[B4 2.0 ABT] Problem po wymianie kostki w stacyjce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 gru 2018, 17:57
- Lokalizacja: Łuków
[B4 2.0 ABT] Problem po wymianie kostki w stacyjce
Witam mam mały problem uszkodziła mi się kostka w stacyjce dokładnie to pękł plastik i nie odbijał oczywiście był oryginalny posiada numer vag 4A0905849 i o takich samych numerach kupiłem zamiennik wszytko jest ok odbija kontrolki gasną po przekręceniu w prawo ale rozrusznik wcale nie drgnie tylko słychać pstryk w przekaźniku 206 pod kierownica i w Skrzynce bezpieczników przekaźniki 213 i 53
Oczywiście sprawdziłem na krótką rozrusznik prawidłowo kreci i odbija
Dodaje schemat z moim opisem i proszę o wytłumaczenie tego układu i o wskazówki gdzie mam szukać i co mam zrobić
Oczywiście sprawdziłem na krótką rozrusznik prawidłowo kreci i odbija
Dodaje schemat z moim opisem i proszę o wytłumaczenie tego układu i o wskazówki gdzie mam szukać i co mam zrobić
Ostatnio zmieniony 29 sty 2020, 18:39 przez Marzyciel11, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Marzyciel11, zaraz wkładka stacyjki i pęknięty plastik? czy aby na pewno to masz na myśli? a nie kostkę stacyjki? hmm
Bo jeśli tak to kupiłeś złą kostkę stacyjki i tyle, zdemontuj ją i zobacz czy śrubokrętem zapali.
Albo uszkodzony palec.
Bo jeśli tak to kupiłeś złą kostkę stacyjki i tyle, zdemontuj ją i zobacz czy śrubokrętem zapali.
Albo uszkodzony palec.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2020, 18:08 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 gru 2018, 17:57
- Lokalizacja: Łuków
[B4 2.0 ABT] Problem po wymianie wkładki w stacyjce
PieterB przepraszam mała pomyłka kostka pekła i wymieniłem na drugą i próbowałem odpalic śrubokrętem i jest to samo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Sprawdzałeś na złączu stacyjki na krótko czy na samym rozruszniku?Marzyciel11 pisze:Oczywiście sprawdziłem na krótką rozrusznik prawidłowo kreci i odbija
przekaźnik 213 to rozłączanie urządzeń jak wycieraczki czy dmuchawa na czas pracy rozrusznika i jest on rozłączany przez kostkę stacyjki tuż przed załączeniem rozrusznika.
A 53 patrze bo zdjęciach i nie mogę zdjęcia z takim przekaźnikiem. W którym miejscu on siedzi? https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/a3a5c01e1ca7a75b
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 gru 2018, 17:57
- Lokalizacja: Łuków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
No początek sprawdź czy wystartuje rozrusznik jak połączysz 30 z 50 na złączu kostki stacyjki. Ten schemat to z wersji z automatyczną skrzynią biegów jest.
Masz w miejscu 8 skrzynki?: https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/a3a5c01e1ca7a75b
Masz w miejscu 8 skrzynki?: https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/a3a5c01e1ca7a75b
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 gru 2018, 17:57
- Lokalizacja: Łuków
Mała aktualizacja samochód jakimś cudem po przekręceniu na zapłon zaczyna kręcić i po przekręceniu do końca w prawo zapala ale jak puszcze kluczyk odbije to gaśnie i zaczyna rozrusznik kręcić raz po przekręceniu zaczął kręcić i tak ok 30 sekund sam kręcił nawet po wyjęciu kluczyka i odpięciu kostki z przewodami zasilającymi coś widocznie się zacina co to możne być skrzynka bezpieczników,przekaźnik czy moduł zapłonu się wiesza albo kaczy albo sterownik silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie ma za bardzo możliwości aby takie rzeczy się działy nie z winy kostki stacyjki. Musiałby by być kable stopione ze sobą albo dołożone jakieś zabezpieczania antykradzieżowe albo zdalne odpalanie aby w Audi 80 mogły się dziać takie cuda.
Tutaj zasilanie elektrowłącznika rozrusznika czy zapłonu idzie prosto ze stacyjki, rozrusznik ma rozłączanie w wersjach z automatyczną skrzynią albo alarmem.
[ Dodano: 2020-01-30, 22:58 ]
Jak się dzieją te cuda to najlepiej by było mierzyć co się dzieje na kostce stacyjki albo ją odpiąć całkowicie.
Tutaj zasilanie elektrowłącznika rozrusznika czy zapłonu idzie prosto ze stacyjki, rozrusznik ma rozłączanie w wersjach z automatyczną skrzynią albo alarmem.
[ Dodano: 2020-01-30, 22:58 ]
Jak się dzieją te cuda to najlepiej by było mierzyć co się dzieje na kostce stacyjki albo ją odpiąć całkowicie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 lis 2022, 20:16
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Świdnik
Re: [B4 2.0 ABT] Problem po wymianie kostki w stacyjce
I jakie było rozwiązanie? Nie trzeba było dać rozrusznik do regeneracji?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 340
- Rejestracja: 08 paź 2015, 10:59
- Imię: Jac
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Re: [B4 2.0 ABT] Problem po wymianie kostki w stacyjce
Miałem podobny problem z rozrusznikiem w Audi 80 B2.
Winna okazała się cewka.
Po wymianie cewki problem został rozwiązany.
Winna okazała się cewka.
Po wymianie cewki problem został rozwiązany.