[80 B4]Urwana sruba od wózka
[80 B4]Urwana sruba od wózka
Witam pisz e temat bo jak patrzalem tylko 2 tematy sa o wózku /sankach ludzie to jeszcze inaczej okreslaja ;]
Mam taki problem ze mam jedna przekrecona srube od wozka ... w skrocie napisze w ten sposob wozek skrecany jest na 4 sruby 2 przednie i 2 tylnie no i jedna tylna z lewej strony pod nogami kierowcy jest ukrecona ( ta co idzie do podlóżnicy) i moje pytanie jest takie czy da sie to w jakis prosty i nieskomplikowany sposob zrobic ? srube kupie sobie w sklepie chyba gdzies mozna takie kupic ;] tylko problem polega z ta nakretka czy jak to tam jest zrobione czy da sie to zrobic ? jak tak to czy ktos moze napisac co i jak zrobic ?
Mam taki problem ze mam jedna przekrecona srube od wozka ... w skrocie napisze w ten sposob wozek skrecany jest na 4 sruby 2 przednie i 2 tylnie no i jedna tylna z lewej strony pod nogami kierowcy jest ukrecona ( ta co idzie do podlóżnicy) i moje pytanie jest takie czy da sie to w jakis prosty i nieskomplikowany sposob zrobic ? srube kupie sobie w sklepie chyba gdzies mozna takie kupic ;] tylko problem polega z ta nakretka czy jak to tam jest zrobione czy da sie to zrobic ? jak tak to czy ktos moze napisac co i jak zrobic ?
ja mam obie tylne sruby przerobione bo mi sie urwały, a wiec w nogach kierowcy musisz zrobic otwór tzn rozciac pod pedałami podłoge aby sie dostac do srodka podłuznicy. Dalej mozesz wywalic stara nakretke która jest przyspawana delikatnie rzecz mówiac na odwal
(2 spawy) i wspawac drugą do sruby jaka kupisz. ja nie mam nic spawanego tylko kawałek płaskownika przewiercony, aby sruba przeszła a od dołu skontrowane na dwie nakretki
(2 spawy) i wspawac drugą do sruby jaka kupisz. ja nie mam nic spawanego tylko kawałek płaskownika przewiercony, aby sruba przeszła a od dołu skontrowane na dwie nakretki

- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Teraz rozumiem. Spróbuj poprawić gwint w nakrętce odpowiednim gwintownikiem, jeżeli to nie przyniesie rezultatu to niestety czeka Cię prucie podłogi :-|Canibal pisze:moze zle napisalem sama srube moge wyciagnac ma gwint zerwany tak samo nakretka jak chce dokrecic srube to przesdkakuje i kreci sie dalej
coz dzis zdjalem caly wozek z wachaczami
sprawdzalem pozostale 3 sruby w stanie idealnym byly nakretki takze ta 4 gdzie gwint zrywa o dziwo probowalem przegwintowac i poszlo bez najmniejszego problemu a sruba ktora wkrecalem wczoraj caly gwint rozorany , wkrecilem dzis inna dluzsza srube i niestety nadal przekrecalo ja
ale za to ile rzeczy ujrzalem podczas tej zabawy <lol2> poki co wkrecilem srube imbusowa odczekam kilka dni i zobacze po jakims czasie co sie z nia stalo


