Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B4 2.0E ABK 95r.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Czarek890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 01 gru 2023, 18:08
Imię: Czarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg

Audi 80 B4 2.0E ABK 95r.

Post autor: Czarek890 » 07 gru 2023, 16:23

Hej, mam problem z moim Audi 80 2.0 ABK (z gazem- akurat nie ma tutaj wpływu)
Auto jest po remoncie bo uszczelka pod głowicą poszła się .....
Poza rozbieraniem i szlifowaniem głowicy wszystko robiłem sam i tak jestem laikiem.
Silnik nawet odpala o dziwo :P jednak sytuacja jest nieciekawa:
Napiszę najpierw co mamy nowe - 1 przewód do chłodnicy oraz przewody do świec, świecę i palec oraz kabel od zapłonu (ten środkowy od kopułki), rozrząd (wiadomo), pompa wody - cała, różnego rodzaju śrubki, szpilki do głowicy, uszczelki do głowicy oraz klawiatury, uszczelka do kolektora wydechowego oraz ssącego (to chyba wszystko oraz płyny których nie będę wypisywał)
Co się dzieje z autem: Auto ładnie odpala, nie przerzuca na gaz, gaśnie po kilku minutach (tutaj gaśnięcie wygląda tak że silnikowi spadają obroty i próbuje sobie dodać sam obrotów jednak czasami nie zgaśnie i podskoczą obroty a czasami zgaśnie - z reguły gaśnie, tak jakby paliwa nie dostawał czy podobny objaw - jednak jak trzymamy wyższe obroty silnik nie gaśnie wcale), dosyć wysokie obroty na biegu jałowym 1400-1600 na zimnym a jak się zagrzeje (jakieś 20 min pracy) to z 1200-1300, gaz wolno reaguje, silnik jest głośny, nie telepie silnikiem, chodzi w miarę równo jednak głośno (i tutaj jest ciekawostka - przestawiłem rozrząd o ząbek do tyłu i cichutko chodził silnik - tak wiem źle założyłem rozrząd - następnego dnia odpalam i hałasuje tak samo jak przed przestawieniem rozrządu dlaczego ? nie wiem... i sie zastanawiam czy to wina rozrządu czy czegoś innego)