Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6pp]

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Monke123444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
Imię: Paweł
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: Monke123444 » 03 maja 2024, 17:39

Monke123444 pisze:
03 maja 2024, 15:56
maciek889 pisze:
03 maja 2024, 15:40
Monke123444 pisze:
02 maja 2024, 16:38
Jak ja mam to z tyłu podpiętej kostki podłączyć? Bo trochę nie rozumiem.
Tak jak w załączonym obrazku
A możesz mi powiedzieć gdzie jest tutaj czujnik polożenia wałka rozrządu/wału korbowego? Wujek mechanik ma ze mną podskoczyć zobaczyć co i jak, żeby przyspieszyć robotę chciałbym wiedzieć
Zignoruj to, nie dogadaliśmy się z wujkiem. Już wszystko wie

Monke123444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
Imię: Paweł
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: Monke123444 » 04 maja 2024, 11:54

Monke123444 pisze:
03 maja 2024, 17:39
Monke123444 pisze:
03 maja 2024, 15:56
maciek889 pisze:
03 maja 2024, 15:40


Tak jak w załączonym obrazku
A możesz mi powiedzieć gdzie jest tutaj czujnik polożenia wałka rozrządu/wału korbowego? Wujek mechanik ma ze mną podskoczyć zobaczyć co i jak, żeby przyspieszyć robotę chciałbym wiedzieć
Zignoruj to, nie dogadaliśmy się z wujkiem. Już wszystko wie
UPDATE
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.

Monke123444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
Imię: Paweł
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: Monke123444 » 05 maja 2024, 07:02

Monke123444 pisze:
04 maja 2024, 11:54
Monke123444 pisze:
03 maja 2024, 17:39
Monke123444 pisze:
03 maja 2024, 15:56


A możesz mi powiedzieć gdzie jest tutaj czujnik polożenia wałka rozrządu/wału korbowego? Wujek mechanik ma ze mną podskoczyć zobaczyć co i jak, żeby przyspieszyć robotę chciałbym wiedzieć
Zignoruj to, nie dogadaliśmy się z wujkiem. Już wszystko wie
UPDATE
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.

UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.

Dodano po 49 minutach 10 sekundach:
Monke123444 pisze:
05 maja 2024, 07:02
Monke123444 pisze:
04 maja 2024, 11:54
Monke123444 pisze:
03 maja 2024, 17:39


Zignoruj to, nie dogadaliśmy się z wujkiem. Już wszystko wie
UPDATE
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.

UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.
Dobra no to tak. Cewka napewno dostaje impuls, bo żarnik żarówki się zażarzył, tylko że tylko jeden raz, nie wiem czy to tak powinno być czy nie. Ale cewka dostaje impuls. Iskry dalej brak.

Monke123444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
Imię: Paweł
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: Monke123444 » 05 maja 2024, 08:51

Monke123444 pisze:
05 maja 2024, 07:51
Monke123444 pisze:
04 maja 2024, 11:54
Monke123444 pisze:
03 maja 2024, 17:39


Zignoruj to, nie dogadaliśmy się z wujkiem. Już wszystko wie
UPDATE
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.

UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.

Dodano po 49 minutach 10 sekundach:
Monke123444 pisze:
05 maja 2024, 07:02
Monke123444 pisze:
04 maja 2024, 11:54


UPDATE
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.

UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.
Dobra no to tak. Cewka napewno dostaje impuls, bo żarnik żarówki się zażarzył, tylko że tylko jeden raz, nie wiem czy to tak powinno być czy nie. Ale cewka dostaje impuls. Iskry dalej brak.
Ważne pytanie. Powinno być przejście między plusem a minusem cewki?

Dodano po 48 minutach 12 sekundach:
Monke123444 pisze:
05 maja 2024, 08:51
Monke123444 pisze:
05 maja 2024, 07:51
Monke123444 pisze:
04 maja 2024, 11:54


UPDATE
Prawdopodobnie brązowy kabel od cewki przerwany, nie ma przejścia ani na plus, ani na minus, ani na masę.

UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.

Dodano po 49 minutach 10 sekundach:
Monke123444 pisze:
05 maja 2024, 07:02



UPDATE 2.
Brązowy kabel to przełącznik gazu, już sprawny.
Pojawia się impuls na cewce, sprawdzone miernikiem, przeskoczyło na V. Sprawdzamy na innym akumulatorze, bo możliwe że to akumulator jest za słaby.
Dobra no to tak. Cewka napewno dostaje impuls, bo żarnik żarówki się zażarzył, tylko że tylko jeden raz, nie wiem czy to tak powinno być czy nie. Ale cewka dostaje impuls. Iskry dalej brak.
Ważne pytanie. Powinno być przejście między plusem a minusem cewki?
Cewka jest dobrze podpięta? Mam lpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4740
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: maciek889 » 05 maja 2024, 18:53

Cewka dobrze podłączona.
Tak między plusem a minusem cewki będzie przejście bliskie zwarciu, bo cewka bierze bardzo dużo mocy. Spróbujecie bez podłączonych tych przewodów od gazu - brązowego i czerwonego bo może brązowy gdzieś ma jakieś przywarcie do masy.

Monke123444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
Imię: Paweł
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: Monke123444 » 06 maja 2024, 06:45

maciek889 pisze:
05 maja 2024, 18:53
Cewka dobrze podłączona.
Tak między plusem a minusem cewki będzie przejście bliskie zwarciu, bo cewka bierze bardzo dużo mocy. Spróbujecie bez podłączonych tych przewodów od gazu - brązowego i czerwonego bo może brązowy gdzieś ma jakieś przywarcie do masy.
Próbowaliśmy bez podpięcia do gazu, nic nie dało. Przejścia są na wszystkich przewodach. Tak jakby cewka po prostu nie wytaarzała wysokiego napięcia, sprawdzimy na innej, zobaczymy co się tam dzieje

Monke123444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
Imię: Paweł
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: Monke123444 » 06 maja 2024, 13:22

Monke123444 pisze:
06 maja 2024, 06:45
maciek889 pisze:
05 maja 2024, 18:53
Cewka dobrze podłączona.
Tak między plusem a minusem cewki będzie przejście bliskie zwarciu, bo cewka bierze bardzo dużo mocy. Spróbujecie bez podłączonych tych przewodów od gazu - brązowego i czerwonego bo może brązowy gdzieś ma jakieś przywarcie do masy.
Próbowaliśmy bez podpięcia do gazu, nic nie dało. Przejścia są na wszystkich przewodach. Tak jakby cewka po prostu nie wytaarzała wysokiego napięcia, sprawdzimy na innej, zobaczymy co się tam dzieje
Jak dołoże kabel WN idący prosto z cewki do masy to zobaczę iskrę jak przeskakuje? Czy za szybko będzie przeskakiwać i nie idzie zobaczyć

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4740
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: maciek889 » 06 maja 2024, 13:59

Monke123444 pisze:
06 maja 2024, 13:22
Jak dołoże kabel WN idący prosto z cewki do masy to zobaczę iskrę jak przeskakuje? Czy za szybko będzie przeskakiwać i nie idzie zobaczyć
Tak. Prędzej w ten sposób zobaczysz bo iskra będzie mocniejsza niż na świecy (bo nie straci mocy po przejściu przez aparat zapłonowy) i do tego będzie 4 razy częściej.

Dodano po 54 sekundach:
Zaraz okaże się że palec ma przebicie do ośki i dlatego nie ma iskry.

Monke123444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
Imię: Paweł
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: Monke123444 » 06 maja 2024, 20:53

maciek889 pisze:
06 maja 2024, 14:00
Monke123444 pisze:
06 maja 2024, 13:22
Jak dołoże kabel WN idący prosto z cewki do masy to zobaczę iskrę jak przeskakuje? Czy za szybko będzie przeskakiwać i nie idzie zobaczyć
Tak. Prędzej w ten sposób zobaczysz bo iskra będzie mocniejsza niż na świecy (bo nie straci mocy po przejściu przez aparat zapłonowy) i do tego będzie 4 razy częściej.

Dodano po 54 sekundach:
Zaraz okaże się że palec ma przebicie do ośki i dlatego nie ma iskry.
No przecież nie ma opcji że to będzie palec bo cały aparat nowy, chociaż jak na innej cewce nie będzie to sprawdzę.

Dodano po 5 minutach 24 sekundach:
Monke123444 pisze:
06 maja 2024, 20:53
maciek889 pisze:
06 maja 2024, 14:00
Monke123444 pisze:
06 maja 2024, 13:22
Jak dołoże kabel WN idący prosto z cewki do masy to zobaczę iskrę jak przeskakuje? Czy za szybko będzie przeskakiwać i nie idzie zobaczyć
Tak. Prędzej w ten sposób zobaczysz bo iskra będzie mocniejsza niż na świecy (bo nie straci mocy po przejściu przez aparat zapłonowy) i do tego będzie 4 razy częściej.

Dodano po 54 sekundach:
Zaraz okaże się że palec ma przebicie do ośki i dlatego nie ma iskry.
No przecież nie ma opcji że to będzie palec bo cały aparat nowy, chociaż jak na innej cewce nie będzie to sprawdzę.
A jak chce sprawdzić czy się plakiem zakrztusi to otwieram górę gaźnika, wpryskuje plak do gaźnika a druga osoba kręci. Tylko czy ma być gaz włączony czy nie? Na benzynie też przejdzie?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4740
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: maciek889 » 07 maja 2024, 09:41

jak przed awarią chodził na benzynie albo gazie to możesz próbować z benzyny albo gazu odpalać. Jedynie jak nie był zgaszony na benzynie to dłużej trzeba będzie pokręcić aby pompka napompowała benzynę do gaźnika. I jeszcze musi byś sprawny sterownik od gazu aby poszła benzyna albo gaz. Bo z odłączonym albo niesprawny sterownikiem od gazu trzeba by okręcić awaryjne obejście na zaworku odcinającym benzynę aby z benzyny odpalić.

A pojawiła się iskra? Bo jak nie masz iskry na powietrzu to tym bardziej nie będzie iskry w komorze spalania gdzie cewka ma trudniejsze zadanie w generowaniu iskry przez wysokie ciśnienie.

Monke123444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
Imię: Paweł
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: Monke123444 » 07 maja 2024, 15:15

maciek889 pisze:
07 maja 2024, 09:41
jak przed awarią chodził na benzynie albo gazie to możesz próbować z benzyny albo gazu odpalać. Jedynie jak nie był zgaszony na benzynie to dłużej trzeba będzie pokręcić aby pompka napompowała benzynę do gaźnika. I jeszcze musi byś sprawny sterownik od gazu aby poszła benzyna albo gaz. Bo z odłączonym albo niesprawny sterownikiem od gazu trzeba by okręcić awaryjne obejście na zaworku odcinającym benzynę aby z benzyny odpalić.

A pojawiła się iskra? Bo jak nie masz iskry na powietrzu to tym bardziej nie będzie iskry w komorze spalania gdzie cewka ma trudniejsze zadanie w generowaniu iskry przez wysokie ciśnienie.
Dopiero sprawdzimy w czwartek na innej cewce po maturze kolegi. Jak przyloze WN do masy to za kazdym razem przeskoczy iskra?

Dodano po 17 sekundach:
maciek889 pisze:
07 maja 2024, 09:41
jak przed awarią chodził na benzynie albo gazie to możesz próbować z benzyny albo gazu odpalać. Jedynie jak nie był zgaszony na benzynie to dłużej trzeba będzie pokręcić aby pompka napompowała benzynę do gaźnika. I jeszcze musi byś sprawny sterownik od gazu aby poszła benzyna albo gaz. Bo z odłączonym albo niesprawny sterownikiem od gazu trzeba by okręcić awaryjne obejście na zaworku odcinającym benzynę aby z benzyny odpalić.

A pojawiła się iskra? Bo jak nie masz iskry na powietrzu to tym bardziej nie będzie iskry w komorze spalania gdzie cewka ma trudniejsze zadanie w generowaniu iskry przez wysokie ciśnienie.
Dopiero sprawdzimy w czwartek na innej cewce po maturze kolegi. Jak przyloze WN do masy to za kazdym razem przeskoczy iskra?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4740
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: maciek889 » 08 maja 2024, 10:57

Monke123444 pisze:
07 maja 2024, 15:15
Jak przyloze WN do masy to za kazdym razem przeskoczy iskra?
Znaczy nie przeskoczy w momencie przykładania przewodu WN tylko jak ruszy się silnikiem lub wyjętym aparatem zapłonowy.

Monke123444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
Imię: Paweł
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: Monke123444 » 08 maja 2024, 21:27

maciek889 pisze:
08 maja 2024, 10:57
Monke123444 pisze:
07 maja 2024, 15:15
Jak przyloze WN do masy to za kazdym razem przeskoczy iskra?
Znaczy nie przeskoczy w momencie przykładania przewodu WN tylko jak ruszy się silnikiem lub wyjętym aparatem zapłonowy.
Znaczy wiem, chodziło mi o to czy za każdym obrotem silnika będzie przeskakiwac

Monke123444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 kwie 2024, 10:44
Imię: Paweł
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP

Re: [B3 1.6pp]

Post autor: Monke123444 » 09 maja 2024, 16:13

Monke123444 pisze:
08 maja 2024, 21:27
maciek889 pisze:
08 maja 2024, 10:57
Monke123444 pisze:
07 maja 2024, 15:15
Jak przyloze WN do masy to za kazdym razem przeskoczy iskra?
Znaczy nie przeskoczy w momencie przykładania przewodu WN tylko jak ruszy się silnikiem lub wyjętym aparatem zapłonowy.
Znaczy wiem, chodziło mi o to czy za każdym obrotem silnika będzie przeskakiwac
Odpalił. Wniosek z tego jest prosty. Nie kupujcie tanich zamienników części.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl