Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0E ABK] zasilanie Digifant=sekwencja

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Re:

Post autor: h/k » 21 mar 2023, 20:27

WOJTEK26 pisze:
19 lip 2007, 14:39
Przy zasilaniu LPG II-generacji drobne niedomagania ukł wtryskowego nie wpływaja tak mocno jak przy wtrysku LPG
... które to w ostateczności owe niedomagaia jak się powiększą to łatwo o strzał i zniszczenie dolotu.
Spokój nie ma ceny i nie warto posiadać w ABK II generacji LPG.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

Awatar użytkownika
cyssiek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 15 sie 2016, 17:42
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Lublin

Re: [80 B4 2.0E ABK] zasilanie Digifant=sekwencja

Post autor: cyssiek » 21 mar 2023, 23:38

Ale przypadek, akurat potrzebowałem informacji czy ABK podaje benzin sekwencyjnie czy na hej dla wszystkich cylindrów :-D
I tak, odkopując 16 letni temat - na pohybel instalacji w dolot, światełko na drogę wszystkim biednym przepływkom

Dodano po 1 minucie 24 sekundach:
PS, to STAG 300-4 wyda nie? Szukam... ekonomicznego (ale porządnego!) rozwiązania. Nowa instalacja ze sklepu kosztuje blisko 3500 zł i chciałem troszkę oszukać, kupując nowe wtryski i co tam potrzebne ale np. komputer z ręki drugiej.
Była 80 ABK w sedanie.. jest 80 ABK w avancie <3
Moje Awdi

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4645
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Re: [80 B4 2.0E ABK] zasilanie Digifant=sekwencja

Post autor: maciek889 » 22 mar 2023, 07:51

cyssiek pisze:
21 mar 2023, 23:40
to STAG 300-4 wyda nie? Szukam... ekonomicznego (ale porządnego!) rozwiązania.
Szukaj 300-4 Plus albo 300-4 ISA2. Bo stag 300-4, bez żadnego dopisku jest trochę biedny. Plus/ISA2 to samo bo po aktualizacji firmwaru plus zmienia się w ISA2.

Sterownik z wiązką i czujnikami to koszt od 440zł: https://www.phjacus.pl/4-cylindrowe-c355.html więc jak będziesz kupował używane to bierz komplet aby był sterownik, wiązka, czujnik poziomu gazu w zbiorniku i przycisk w dobrej cenie.
Bo jak będziesz kupować oddzielnie to za sterownik dasz 60-70, przycisk nowy 40, map sensor 80-100, wiązka nowa 150-200zł (bo używkę ciężko dorwać) i już wyjdzie około 320zł.

3500 to chyba z montażem i to trochę lepszych częściach i lepszy warsztacie.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga