Witam
Potrzebuję informacji jak ustawić zapłon w 1.8 pm na wtrysku jednopunktowym
Generalnie
Jak kręcic aparatem i lapma strboskopowa to wszystko wiem
Ale czy zanim zaczne ustawiać to czy trzeba opiąć jakis czujnik
Np niebieski
Jak krece aparatem to mi obroty silnika wzrastają i nie spadają poniżej 2 tyś
Wczesniej miałem 1.6 na gaźniku i tam nic nie trzeba było odpinać
Nic nie jestem w stanie znaleźć w internecie
Proszę o pomoc
Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11735
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
Chyba nie do końca rozumiem twój wpis szczególnie z tymi obrotami ale jeśli masz podciśnienie przy aparacie to tylko to odpinasz a jak masz z elektroniką to nic nie odpinasz.
A na necie są informacje więc nie wiem jak i gdzie szukałeś ale wychodzi na to że źle szukałeś.
A jak masz coś źle z autem to ustawianiem(tylko) zapłonu tego nie naprawisz.
A na necie są informacje więc nie wiem jak i gdzie szukałeś ale wychodzi na to że źle szukałeś.
A jak masz coś źle z autem to ustawianiem(tylko) zapłonu tego nie naprawisz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 paź 2021, 10:48
- Imię: Tadeusz
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
Auto mi nierówno pracuje na wolnym obrotach
Trochę nim poszarpuję i tak jest i na benzynie i na lpg
Jak opóżniam zapło krecąc aparatem to mi obroty wzrastają do 2 tyś i nie spadają
A jak przyspieszam zapłon to spadają i wtedy juz w ogóle autem szarpie i jak sie jedzie to w ogóle nie ma mocy
Wymienie jeszcze krokowiec bo coś z tymi obrotami jest nie tak
Dodano po 27 minutach 7 sekundach:
I nie mam podciśnienia
Chodzi mi o to czy do ustawiania trzeba odpiąć jakąś kostkę
Znalazłem cos w necie że jakąś niebieską kostke trzeba odpiąć potem trzy razy przegazować
Brzmi troche jak jakieś indiańskie rytuały
Dotychczas miałem audi na gaźniku tam nie było takich problemów
Trochę nim poszarpuję i tak jest i na benzynie i na lpg
Jak opóżniam zapło krecąc aparatem to mi obroty wzrastają do 2 tyś i nie spadają
A jak przyspieszam zapłon to spadają i wtedy juz w ogóle autem szarpie i jak sie jedzie to w ogóle nie ma mocy
Wymienie jeszcze krokowiec bo coś z tymi obrotami jest nie tak
Dodano po 27 minutach 7 sekundach:
I nie mam podciśnienia
Chodzi mi o to czy do ustawiania trzeba odpiąć jakąś kostkę
Znalazłem cos w necie że jakąś niebieską kostke trzeba odpiąć potem trzy razy przegazować
Brzmi troche jak jakieś indiańskie rytuały
Dotychczas miałem audi na gaźniku tam nie było takich problemów
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11735
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
A czytałeś jakiego silnika to dotyczy? Bo mnie nie wydaje się.
Ps i nie ma to nic wspólnego z indiańskimi rytuałami
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 paź 2021, 10:48
- Imię: Tadeusz
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
Ja chcę tylko wiedzieć jak zrobić to w 1.8 pm na wtrysku jednopunktowym
Od początku do końca
Aparat bez gruszki podcisnieniowej
Od początku do końca
Aparat bez gruszki podcisnieniowej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4785
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
Jak dobrze pamiętam to ustawia się bez żadnych procedur. Dobrze by było jedynie sprawdzić czy czujnik zamknięcia w nastawniku przepustnicy działa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 paź 2021, 10:48
- Imię: Tadeusz
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: Ustawienie zapłonu b3 1.8 pm wtrysk jednopunktowy
A ten czujnik zamkniecia to jest silniczek krokowy czy coś innego?