Witam wszystkich ponownie, po dłuższej nieobecności - cóż, życie
Kładzie mi się chyba coraz niżej to moje cabrio i przesadnie chyba mięknie, tył prawie na pewno do roboty, amory już mam, spreżyny Sachsa do tyłu też znalazłem, niestety zae sprężynami przód nie jest tak różowo- standartowy zawias na którym mi zależy to z nowych Sachs, ale tylko do 2.6 lub 2.8.
Masy 1.9 tdi i 2.6 podobne.
Jednak ...
Czy 2.6, 2,8 nie jest twardsze, bardziej sportowe niż 1.9?
Ktoś miał okazję porównać?
Pozdrawiam Marcin
Audi Cabrio 1.9 tdi sprężyny
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5443
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Audi Cabrio 1.9 tdi sprężyny
Dziięki za podpowiedź, zerkałem już na nie wcześniej.
Wszystkie dostępne zestawy są obniżone, idzie może znaleźć tylko -20, ale ja ciagle chcę nieopadniętej serii.
Samochód służy do sprawiania przyjemności, wywierania wrażenia- to oczywiste-, ale i do dalekich podróży. Niekiedy też zjeżdżam w boczne, wyboiste, kamieniste drogi i stąd potrzeba zawiasu, który nie jest niższy.
Aż mnie korcą jakieś 10 czy 15 mm podkładki:)
A tak serio to zacznę od tyłu i zobaczę jaka jest różnica- i czy w ogóle jest- na nowych sprężynach Sachsa.
Skoro już się za to biorę, zdemontuję belkę, oddam do piaskowania, wymienię tuleje- tu nie wiem, moog czy lemforder,
Obym jednak nie wydał 350 zeta na spreżyny niepotrzebnie:( Podążając konsekwentnie ścieżką mojej logiki wychodzi że przecież wszyscy w serii zawieszeniu powinni już być niżej przez zmęczenie materiału, a porównanie mojego samochodu z resztą, też nie ma w takim razie sensu
Marcin
I
Wszystkie dostępne zestawy są obniżone, idzie może znaleźć tylko -20, ale ja ciagle chcę nieopadniętej serii.
Samochód służy do sprawiania przyjemności, wywierania wrażenia- to oczywiste-, ale i do dalekich podróży. Niekiedy też zjeżdżam w boczne, wyboiste, kamieniste drogi i stąd potrzeba zawiasu, który nie jest niższy.
Aż mnie korcą jakieś 10 czy 15 mm podkładki:)
A tak serio to zacznę od tyłu i zobaczę jaka jest różnica- i czy w ogóle jest- na nowych sprężynach Sachsa.
Skoro już się za to biorę, zdemontuję belkę, oddam do piaskowania, wymienię tuleje- tu nie wiem, moog czy lemforder,
Obym jednak nie wydał 350 zeta na spreżyny niepotrzebnie:( Podążając konsekwentnie ścieżką mojej logiki wychodzi że przecież wszyscy w serii zawieszeniu powinni już być niżej przez zmęczenie materiału, a porównanie mojego samochodu z resztą, też nie ma w takim razie sensu
Marcin
I
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5443
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Audi Cabrio 1.9 tdi sprężyny
Sedan fajnie siedzi na tym -35 / 30
kolega przede mną miał też te sprężyny wcześniej założone i zawieszenie na tulejach gumowych , to komfort jak w serii był.
U mnie poliuretan założony z Olkusza , to na serii sprężynach było sztywniej i troszkę twardsze zawieszenie było, ale auto nie było w serii 90 km , więc sztywność zawieszenia pozwalała na większe manewry na drodze .
kolega przede mną miał też te sprężyny wcześniej założone i zawieszenie na tulejach gumowych , to komfort jak w serii był.
U mnie poliuretan założony z Olkusza , to na serii sprężynach było sztywniej i troszkę twardsze zawieszenie było, ale auto nie było w serii 90 km , więc sztywność zawieszenia pozwalała na większe manewry na drodze .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga