Zignoruj to, nie dogadaliśmy się z wujkiem. Już wszystko wieMonke123444 pisze: ↑03 maja 2024, 15:56A możesz mi powiedzieć gdzie jest tutaj czujnik polożenia wałka rozrządu/wału korbowego? Wujek mechanik ma ze mną podskoczyć zobaczyć co i jak, żeby przyspieszyć robotę chciałbym wiedziećmaciek889 pisze: ↑03 maja 2024, 15:40Tak jak w załączonym obrazkuMonke123444 pisze: ↑02 maja 2024, 16:38Jak ja mam to z tyłu podpiętej kostki podłączyć? Bo trochę nie rozumiem.
[B3 1.6pp]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
- Imię: Paweł
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: [B3 1.6pp]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
- Imię: Paweł
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: [B3 1.6pp]
UPDATEMonke123444 pisze: ↑03 maja 2024, 17:39Zignoruj to, nie dogadaliśmy się z wujkiem. Już wszystko wieMonke123444 pisze: ↑03 maja 2024, 15:56A możesz mi powiedzieć gdzie jest tutaj czujnik polożenia wałka rozrządu/wału korbowego? Wujek mechanik ma ze mną podskoczyć zobaczyć co i jak, żeby przyspieszyć robotę chciałbym wiedzieć
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
- Imię: Paweł
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: [B3 1.6pp]
Monke123444 pisze: ↑04 maja 2024, 11:54UPDATEMonke123444 pisze: ↑03 maja 2024, 17:39Zignoruj to, nie dogadaliśmy się z wujkiem. Już wszystko wieMonke123444 pisze: ↑03 maja 2024, 15:56
A możesz mi powiedzieć gdzie jest tutaj czujnik polożenia wałka rozrządu/wału korbowego? Wujek mechanik ma ze mną podskoczyć zobaczyć co i jak, żeby przyspieszyć robotę chciałbym wiedzieć
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.
UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.
Dodano po 49 minutach 10 sekundach:
Dobra no to tak. Cewka napewno dostaje impuls, bo żarnik żarówki się zażarzył, tylko że tylko jeden raz, nie wiem czy to tak powinno być czy nie. Ale cewka dostaje impuls. Iskry dalej brak.Monke123444 pisze: ↑05 maja 2024, 07:02Monke123444 pisze: ↑04 maja 2024, 11:54UPDATEMonke123444 pisze: ↑03 maja 2024, 17:39
Zignoruj to, nie dogadaliśmy się z wujkiem. Już wszystko wie
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.
UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
- Imię: Paweł
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: [B3 1.6pp]
Ważne pytanie. Powinno być przejście między plusem a minusem cewki?Monke123444 pisze: ↑05 maja 2024, 07:51Monke123444 pisze: ↑04 maja 2024, 11:54UPDATEMonke123444 pisze: ↑03 maja 2024, 17:39
Zignoruj to, nie dogadaliśmy się z wujkiem. Już wszystko wie
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.
UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.
Dodano po 49 minutach 10 sekundach:Dobra no to tak. Cewka napewno dostaje impuls, bo żarnik żarówki się zażarzył, tylko że tylko jeden raz, nie wiem czy to tak powinno być czy nie. Ale cewka dostaje impuls. Iskry dalej brak.Monke123444 pisze: ↑05 maja 2024, 07:02Monke123444 pisze: ↑04 maja 2024, 11:54
UPDATE
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.
UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.
Dodano po 48 minutach 12 sekundach:
Cewka jest dobrze podpięta? Mam lpgMonke123444 pisze: ↑05 maja 2024, 08:51Ważne pytanie. Powinno być przejście między plusem a minusem cewki?Monke123444 pisze: ↑05 maja 2024, 07:51Monke123444 pisze: ↑04 maja 2024, 11:54
UPDATE
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.
UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.
Dodano po 49 minutach 10 sekundach:Dobra no to tak. Cewka napewno dostaje impuls, bo żarnik żarówki się zażarzył, tylko że tylko jeden raz, nie wiem czy to tak powinno być czy nie. Ale cewka dostaje impuls. Iskry dalej brak.Monke123444 pisze: ↑05 maja 2024, 07:02
UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4740
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 1.6pp]
Cewka dobrze podłączona.
Tak między plusem a minusem cewki będzie przejście bliskie zwarciu, bo cewka bierze bardzo dużo mocy. Spróbujecie bez podłączonych tych przewodów od gazu - brązowego i czerwonego bo może brązowy gdzieś ma jakieś przywarcie do masy.
Tak między plusem a minusem cewki będzie przejście bliskie zwarciu, bo cewka bierze bardzo dużo mocy. Spróbujecie bez podłączonych tych przewodów od gazu - brązowego i czerwonego bo może brązowy gdzieś ma jakieś przywarcie do masy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
- Imię: Paweł
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: [B3 1.6pp]
Próbowaliśmy bez podpięcia do gazu, nic nie dało. Przejścia są na wszystkich przewodach. Tak jakby cewka po prostu nie wytaarzała wysokiego napięcia, sprawdzimy na innej, zobaczymy co się tam dzieje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
- Imię: Paweł
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: [B3 1.6pp]
Jak dołoże kabel WN idący prosto z cewki do masy to zobaczę iskrę jak przeskakuje? Czy za szybko będzie przeskakiwać i nie idzie zobaczyćMonke123444 pisze: ↑06 maja 2024, 06:45Próbowaliśmy bez podpięcia do gazu, nic nie dało. Przejścia są na wszystkich przewodach. Tak jakby cewka po prostu nie wytaarzała wysokiego napięcia, sprawdzimy na innej, zobaczymy co się tam dzieje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4740
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 1.6pp]
Tak. Prędzej w ten sposób zobaczysz bo iskra będzie mocniejsza niż na świecy (bo nie straci mocy po przejściu przez aparat zapłonowy) i do tego będzie 4 razy częściej.Monke123444 pisze: ↑06 maja 2024, 13:22Jak dołoże kabel WN idący prosto z cewki do masy to zobaczę iskrę jak przeskakuje? Czy za szybko będzie przeskakiwać i nie idzie zobaczyć
Dodano po 54 sekundach:
Zaraz okaże się że palec ma przebicie do ośki i dlatego nie ma iskry.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
- Imię: Paweł
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: [B3 1.6pp]
No przecież nie ma opcji że to będzie palec bo cały aparat nowy, chociaż jak na innej cewce nie będzie to sprawdzę.maciek889 pisze: ↑06 maja 2024, 14:00Tak. Prędzej w ten sposób zobaczysz bo iskra będzie mocniejsza niż na świecy (bo nie straci mocy po przejściu przez aparat zapłonowy) i do tego będzie 4 razy częściej.Monke123444 pisze: ↑06 maja 2024, 13:22Jak dołoże kabel WN idący prosto z cewki do masy to zobaczę iskrę jak przeskakuje? Czy za szybko będzie przeskakiwać i nie idzie zobaczyć
Dodano po 54 sekundach:
Zaraz okaże się że palec ma przebicie do ośki i dlatego nie ma iskry.
