Witam
Potrzebuję informacji jak ustawić zapłon w 1.8 pm na wtrysku jednopunktowym
Generalnie
Jak kręcic aparatem i lapma strboskopowa to wszystko wiem
Ale czy zanim zaczne ustawiać to czy trzeba opiąć jakis czujnik
Np niebieski
Jak krece aparatem to mi obroty silnika wzrastają i nie spadają poniżej 2 tyś
Wczesniej miałem 1.6 na gaźniku i tam nic nie trzeba było odpinać
Nic nie jestem w stanie znaleźć w internecie
Proszę o pomoc
Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
Chyba nie do końca rozumiem twój wpis szczególnie z tymi obrotami ale jeśli masz podciśnienie przy aparacie to tylko to odpinasz a jak masz z elektroniką to nic nie odpinasz.
A na necie są informacje więc nie wiem jak i gdzie szukałeś ale wychodzi na to że źle szukałeś.
A jak masz coś źle z autem to ustawianiem(tylko) zapłonu tego nie naprawisz.
A na necie są informacje więc nie wiem jak i gdzie szukałeś ale wychodzi na to że źle szukałeś.
A jak masz coś źle z autem to ustawianiem(tylko) zapłonu tego nie naprawisz.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 paź 2021, 10:48
- Imię: Tadeusz
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
Auto mi nierówno pracuje na wolnym obrotach
Trochę nim poszarpuję i tak jest i na benzynie i na lpg
Jak opóżniam zapło krecąc aparatem to mi obroty wzrastają do 2 tyś i nie spadają
A jak przyspieszam zapłon to spadają i wtedy juz w ogóle autem szarpie i jak sie jedzie to w ogóle nie ma mocy
Wymienie jeszcze krokowiec bo coś z tymi obrotami jest nie tak
Dodano po 27 minutach 7 sekundach:
I nie mam podciśnienia
Chodzi mi o to czy do ustawiania trzeba odpiąć jakąś kostkę
Znalazłem cos w necie że jakąś niebieską kostke trzeba odpiąć potem trzy razy przegazować
Brzmi troche jak jakieś indiańskie rytuały
Dotychczas miałem audi na gaźniku tam nie było takich problemów
Trochę nim poszarpuję i tak jest i na benzynie i na lpg
Jak opóżniam zapło krecąc aparatem to mi obroty wzrastają do 2 tyś i nie spadają
A jak przyspieszam zapłon to spadają i wtedy juz w ogóle autem szarpie i jak sie jedzie to w ogóle nie ma mocy
Wymienie jeszcze krokowiec bo coś z tymi obrotami jest nie tak
Dodano po 27 minutach 7 sekundach:
I nie mam podciśnienia
Chodzi mi o to czy do ustawiania trzeba odpiąć jakąś kostkę
Znalazłem cos w necie że jakąś niebieską kostke trzeba odpiąć potem trzy razy przegazować
Brzmi troche jak jakieś indiańskie rytuały
Dotychczas miałem audi na gaźniku tam nie było takich problemów
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
A czytałeś jakiego silnika to dotyczy? Bo mnie nie wydaje się.
Ps i nie ma to nic wspólnego z indiańskimi rytuałami
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 paź 2021, 10:48
- Imię: Tadeusz
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
Ja chcę tylko wiedzieć jak zrobić to w 1.8 pm na wtrysku jednopunktowym
Od początku do końca
Aparat bez gruszki podcisnieniowej
Od początku do końca
Aparat bez gruszki podcisnieniowej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4668
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
Jak dobrze pamiętam to ustawia się bez żadnych procedur. Dobrze by było jedynie sprawdzić czy czujnik zamknięcia w nastawniku przepustnicy działa.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 paź 2021, 10:48
- Imię: Tadeusz
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
A ten czujnik zamkniecia to jest silniczek krokowy czy coś innego?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
Ja wiem co Ty chcesz wiedzieć i ci to już napisałem.
A Ty wyskakujesz z tekstem że na necie różnie piszą a to nie prawda.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga