Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Przyduszanie się po puszczeniu pedału gazu... ;/

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
demus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2011, 13:45
Lokalizacja: Wrocław

[B4 2.3 NG] Przyduszanie się po puszczeniu pedału gazu... ;/

Post autor: demus » 16 lut 2014, 15:25

Moje NG normalnie na postoju trzyma ok 800obr. Jak się naciśnie pedał gazu i puści to spada na ok 300-400 przydusza sie i dopiero wraca spowrotem na te ok 800obr. Tak jakby zawór biegu jałowego za późno reagował, spotkał się ktoś z takim problemem ? Zawór załozylem juz 3ci przeczyszczony sprawdzony na bank jest ok albo ECU ma jakaś zwieche albo nie wiem ... Jest to dosyc denerwujące zwłaszcza jak sie nacisnie sprzeglo i zacznie skręcać bo potrafi zgasnąć kiedy sie to gwałtownie zrobi ;/

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 16 lut 2014, 15:34

Tak, ja miałem tego typu sytuacje i to nie raz , ale powodem takich objawów u nie był nieszczelny układ dolotowy, sprawdz sobie tą gume od przepływomierza do przepustnicy. wystarczy jakies naprawde małe pęknięcie i NG juz źle pracuje

demus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2011, 13:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: demus » 17 lut 2014, 16:28

Rura zrobiona juz dawno dawno... zauwazylem ze to nie ma regoly jakiejs bo czasem chodzi spoko powoli schodzi z obrotow a czasem tak szybko ze przeleci te niecale 1000 i zatrzyma sie na 500 i wroci xD Dobrze,że niedlugo pozbywam sie tych gum mechaniki zaworkow... ;]

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 17 lut 2014, 17:36

No ja miałem identyczne objawy , z tym że u mnie to gdzie się nie dotknąłeś to nieszczelnośc , a jeszcze jest jedna przyczyna , jak patrzysz od góry na przepustnice to pod nią jest zamontowany regulator wolnych obrotów - on też może byc przyczyną , możesz spróbowac go wyczyścic, on własnie tez odpowiada za trzymanie obrotów Obrazek

demus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2011, 13:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: demus » 17 lut 2014, 22:43

Krancówka dolna załącza się za kazdym razem jesli oto chodzi ;) pogrzebie jak bedzie chwila czasu moze czegos się doszukam

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 19 lut 2014, 18:56

A to na zdjęciu to nie jest czasem taki zderzak, żeby przepustnica się wolniej domykała?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 21 lut 2014, 12:38

Ta krancowka czasem lubi sie zacinac i nie pracuje plynnie.

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 21 lut 2014, 13:35

luk448, dokładnie tak, co ciągnie za sobą właśnie takie też sytuacje z obrotami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl