[b4 2.8 AAH] Jak zwiekszyc moc ?
[b4 2.8 AAH] Jak zwiekszyc moc ?
Mam audi cabrio 2,8 rok produkcji 95 obecnie ma 174 km jak zrobić zeby miała 200
Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 23:45 przez spalak18, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Za bardzo na podkręcaniu silników benzynowych to ja się nie znam, ale ogólnie z tego co słyszałem to sprawa po pierwsze nie jest taka prosta a po drugi tanie też nie.
Oczywiście można wymienić cały wydech na sportowy, łącznie z kolektorem wydechowym (polerowany od środka) co może, powtarzam może doda jakiegoś kucyka ale moim zdaniem nakłady finansowe są zbyt duże w porównaniu do osiaganych rezultatów. Najprościej i chyba najbardziej ekonomicznie jest zrobić tak jak radzi FranoF1, czyli sprzedać i kupić mocniejsze.
Oczywiście można wymienić cały wydech na sportowy, łącznie z kolektorem wydechowym (polerowany od środka) co może, powtarzam może doda jakiegoś kucyka ale moim zdaniem nakłady finansowe są zbyt duże w porównaniu do osiaganych rezultatów. Najprościej i chyba najbardziej ekonomicznie jest zrobić tak jak radzi FranoF1, czyli sprzedać i kupić mocniejsze.
Labiel pisze:Za bardzo na podkręcaniu silników benzynowych to ja się nie znam, ale ogólnie z tego co słyszałem to sprawa po pierwsze nie jest taka prosta a po drugi tanie też nie.
Oczywiście można wymienić cały wydech na sportowy, łącznie z kolektorem wydechowym (polerowany od środka) co może, powtarzam może doda jakiegoś kucyka ale moim zdaniem nakłady finansowe są zbyt duże w porównaniu do osiaganych rezultatów. Najprościej i chyba najbardziej ekonomicznie jest zrobić tak jak radzi FranoF1, czyli sprzedać i kupić mocniejsze.
ale powaga ile może dać mi chip podciągne go na 200 KM
a ile mozna wyciągnąć z tdi 1,9 a dało by rade włożyć tam silnik od s2 2,2t bez wiekszych zmian?z gory dzieki
[ Dodano: 2008-01-11, 01:39 ]
ale poważnie chip z allegro podciągnie mi moc na 200 kmMARCiN pisze:CHIP z alegro jakies 7KM ale najlepszy jest piesek z bujaną głową
daje jakieś +20KM :shock:
a jaki by był koszt wstawienia turbiny może bym zainwestował
[ Dodano: 2008-01-11, 01:42 ]
jak były 80 cabrio z mocniejszym silnikiem to bym pomyślał o zmianieFranoF1 pisze:najlepiej sprzedać i kupić mocniejszy model Audi
a jaki może być koszt wstawienia turbiny?
a chip ile mi da KM?
coś musze z tym zrobić ponieważ znudziła mi sie jazda z tym silnikiem
Ostatnio zmieniony 11 sty 2008, 14:34 przez spalak18, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak już wstawiać to od razu dwie turbiny :mrgreen: bedzie biturbo, a walka z wtryskami i ustawiniami komputera taka sama jak z jedną. Ale to niestety nie jest najlepsze rozwiązanie. Lepiej byłoby dostarczyć trochę podtlenku na tłoki, przy okazji nagar by się wypalił i motor oczyścił. Chip z allegro może, podkreślam może przywróci fabryczną moc , ale niebyłbym tego taki pewien. W tym wszystki jest jednak jedno genialne rozwiązanie. Zrezygnować z tylnych siedzeń i bagażnika i tam wstawić drugi silnik, wszystko podłączyć pod jeden gaz, trochę zsynchronizować biegi, sprzęgła na pod jedną pompę ( na szczescie jest hydrauliczne) i wtedy da się poczuć moc. :mrgreen:
To jedyne sensowne rozwiązanie. Jak ktoś na trasie cię wkur.. to obok oryginalnej stacyjki masz drugą i wtedy odpalasz następne 170 KM, a tak na codzień to ekonomicznie na jednym silniczku. Kwestia wyboru tylko na którym. Ja osobiscie wolałbym ten co obsługuje tylną oś :mrgreen: , ale to już Tobie pozostawiam wybór <ok>
To jedyne sensowne rozwiązanie. Jak ktoś na trasie cię wkur.. to obok oryginalnej stacyjki masz drugą i wtedy odpalasz następne 170 KM, a tak na codzień to ekonomicznie na jednym silniczku. Kwestia wyboru tylko na którym. Ja osobiscie wolałbym ten co obsługuje tylną oś :mrgreen: , ale to już Tobie pozostawiam wybór <ok>
a wiesz moze gdzie można wstawić takie biTurbo i jaki jest tego kosztpajak100 pisze:Jak już wstawiać to od razu dwie turbiny :mrgreen: bedzie biturbo, a walka z wtryskami i ustawiniami komputera taka sama jak z jedną. Ale to niestety nie jest najlepsze rozwiązanie. Lepiej byłoby dostarczyć trochę podtlenku na tłoki, przy okazji nagar by się wypalił i motor oczyścił. Chip z allegro może, podkreślam może przywróci fabryczną moc , ale niebyłbym tego taki pewien. W tym wszystki jest jednak jedno genialne rozwiązanie. Zrezygnować z tylnych siedzeń i bagażnika i tam wstawić drugi silnik, wszystko podłączyć pod jeden gaz, trochę zsynchronizować biegi, sprzęgła na pod jedną pompę ( na szczescie jest hydrauliczne) i wtedy da się poczuć moc. :mrgreen:
To jedyne sensowne rozwiązanie. Jak ktoś na trasie cię wkur.. to obok oryginalnej stacyjki masz drugą i wtedy odpalasz następne 170 KM, a tak na codzień to ekonomicznie na jednym silniczku. Kwestia wyboru tylko na którym. Ja osobiscie wolałbym ten co obsługuje tylną oś :mrgreen: , ale to już Tobie pozostawiam wybór <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
...myśle coś w granicach 10-15 tys zł...spalak18 pisze:a wiesz moze gdzie można wstawić takie biTurbo i jaki jest tego kosztpajak100 pisze:Jak już wstawiać to od razu dwie turbiny :mrgreen: bedzie biturbo, a walka z wtryskami i ustawiniami komputera taka sama jak z jedną. Ale to niestety nie jest najlepsze rozwiązanie. Lepiej byłoby dostarczyć trochę podtlenku na tłoki, przy okazji nagar by się wypalił i motor oczyścił. Chip z allegro może, podkreślam może przywróci fabryczną moc , ale niebyłbym tego taki pewien. W tym wszystki jest jednak jedno genialne rozwiązanie. Zrezygnować z tylnych siedzeń i bagażnika i tam wstawić drugi silnik, wszystko podłączyć pod jeden gaz, trochę zsynchronizować biegi, sprzęgła na pod jedną pompę ( na szczescie jest hydrauliczne) i wtedy da się poczuć moc. :mrgreen:
To jedyne sensowne rozwiązanie. Jak ktoś na trasie cię wkur.. to obok oryginalnej stacyjki masz drugą i wtedy odpalasz następne 170 KM, a tak na codzień to ekonomicznie na jednym silniczku. Kwestia wyboru tylko na którym. Ja osobiscie wolałbym ten co obsługuje tylną oś :mrgreen: , ale to już Tobie pozostawiam wybór <ok>