Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 2.3 NG] Przyduszanie się po puszczeniu pedału gazu... ;/

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
demus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2011, 13:45
Lokalizacja: Wrocław

[B4 2.3 NG] Przyduszanie się po puszczeniu pedału gazu... ;/

Post autor: demus » 16 lut 2014, 15:25

Moje NG normalnie na postoju trzyma ok 800obr. Jak się naciśnie pedał gazu i puści to spada na ok 300-400 przydusza sie i dopiero wraca spowrotem na te ok 800obr. Tak jakby zawór biegu jałowego za późno reagował, spotkał się ktoś z takim problemem ? Zawór załozylem juz 3ci przeczyszczony sprawdzony na bank jest ok albo ECU ma jakaś zwieche albo nie wiem ... Jest to dosyc denerwujące zwłaszcza jak sie nacisnie sprzeglo i zacznie skręcać bo potrafi zgasnąć kiedy sie to gwałtownie zrobi ;/

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 16 lut 2014, 15:34

Tak, ja miałem tego typu sytuacje i to nie raz , ale powodem takich objawów u nie był nieszczelny układ dolotowy, sprawdz sobie tą gume od przepływomierza do przepustnicy. wystarczy jakies naprawde małe pęknięcie i NG juz źle pracuje

demus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2011, 13:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: demus » 17 lut 2014, 16:28

Rura zrobiona juz dawno dawno... zauwazylem ze to nie ma regoly jakiejs bo czasem chodzi spoko powoli schodzi z obrotow a czasem tak szybko ze przeleci te niecale 1000 i zatrzyma sie na 500 i wroci xD Dobrze,że niedlugo pozbywam sie tych gum mechaniki zaworkow... ;]

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 17 lut 2014, 17:36

No ja miałem identyczne objawy , z tym że u mnie to gdzie się nie dotknąłeś to nieszczelnośc , a jeszcze jest jedna przyczyna , jak patrzysz od góry na przepustnice to pod nią jest zamontowany regulator wolnych obrotów - on też może byc przyczyną , możesz spróbowac go wyczyścic, on własnie tez odpowiada za trzymanie obrotów Obrazek

demus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2011, 13:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: demus » 17 lut 2014, 22:43

Krancówka dolna załącza się za kazdym razem jesli oto chodzi ;) pogrzebie jak bedzie chwila czasu moze czegos się doszukam

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 19 lut 2014, 18:56

A to na zdjęciu to nie jest czasem taki zderzak, żeby przepustnica się wolniej domykała?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 21 lut 2014, 12:38

Ta krancowka czasem lubi sie zacinac i nie pracuje plynnie.

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 21 lut 2014, 13:35

luk448, dokładnie tak, co ciągnie za sobą właśnie takie też sytuacje z obrotami

nogiln
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 333
Rejestracja: 24 mar 2008, 16:00
Imię: Damian
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Mysłaków/ŁDZ

Re:

Post autor: nogiln » 10 maja 2025, 19:58

krzych900 pisze:
19 lut 2014, 18:56
A to na zdjęciu to nie jest czasem taki zderzak, żeby przepustnica się wolniej domykała?
Dokładnie tak.jak piszesz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl