +LPG 2.0 AAE

Post autor: Leo » 21 paź 2022, 11:04

Hamownia była ?
Co do gazu, to musisz w takim razie zrobić AirBoxa i zamknąć w nim trąbki. Takie coś robi się z żywicy wzmacnianej włóknem szklanym. Technika sprzed 30 lat, każdy mechanik, który miał styczność np. z gokartami albo maluchami kiedyś, Ci to zrobi. w Poznaniu ogarnie to Leszek Patan z LPM na Warszawskiej w Poznaniu. Tanio nie będzie, ale wiem i widziałem jak to robił, takie airboxy.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

BLUE 80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Krzywiń

Re: ITB +LPG 2.0 AAE

Post autor: BLUE 80B4 » 21 paź 2022, 11:23

Hamowana bedzie ale dopiero jak bedzie calkowicie skonczona silnik hamulce , reszta wnetrza i zewnnetrznie puki co sama skorupa na kolach z silnikiem, co do airboxa moze byc problem z miejscem fakt jeszcze zejce z 1 cm ale to niewiele
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: ITB +LPG 2.0 AAE

Post autor: Leo » 21 paź 2022, 15:14

Nie takie rzeczy się robiło. Niemniej jednak - musisz sobie zdać sprawę, że w tym silniku największym ograniczeniem są wałki a potem to, że to 8v a potem to, że nie ma natrysku na denka tłoków. ITB robi się wtedy, kiedy wszystko inne w silniku jest poprawione. Zrobiłeś już chociaż wałek ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

BLUE 80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Krzywiń

Re: ITB +LPG 2.0 AAE

Post autor: BLUE 80B4 » 21 paź 2022, 15:16

Walek jest inny ostrzejszy byly poszukiwania mierzenia i ostatecznie poszlo od światka na sell bylo a 2 to mam sterownik tez ten 100 konny z a6 c4z 2.0 AAE

Dodano po 5 minutach 41 sekundach:
Zreszta rok temu to silnik mial remont robiony gdzie kupe hajsu poszlo

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4643
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Re: ITB +LPG 2.0 AAE

Post autor: maciek889 » 22 paź 2022, 09:52

Chyba najprostszą drogą do wystrojenia tego będzie wsadzenie ecumaster det3 albo ottmotive det-a. Bo raczej ciężko będzie ze znalezieniem kogoś kto zechce ci to wystroić na ECU pamiętającym wczesne lata 90'.
Co tak mega pionowo zrobiłeś te przepustnice że celują w maskę?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

BLUE 80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Krzywiń

Re: ITB +LPG 2.0 AAE

Post autor: BLUE 80B4 » 22 paź 2022, 17:55

InacEj sie niedalo w sesie dalo ale kolektor za ciasny z 1.6 D a ze niemam nikogo kto moglby mi wyspawac to poszedl kolektor z vw lt 2 4d ktory bardziej mi pasowal
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Re: ITB +LPG 2.0 AAE

Post autor: h/k » 12 gru 2022, 21:58

Ponoć Stag Diesel fajnie sobie radzi w NG, to czemu co do ACE nie poradzić się czy ogarnie.
Tylko obowiązkowo ogarnąć stałe smarowanie rozdzielacza wtrysku.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga