Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9tdi] wtryski od A4

MarekK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 19 lut 2007, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

[80 b4 1.9tdi] wtryski od A4

Post autor: MarekK » 06 sty 2008, 11:04

Czy mozna załozyc wtryski od A4 i od jakiego silnika?

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 06 sty 2008, 11:07

Było mnustwo razy.Użyj szukajki.Np. od AFN pasują,choć wydajniejsze są od ASV. :mrgreen:

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 06 sty 2008, 14:15

temat wałkowany :evil: sam nawet jakiś czas temu zacząłem o tym dyskusje...
wysil się troche i poszukaj. pozatym pojęcie
od A4
jest dość nieprecyzyjne. pasują od silników 1.9TDI na pompie VP37 z koncernu VAG
RaKo pisze:Np. od AFN pasują,choć wydajniejsze są od ASV.
pisałem właśnie ostatnio do Rogala z AKP i doradził, że właśnie od AFN/AHF będą lepsze, bo mają niższe ciśnienie otwarcia. ale bez softu, to itak nie ma sensu

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 07 sty 2008, 13:49

PawelG, a ja obstawiam na te od ASV,że będą lepsze do 1z-ta :mrgreen: Większe ciśnienie daje lepiej rozpylone paliwko,które lepiej się spali.Znajomu zamontowałtakie najpierw bez softu i mówił ,że jest spora róznica,potem dorobił softa i inne mody.
Tak na marginesie pompa sobie radzi więc nie wiem skąd pomysł żeby było mniejsze ciśnienie to lepiej :mrgreen: Chyba to u Mastersa wyczytałem ,że są lepsze ASV,a może na forum VW tam jest wielu maniaków :mrgreen:
Niech się wypowiędzą koledzy z tego forum co mają zamontowane ASV i czemu AFN nie zamontowali :?: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 07 sty 2008, 14:42

Popieram i też obstawiam ze ASV sa lepsze z racji wieszego ciśnienia, jedyne ale mogło by byc tylko wtedy gdyby nie wyrabiała pompa, a ze wyrabia to nie ma przeciwkazań na mocniejsze, za dwa dni powiem Wam jak ma sie sprawa na wtryskach AGX :mrgreen:

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 07 sty 2008, 16:17

RaKo, Solskier, chodzi o niższe ciśnienie otwarcia przedwtrysku - szybciej zaczyna ciągnąć. nikt chyba nie wątpi w znajomość 1z'towców u rogala

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 07 sty 2008, 16:39

PawelG, tu Rogal napisał coś innego co jest sprzeczne do tego co Ty nam opowiadasz http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... hlight=asv
Co prawda mowa w dalszej części jest o AXG ale one mają jeszcze inne wartości otwierania.
Choć polemizował bym nad tym co napisał tam też Rogal skoro kolega Solskier ma 128 kobył. :mrgreen:
To jeszcze niższe ciśnienie otwarcia jest w ori wtryskach od 1z. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 07 sty 2008, 17:41

Dokładnie to teraz mam troszke mniej, bo komputer nie dawał rady, ale jak by nie było po samym prgogramie było schamowane 128PS, a po wtryskach AXG i pożadnym turbo to 150-160PS to jest nie problem, ja osobiście już postanowiłem zroibć ustawienia na około 140 max 150PS tak aby korba nie wyszła bokiem i sprzegło sie nie slizgło raz na zawsze :-P Myśle ze efekt i tak bedzie zadawalający zwłąszcza ze nM skoczą pod granice około 340-350, bedzie super już nie moge sie doczekać :-> Koszt zabawy bedzie nastepujący komputer 16bit od silnka AHU 250zł końcówki wtryskiwaczy 600zł do tego 150zł robocizny z przełożeniem i ustawieniem plus jakieś drobne na podkładki i inne bajery, a no i porządny program około 600zł (i tak mało biorąć pod uwage ze za piewszego kompa nie zapłaciłem praktycznie nic :mrgreen: ) czyli razem jakieś 1700-1800zł sie całość zamknie moze nie mało ale koni do stajni też pare dojdzie.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 07 sty 2008, 19:00

PawelG, kolejny dowód ,że Rogal mówi ASV jest mocniejsze niż AFN
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight= :mrgreen:

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 07 sty 2008, 19:14

no wszystko fajnie tylko rogala założył całe wtryski. a ja mam pytanie czy do wtrysków od 1Z do radę założyć same końć. od AVS, i czy wogule da radę same końcówki dostać, bo dodam że duży problem miałem z namierzeniem końć. do AFN. jeśli ktoś by mi mógł podać nr takich końcówek to bardzo bym był wdzięczny.

hubresm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 20 sie 2007, 13:14
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: hubresm » 07 sty 2008, 20:10


Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 08 sty 2008, 12:21

no to końcówki są a teraz czy da się je założyć do moich wtrysków :?:
nie wiem czy dobry nr 2437010077 niby mają być do avs
i mam taki z THM DSLA150P520

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 08 sty 2008, 12:45

Bez najmniejszego problemu założysz końcówki do ori wtrysków 1Z np z AHU,AFN, AVS, AXG i pewnie jeszcze pare innych.

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 08 sty 2008, 13:26

Solskier pisze:Bez najmniejszego problemu założysz końcówki do ori wtrysków 1Z np z AHU,AFN, AVS, AXG i pewnie jeszcze pare innych.
i o to mi chodziło dziękuje

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 08 sty 2008, 15:21

Mają być ASV ,a nie AVS :-P :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl