[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - projekt hybrydy ABT+ABK
- Jarewa
 - Forum Audi 80

 - Posty: 8448
 - Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
 - Imię: Jarek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABT
 - Lokalizacja: Głogów
 
Re: [b4 2.0 ABT] Modyfikacje - projekt hybrydy ABT+ABK
Prawdopodobnie ma silnik z jakiegoś WV i to nie jest ABK.
			
			
									
									
						- 
				
				h/k
 - Forum Audi 80

 - Posty: 1071
 - Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
 - Imię: Łukasz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: Rumia
 
Re: [b4 2.0 ABT] Modyfikacje - projekt hybrydy ABT+ABK
Możliwe, szczerze mówiąc nie wiedziałem że głowice ABT/ABK się czymś różnią.
Bodaj z ABB i ADA jest współzamienna z ABK, ABT jak dobrze pamiętam miał jednak swój typ, tylko w uwagach w tej ETCE gdzie mam dostęp tak dziwnie napisane jest co do głowicy ABK/ABB/ADA:
058 109 281
zamiast
N 902 964 01
026 198 025 C
albo
051 103 483 A
Natomiast głowica do ABT uwagi ma takie:
026 198 025 C
albo
051 103 483 A
Czy to jakieś wyjątkowe dopuszczenia jednak do zamienności typu jednego z drugim, to już nie wiem. Zbyt lakonicznie opisane.
			
			
									
									
						Bodaj z ABB i ADA jest współzamienna z ABK, ABT jak dobrze pamiętam miał jednak swój typ, tylko w uwagach w tej ETCE gdzie mam dostęp tak dziwnie napisane jest co do głowicy ABK/ABB/ADA:
058 109 281
zamiast
N 902 964 01
026 198 025 C
albo
051 103 483 A
Natomiast głowica do ABT uwagi ma takie:
026 198 025 C
albo
051 103 483 A
Czy to jakieś wyjątkowe dopuszczenia jednak do zamienności typu jednego z drugim, to już nie wiem. Zbyt lakonicznie opisane.
- 
				
				BLUE 80B4
 - Forum Audi 80

 - Posty: 185
 - Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
 - Imię: Jakub
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABT
 - Lokalizacja: Poznań
 
Re: [b4 2.0 ABT] Modyfikacje - projekt hybrydy ABT+ABK
głowica ABT pasuje na blok abk
			
			
									
									
						- dzikx
 - Forum Audi 80

 - Posty: 1050
 - Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
 - Imię: Jurek
 - Model: Audi 90 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.6 ADA+lpg
 - Lokalizacja: pomorze
 
Re: [b4 2.0 ABT] Modyfikacje - projekt hybrydy ABT+ABK
Ale jak mi się wydaje nie ma miejsca na wtryski benzyny, bo jej jest jeden na kolektorze
Dodano po 6 minutach 48 sekundach:
Abt ma okrągłe wloty a abk jajowate można na głowicę abk założyć kolektor abt ( robiąc uszczelkę) ale do głowicy abt nie da się kolektora z abk. Tu jako posiadacz Ada. Powiem że z niego podejdzie
Dodano po 3 minutach 43 sekundach:
Głowice pasują ( nawet 16v ) różnice w długościach i szerokościach pasków. Bo są bloki wysokie i niskie z różnymi skokami tłoka. Ostatnio robiłem 1.8kr i chciałem zdobyć blok abk z racji podobnego skoku i natrysku. Ale w rezultacie wyremontowałem kr. Innym rozwiązaniem jest blok z tdi który się rozwierca i ubiera w graty benzyny.
			
			
									
									
						Dodano po 6 minutach 48 sekundach:
Abt ma okrągłe wloty a abk jajowate można na głowicę abk założyć kolektor abt ( robiąc uszczelkę) ale do głowicy abt nie da się kolektora z abk. Tu jako posiadacz Ada. Powiem że z niego podejdzie
Dodano po 3 minutach 43 sekundach:
Głowice pasują ( nawet 16v ) różnice w długościach i szerokościach pasków. Bo są bloki wysokie i niskie z różnymi skokami tłoka. Ostatnio robiłem 1.8kr i chciałem zdobyć blok abk z racji podobnego skoku i natrysku. Ale w rezultacie wyremontowałem kr. Innym rozwiązaniem jest blok z tdi który się rozwierca i ubiera w graty benzyny.
							







