Auto jest po remoncie bo uszczelka pod głowicą poszła się .....
Poza rozbieraniem i szlifowaniem głowicy wszystko robiłem sam i tak jestem laikiem.
Silnik nawet odpala o dziwo

Napiszę najpierw co mamy nowe - 1 przewód do chłodnicy oraz przewody do świec, świecę i palec oraz kabel od zapłonu (ten środkowy od kopułki), rozrząd (wiadomo), pompa wody - cała, różnego rodzaju śrubki, szpilki do głowicy, uszczelki do głowicy oraz klawiatury, uszczelka do kolektora wydechowego oraz ssącego (to chyba wszystko oraz płyny których nie będę wypisywał)
Co się dzieje z autem: Auto ładnie odpala, nie przerzuca na gaz, gaśnie po kilku minutach (tutaj gaśnięcie wygląda tak że silnikowi spadają obroty i próbuje sobie dodać sam obrotów jednak czasami nie zgaśnie i podskoczą obroty a czasami zgaśnie - z reguły gaśnie, tak jakby paliwa nie dostawał czy podobny objaw - jednak jak trzymamy wyższe obroty silnik nie gaśnie wcale), dosyć wysokie obroty na biegu jałowym 1400-1600 na zimnym a jak się zagrzeje (jakieś 20 min pracy) to z 1200-1300, gaz wolno reaguje, silnik jest głośny, nie telepie silnikiem, chodzi w miarę równo jednak głośno (i tutaj jest ciekawostka - przestawiłem rozrząd o ząbek do tyłu i cichutko chodził silnik - tak wiem źle założyłem rozrząd - następnego dnia odpalam i hałasuje tak samo jak przed przestawieniem rozrządu dlaczego ? nie wiem... i sie zastanawiam czy to wina rozrządu czy czegoś innego)
Moja teoria: do ustawienia zapłon auta (nie bardzo jest gdzie znaleźć mechanika który potrafi na lampe to ustawić w Radomiu - kilku przedzwoniłem i każdy już lampy nie ma), dodatkowo po ustawieniu zapłonu sprawdzić po raz kolejny rozrząd - niby teraz wszystkie znaki są tak jak powinny jednak nie jestem przekonany przez głośną pracę silnika - chociaż może to być wina zapłonu. Jeszcze jeśli to nie pomoże mam zamiar sprawdzić czujnik lambda, zamówiłem już kable do obd1 i znajomy mi komputer w sobote podłączy zobaczymy czy coś pokaże.