Dodano po 5 minutach 24 sekundach:
A jak chce sprawdzić czy się plakiem zakrztusi to otwieram górę gaźnika, wpryskuje plak do gaźnika a druga osoba kręci. Tylko czy ma być gaz włączony czy nie? Na benzynie też przejdzie?Monke123444 pisze: ↑06 maja 2024, 20:53No przecież nie ma opcji że to będzie palec bo cały aparat nowy, chociaż jak na innej cewce nie będzie to sprawdzę.maciek889 pisze: ↑06 maja 2024, 14:00Tak. Prędzej w ten sposób zobaczysz bo iskra będzie mocniejsza niż na świecy (bo nie straci mocy po przejściu przez aparat zapłonowy) i do tego będzie 4 razy częściej.Monke123444 pisze: ↑06 maja 2024, 13:22Jak dołoże kabel WN idący prosto z cewki do masy to zobaczę iskrę jak przeskakuje? Czy za szybko będzie przeskakiwać i nie idzie zobaczyć
Dodano po 54 sekundach:
Zaraz okaże się że palec ma przebicie do ośki i dlatego nie ma iskry.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4740
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 1.6pp]
jak przed awarią chodził na benzynie albo gazie to możesz próbować z benzyny albo gazu odpalać. Jedynie jak nie był zgaszony na benzynie to dłużej trzeba będzie pokręcić aby pompka napompowała benzynę do gaźnika. I jeszcze musi byś sprawny sterownik od gazu aby poszła benzyna albo gaz. Bo z odłączonym albo niesprawny sterownikiem od gazu trzeba by okręcić awaryjne obejście na zaworku odcinającym benzynę aby z benzyny odpalić.
A pojawiła się iskra? Bo jak nie masz iskry na powietrzu to tym bardziej nie będzie iskry w komorze spalania gdzie cewka ma trudniejsze zadanie w generowaniu iskry przez wysokie ciśnienie.
A pojawiła się iskra? Bo jak nie masz iskry na powietrzu to tym bardziej nie będzie iskry w komorze spalania gdzie cewka ma trudniejsze zadanie w generowaniu iskry przez wysokie ciśnienie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
- Imię: Paweł
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: [B3 1.6pp]
Dopiero sprawdzimy w czwartek na innej cewce po maturze kolegi. Jak przyloze WN do masy to za kazdym razem przeskoczy iskra?maciek889 pisze: ↑07 maja 2024, 09:41jak przed awarią chodził na benzynie albo gazie to możesz próbować z benzyny albo gazu odpalać. Jedynie jak nie był zgaszony na benzynie to dłużej trzeba będzie pokręcić aby pompka napompowała benzynę do gaźnika. I jeszcze musi byś sprawny sterownik od gazu aby poszła benzyna albo gaz. Bo z odłączonym albo niesprawny sterownikiem od gazu trzeba by okręcić awaryjne obejście na zaworku odcinającym benzynę aby z benzyny odpalić.
A pojawiła się iskra? Bo jak nie masz iskry na powietrzu to tym bardziej nie będzie iskry w komorze spalania gdzie cewka ma trudniejsze zadanie w generowaniu iskry przez wysokie ciśnienie.
Dodano po 17 sekundach:
Dopiero sprawdzimy w czwartek na innej cewce po maturze kolegi. Jak przyloze WN do masy to za kazdym razem przeskoczy iskra?maciek889 pisze: ↑07 maja 2024, 09:41jak przed awarią chodził na benzynie albo gazie to możesz próbować z benzyny albo gazu odpalać. Jedynie jak nie był zgaszony na benzynie to dłużej trzeba będzie pokręcić aby pompka napompowała benzynę do gaźnika. I jeszcze musi byś sprawny sterownik od gazu aby poszła benzyna albo gaz. Bo z odłączonym albo niesprawny sterownikiem od gazu trzeba by okręcić awaryjne obejście na zaworku odcinającym benzynę aby z benzyny odpalić.
A pojawiła się iskra? Bo jak nie masz iskry na powietrzu to tym bardziej nie będzie iskry w komorze spalania gdzie cewka ma trudniejsze zadanie w generowaniu iskry przez wysokie ciśnienie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4740
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 1.6pp]
Znaczy nie przeskoczy w momencie przykładania przewodu WN tylko jak ruszy się silnikiem lub wyjętym aparatem zapłonowy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
- Imię: Paweł
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: [B3 1.6pp]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
- Imię: Paweł
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
Re: [B3 1.6pp]
Odpalił. Wniosek z tego jest prosty. Nie kupujcie tanich zamienników części.Monke123444 pisze: ↑08 maja 2024, 21:27Znaczy wiem, chodziło mi o to czy za każdym obrotem silnika będzie przeskakiwac