[80 b4 1.9tdi] wtryski od A4
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Sprzedałem Kolego, sąsiad mnie zmeczył i kasa była potrzebna.... zreszta sam wiesz, Ty byś nie sprzedał? ale bede mógł pożyczyć Ci na próbe ten który jest już naszykowany od silnka AHU.minon1 pisze:O kurde a uważałem że się dogadaliśmy w jakiś sposób
No bo na pocztku chciałem przynajmniej troche odzyskać za tego kompa...potem szukałem kasy bo było już cieńko i zszedłem z ceną praktycznie do zera, aż tu nagle obudził sie jeden z moich sąsiadów i wizołem za niego tyle co chciałem Obiecuje jak jutro wszystko ładnie wypali to napisze jeden pożądny temat a jak skończe fornt ala v6 i BC to zrobie całe foto story.MARCIN 80B4 pisze:Piotrek mówiłeś 550,
Panowie no to wreszcie jakie konć. wtryskiwaczy opłaca się założyć bo już się nieźle pogubiłem AFN, ASV, AGX, nie myślę tu o mocach takich jak Solskier, ale wiadoma w miarę jedzeni apetyt rośnie.
Solskier, zapodaj jakiś nowy temat o swoich modach, bo czytam twoje posty porozrzucane w różnych tematach a tak w jednym było by wszystko opisane,
WOJTEK26, a orjentujesz sie jak bedzie z temperaturą cieczy chłodzącej? Skoczy, czy nie? W sumie TDIki mają dobrze uwodnioną głowice jak nie da rady to myślałem już nad dodatkową pompą wody coś takiego jak w SB było montowane. A co do temperatury w dolocie to faktycznie wiem ale nie pomyślałem czyli pozostaje jeszcze kwestia wiekszego ICka i to praktycznie musi byc FMIC.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No i mody zakończone, nowe końcówki od AXG komp AHU i soft wynik jak narazie nie znany... jedyne co mogliśmy zmierzyć to przyśpieszenie g-techem wynik po paru -razach w granicach 8.9s - 9.2s.... stoperem pewnie było byc coś około 8s :mrgreen: co do wrażenie to jest super, o wiele lepiej ciągnie z dołu i aż do czterech tyśiec doi jak szalone 180km/h to na zegarku chwila moment. Jak odrobie troche siana to pojede sie schamować i sie wszystko okaże, teraz czas na poszukiewanie AC BC Niebawem zrobie foto story które już od dawna obiecuje :oops:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Nic sie nie zawiesza, zapierdziela jak samolot :mrgreen: Jak narazie (przy tych temperaturach około 0stopni) nawet sie nie grzeje wiecej jak 90Stopni. Na lato chyba pomyśle nad wiekszym IC i dodatkową pompą wody, a jak nie bedzie chciało mi sie grzebać to zmienie włacznik wentylatora na wcześniejszy i też bedzie dobrze, ale przy upałach pewnie bedzie słabszy.... Reasumując cena była warta osiągów
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
wczoraj dzwoniłem do pompiarzy z pytaniem czy do mojego zetora włożą konć. ASV, i oby dwaj odpowiedzieli że nie, pewnie nie wiedzą o co chodzi, jeden wspomniał że próbował, i za nić nie mógł ich ustawić. drugi w ogóle nie robi takich wtryskiwaczy, czy to takie trudne czy ci pompiarze to tylko wtryski od ciągników rolniczych starej generacji potrafią ustawić :?:
Solskier
http://moto.allegro.pl/item298721648_bo ... assat.html
:?:
czy mowa tu o np.takich:jesli chcesz ASV to musisz zmienić cale wtryski bo tak jak napsiałeś bedzie prawie niemożliwe prawidłowe ich nastawienie, a jesli chcesz zmienić same końcówki to kup takie jak założyłem ja czyli AXG
http://moto.allegro.pl/item298721648_bo ... assat.html
:?:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Dokładnie o takich, jeśli chcesz zmieniać same koncówki to do ori wtrysków własnie te AXG nadaja sie idealniemajek13 pisze:czy mowa tu o np.takich:
http://moto.allegro.pl/it...olf_passat.html
Panowie ja tak sobie w etce sprawdzalem i tam do 1Z jest opisane jako kompletny wtryskiwacz. Nie ma opisu zeby byla koncowka wymienna.
Czy etka sie myli czy wymieniacie cale wtryskiwacze?
no i jeszcze 1 sprawa. Nie wiem jak ewentualna koncówka od ASV ma podejsc, jak ASV to byly juz pompowtryski jak dobrze kojarze...
Czy etka sie myli czy wymieniacie cale wtryskiwacze?
no i jeszcze 1 sprawa. Nie wiem jak ewentualna koncówka od ASV ma podejsc, jak ASV to byly juz pompowtryski jak dobrze kojarze...
hahah to sie usmialemJelly pisze:Panowie ja tak sobie w etce sprawdzalem i tam do 1Z jest opisane jako kompletny wtryskiwacz. Nie ma opisu zeby byla koncowka wymienna.
Czy etka sie myli czy wymieniacie cale wtryskiwacze?
no i jeszcze 1 sprawa. Nie wiem jak ewentualna koncówka od ASV ma podejsc, jak ASV to byly juz pompowtryski jak dobrze kojarze...
cos Ci chyba etka klamie bo ASV nijak nie byly na pompowtryskach
byly na pompie wtryskowej a wtryski od ASV siedze w moim 1Z