Witam!!!
Odświeżam temat ponieważ mam podobny problem z tym, że mi się urwała nakrętka w podłużnicy na przedniej lewej śrubie sanek, stało się to jak ją już dociągałem i niby jest dokręcone ale nie do końca. Teraz nie mogę jej ani dokręcić bardziej ani wykręcić ponieważ obraca się nakrętka. Efektem tego jest stukanie na nierównościach dochodzące właśnie z tamtej strony. Co w tej sytuacji zrobić :?:
Odświeżam temat ponieważ mam podobny problem z tym, że mi się urwała nakrętka w podłużnicy na przedniej lewej śrubie sanek, stało się to jak ją już dociągałem i niby jest dokręcone ale nie do końca. Teraz nie mogę jej ani dokręcić bardziej ani wykręcić ponieważ obraca się nakrętka. Efektem tego jest stukanie na nierównościach dochodzące właśnie z tamtej strony. Co w tej sytuacji zrobić :?:
Podobny problem miałem. W nadkolu powinny być zaślepki takie z gumy. Zdejmij ja i będziesz miał wgląd w nakredke. Później ocen czy sie urwala czy jest i gwint sie zerwał. Ja robiłem to sam. Kupilem po prostu dłuższa śrubę o takiej samej twardosci i nakrecilem na nia 3 nakredki zeby skontrowac. Tylko ze ten otwór jest maly i ciezko podkladke wlozyc. Drastyczny sposob ciac fleksem wewnatrz nadkolu i bedziesz mial lepszy dostep. Odgiac blache poznij szpachla i baranek
Mam taki problem że śruba tylna lewa nie jest zerwana da się ją normalnie wkrecić i wykrecić tylko ze przeskakuje. Czy są jakieś metody zeby dało się dokrecic ją, bo na razie odkręca sie z 2-3 obroty i tak zostaje. Czy niestety musze ciąć podłogę co wolałbym uniknąć. Jeżdże juz tak bardzo długo bo 3 śruby trzymaja idealnie a jedna właśnie lekko sie odkręca.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 lip 2025, 15:43
- Imię: domacz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
Re: [80 B4]Urwana sruba od wózka
Witam,
Też spotkał mnie problem ze sruba od wozka, dokładnie z tylna sruba po lewej stronie. Gdzieś tam czytałam Tu na forum że trzeba wyciąć podłogę pod pedałami i bawić się w spawanie nowej nakrętki i inne.
W moim przypadku akurat przerdzewiała wystająca część Śruby.
Bardzo nie chciałam ciąć podłogi i bawić się w spawanie i oto jak poradziłam sobie z tym problemem:
1. W nadkolu bardziej po prawej stronie na dole jest mały otworek przez który widać właśnie nakrętkę.
2. Rozcięłam sobie trochę większy ten otworek żeby włożyć tam nowa nakrętkę (na tą co jest fabrycznie bo moja była nadal dospawana. W niektórych przypadkach sruba nie chce się dokręcić przez to ze spaw nakrętki się zerwal) razem z kluczem płaskim
3. Trzymając sobie nakrętkę z kluczem wkręciłam srube aż załapała mi na nową nakrętkę
4. Dokręciłam ile sił śrubę trzymając nadal kluczem płaskim nakrętkę.
Mam nadzieję że może komuś się to przyda i oszczędzi trochę pracy
W razie jakby coś to dam znać za jakiś czas jak moja fuszera się trzyma
Pozdrawiam wszystkich
Też spotkał mnie problem ze sruba od wozka, dokładnie z tylna sruba po lewej stronie. Gdzieś tam czytałam Tu na forum że trzeba wyciąć podłogę pod pedałami i bawić się w spawanie nowej nakrętki i inne.
W moim przypadku akurat przerdzewiała wystająca część Śruby.
Bardzo nie chciałam ciąć podłogi i bawić się w spawanie i oto jak poradziłam sobie z tym problemem:
1. W nadkolu bardziej po prawej stronie na dole jest mały otworek przez który widać właśnie nakrętkę.
2. Rozcięłam sobie trochę większy ten otworek żeby włożyć tam nowa nakrętkę (na tą co jest fabrycznie bo moja była nadal dospawana. W niektórych przypadkach sruba nie chce się dokręcić przez to ze spaw nakrętki się zerwal) razem z kluczem płaskim
3. Trzymając sobie nakrętkę z kluczem wkręciłam srube aż załapała mi na nową nakrętkę
4. Dokręciłam ile sił śrubę trzymając nadal kluczem płaskim nakrętkę.
Mam nadzieję że może komuś się to przyda i oszczędzi trochę pracy

W razie jakby coś to dam znać za jakiś czas jak moja fuszera się trzyma
Pozdrawiam wszystkich

Re: [80 B4]Urwana sruba od wózka
Wrzuć zdjęcie tego otworu.