Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.8 AAH] Jak zwiekszyc moc ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
spalak18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 09 sty 2008, 22:48

[b4 2.8 AAH] Jak zwiekszyc moc ?

Post autor: spalak18 » 09 sty 2008, 23:08

Mam audi cabrio 2,8 rok produkcji 95 obecnie ma 174 km jak zrobić zeby miała 200
Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 23:45 przez spalak18, łącznie zmieniany 1 raz.

MARCiN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 10 gru 2006, 21:11
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MARCiN » 09 sty 2008, 23:45

CHIP z alegro jakies 7KM ale najlepszy jest piesek z bujaną głową
daje jakieś +20KM :shock:

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 10 sty 2008, 19:19

najlepiej sprzedać i kupić mocniejszy model Audi :-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 sty 2008, 19:34

Za bardzo na podkręcaniu silników benzynowych to ja się nie znam, ale ogólnie z tego co słyszałem to sprawa po pierwsze nie jest taka prosta a po drugi tanie też nie.

Oczywiście można wymienić cały wydech na sportowy, łącznie z kolektorem wydechowym (polerowany od środka) co może, powtarzam może doda jakiegoś kucyka ale moim zdaniem nakłady finansowe są zbyt duże w porównaniu do osiaganych rezultatów. Najprościej i chyba najbardziej ekonomicznie jest zrobić tak jak radzi FranoF1, czyli sprzedać i kupić mocniejsze.

spalak18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 09 sty 2008, 22:48

Post autor: spalak18 » 11 sty 2008, 01:37

Labiel pisze:Za bardzo na podkręcaniu silników benzynowych to ja się nie znam, ale ogólnie z tego co słyszałem to sprawa po pierwsze nie jest taka prosta a po drugi tanie też nie.

Oczywiście można wymienić cały wydech na sportowy, łącznie z kolektorem wydechowym (polerowany od środka) co może, powtarzam może doda jakiegoś kucyka ale moim zdaniem nakłady finansowe są zbyt duże w porównaniu do osiaganych rezultatów. Najprościej i chyba najbardziej ekonomicznie jest zrobić tak jak radzi FranoF1, czyli sprzedać i kupić mocniejsze.


ale powaga ile może dać mi chip podciągne go na 200 KM
a ile mozna wyciągnąć z tdi 1,9 a dało by rade włożyć tam silnik od s2 2,2t bez wiekszych zmian?z gory dzieki


[ Dodano: 2008-01-11, 01:39 ]
MARCiN pisze:CHIP z alegro jakies 7KM ale najlepszy jest piesek z bujaną głową
daje jakieś +20KM :shock:
ale poważnie chip z allegro podciągnie mi moc na 200 km
a jaki by był koszt wstawienia turbiny może bym zainwestował

[ Dodano: 2008-01-11, 01:42 ]
FranoF1 pisze:najlepiej sprzedać i kupić mocniejszy model Audi :-)
jak były 80 cabrio z mocniejszym silnikiem to bym pomyślał o zmianie
a jaki może być koszt wstawienia turbiny?
a chip ile mi da KM?
coś musze z tym zrobić ponieważ znudziła mi sie jazda z tym silnikiem
Ostatnio zmieniony 11 sty 2008, 14:34 przez spalak18, łącznie zmieniany 1 raz.

MARCiN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 10 gru 2006, 21:11
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MARCiN » 11 sty 2008, 10:43

z turbo to będą problemy żeby wstawić do tego śilnika ale jest to pewnie wykonalne poszukaj na amerykanśkich stronach gdzies widziałem całe kity z kompresorem do tych silników i na którymś forum audi też o tym pisali

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 11 sty 2008, 11:59

chip da ci max 7 KM

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 11 sty 2008, 12:35

spalak18, jak Ci się znudziła jazda z tym silnikiem to wymień silnik.Mogłeś kupić TDI i by się łatwo mocy dokładało ,a tak lipa,zmień auto albo daj sobie spokój.Moc nie pójdzie w parze co do kosztów przeróbek :mrgreen:

xxx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: xxx » 11 sty 2008, 12:49

Sprawdz ile do tej pory ucieklo kucy zanim zaczniesz myslec o chipe

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 11 sty 2008, 17:01

Jak już wstawiać to od razu dwie turbiny :mrgreen: bedzie biturbo, a walka z wtryskami i ustawiniami komputera taka sama jak z jedną. Ale to niestety nie jest najlepsze rozwiązanie. Lepiej byłoby dostarczyć trochę podtlenku na tłoki, przy okazji nagar by się wypalił i motor oczyścił. Chip z allegro może, podkreślam może przywróci fabryczną moc , ale niebyłbym tego taki pewien. W tym wszystki jest jednak jedno genialne rozwiązanie. Zrezygnować z tylnych siedzeń i bagażnika i tam wstawić drugi silnik, wszystko podłączyć pod jeden gaz, trochę zsynchronizować biegi, sprzęgła na pod jedną pompę ( na szczescie jest hydrauliczne) i wtedy da się poczuć moc. :mrgreen:
To jedyne sensowne rozwiązanie. Jak ktoś na trasie cię wkur.. to obok oryginalnej stacyjki masz drugą i wtedy odpalasz następne 170 KM, a tak na codzień to ekonomicznie na jednym silniczku. Kwestia wyboru tylko na którym. Ja osobiscie wolałbym ten co obsługuje tylną oś :mrgreen: , ale to już Tobie pozostawiam wybór <ok>

spalak18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 09 sty 2008, 22:48

Post autor: spalak18 » 11 sty 2008, 23:40

pajak100 pisze:Jak już wstawiać to od razu dwie turbiny :mrgreen: bedzie biturbo, a walka z wtryskami i ustawiniami komputera taka sama jak z jedną. Ale to niestety nie jest najlepsze rozwiązanie. Lepiej byłoby dostarczyć trochę podtlenku na tłoki, przy okazji nagar by się wypalił i motor oczyścił. Chip z allegro może, podkreślam może przywróci fabryczną moc , ale niebyłbym tego taki pewien. W tym wszystki jest jednak jedno genialne rozwiązanie. Zrezygnować z tylnych siedzeń i bagażnika i tam wstawić drugi silnik, wszystko podłączyć pod jeden gaz, trochę zsynchronizować biegi, sprzęgła na pod jedną pompę ( na szczescie jest hydrauliczne) i wtedy da się poczuć moc. :mrgreen:
To jedyne sensowne rozwiązanie. Jak ktoś na trasie cię wkur.. to obok oryginalnej stacyjki masz drugą i wtedy odpalasz następne 170 KM, a tak na codzień to ekonomicznie na jednym silniczku. Kwestia wyboru tylko na którym. Ja osobiscie wolałbym ten co obsługuje tylną oś :mrgreen: , ale to już Tobie pozostawiam wybór <ok>
a wiesz moze gdzie można wstawić takie biTurbo i jaki jest tego koszt

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 sty 2008, 23:50

Pewnie w dobrych zakładach zajmujących się tuningiem bo zwykły mechanik raczej ci tego nie zrobi. A co do kosztów: bardzo duże.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 12 sty 2008, 00:31

spalak18 pisze:
pajak100 pisze:Jak już wstawiać to od razu dwie turbiny :mrgreen: bedzie biturbo, a walka z wtryskami i ustawiniami komputera taka sama jak z jedną. Ale to niestety nie jest najlepsze rozwiązanie. Lepiej byłoby dostarczyć trochę podtlenku na tłoki, przy okazji nagar by się wypalił i motor oczyścił. Chip z allegro może, podkreślam może przywróci fabryczną moc , ale niebyłbym tego taki pewien. W tym wszystki jest jednak jedno genialne rozwiązanie. Zrezygnować z tylnych siedzeń i bagażnika i tam wstawić drugi silnik, wszystko podłączyć pod jeden gaz, trochę zsynchronizować biegi, sprzęgła na pod jedną pompę ( na szczescie jest hydrauliczne) i wtedy da się poczuć moc. :mrgreen:
To jedyne sensowne rozwiązanie. Jak ktoś na trasie cię wkur.. to obok oryginalnej stacyjki masz drugą i wtedy odpalasz następne 170 KM, a tak na codzień to ekonomicznie na jednym silniczku. Kwestia wyboru tylko na którym. Ja osobiscie wolałbym ten co obsługuje tylną oś :mrgreen: , ale to już Tobie pozostawiam wybór <ok>
a wiesz moze gdzie można wstawić takie biTurbo i jaki jest tego koszt
...myśle coś w granicach 10-15 tys zł...

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 12 sty 2008, 04:10

przepraszam chcesz robić 200 kucyków w przednionapędowym aucie??
albo nawet więcej?? porażka wg mnie. trakcji nie będzie, a z racji tego że to ciężkie cabrio to i tak takich efektów nie uzyskasz jak przy sedanie czy coupe

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 12 sty 2008, 11:08

a za 15 tys zl to mozesz wsadzic 1.9 tdi z mlodego rocznika o mocy ok 200 KM :)

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl