Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[b4 2.8 AAH] Jak zwiekszyc moc ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 12 sty 2008, 11:43

Trafia mnie jak czytam takie posty...Chcesz sie bawić w tuning silnika a nie potrafić ruszyć (...) i poszperać w necie? jest tego mnustwo !! nie jesteś pierwszy w tym temacie!! odpowiedzi sa na tyle wyczerpujące ze dałbyś rade!
No tak...Zapomniałem ze można sie wyręczyć ziooomalami z forum co chetnie zapodają wszystko...i jeszcze linka wkleją.

Awatar użytkownika
Audifan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 26 gru 2006, 17:57
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Audifan » 12 sty 2008, 13:13


Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 12 sty 2008, 13:47

Audifan, no i widać 200 nie wycisneli tylko 190 pare i ciekawi mnie nakład finansowy tych kilku marnych kobył. :mrgreen:
Co mnie jeszcze dziwi np. Corrado uturbione 2,9 i tylko 190 KM,a 2,8 174 bez turbo.
Cienki przyrost mocy :shock:

Awatar użytkownika
Audifan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 26 gru 2006, 17:57
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Audifan » 12 sty 2008, 15:34

bodajaże od 1600zł wołają za takie cudeńka... rózne firmy tuningowe różnie wołają... niektóre tylko uturbione silniki chipują.

Przykład: 1.9TDI

jedna firma wyciąga 110KM druga 117KM trzecia 128KM a czwarta tylko 102KM z tego samego silnika stosując tylko chip. Są tez wersje Super Street ale one zaczynają się od 9900zł i z 1.9TDI wyciągają coś koło 172KM ale cena mówi sama za siebie.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 12 sty 2008, 15:48

RaKo pisze:Co mnie jeszcze dziwi np. Corrado uturbione 2,9 i tylko 190 KM,a 2,8 174 bez turbo.
Cienki przyrost mocy
bo to wszystko zależy jakie turbo wsadzisz ,
jakie ciśnienie doładowania będziesz miał
czy odprężasz silnik czy nie
i wiele wiele innych.
Wg mnei nie powinno się porównywać takich rzeczy , bo turbo nie jest równe drugiemu turbo K24 i K24 7200 niby to samo ale jedno potrafi dnuchnąć 1.5 a drugie dobrze ponad 2 bary

Awatar użytkownika
zjawa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:58
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: zjawa » 12 sty 2008, 18:45

RaKo pisze:Corrado uturbione 2,9 i tylko 190 KM,a 2,8 174 bez turbo.
Corrado 2.9 seryjne i wolnossące ma 190KM

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 12 sty 2008, 19:28

Tak jest.Corrado z motorkiem 2.9 VR6 (190 PS) jest wolnossącą 12 zaworową jednostką.Jak na prawie 3 litry to szału niema,zabawa zaczyna się dopiero po zaturbieniu vera..:D

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 12 sty 2008, 20:42

Hehe faktycznie to G60 jest uturbione :oops:

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 12 sty 2008, 20:43

RaKo pisze:Hehe faktycznie to G60 jest uturbione :oops:
nie uturbione a dołożony jest kompressor
nie mylcie tych dwóch rzeczy.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 12 sty 2008, 21:12

frano czepiasz się ;p
niektórzy też nie odróżniają B4 od B3 lub A6 od A4 co jest widoczne jak na dłoni a Ty chcesz by pojąć coś takiego jak turbo czy kompresor????

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 12 sty 2008, 21:45

G60 nie jest uturbione,jak juz kolega wyzej napisał...
G60 lub G40 jest to oznaczenie kompresora spiralnego,napędzanego paskiem(G60) bądź paskami (G40) .
Oznaczenia silników w których są montowane to dla G60 - PG(118 KW) oraz 1H,który juz fabrycznie jest zakuty,
Dla G40 PY - 85 KW

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 12 sty 2008, 21:54

dodaj jeszcze , że jeden moor był montowany w polo a drugi w golfie
polo G40 i golf G60
pozdro

robicie SPAM
Frano
Ostatnio zmieniony 12 sty 2008, 21:57 przez DRED, łącznie zmieniany 1 raz.

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 12 sty 2008, 21:56

nie tylko..
G60 = Golf,Corrado,Passat
G40 = Polo

Czyż nie są to cenne informacje dla ludu mylącego kompresor z turbiną??


Chyba rozumiem...Wszak nie o Audi prawimy... <ok>

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 12 sty 2008, 22:56

a nie myślałeś może o założeniu napędu quattro?
-większe możliwości na przeniesienie momentu obrotowego + mocy na koła...

jeśli mówie źle to prosze poprawić.

pozdrawiam

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 12 sty 2008, 23:13

szuan pisze:a nie myślałeś może o założeniu napędu quattro?
-większe możliwości na przeniesienie momentu obrotowego + mocy na koła...

jeśli mówie źle to prosze poprawić.

pozdrawiam
powiem tak by to zrobić to musisz miec audi coupe quattro i do tego Cabrio wspawać tylną połówkę auta a raczej podłoge i cały zawias
wiąże się to z dużymi kosztami, ingerencją w budę co nie jest obojętne przy nadwoziu Cabrio. zauważ , że tam nie ma dachu i cała sztywność auta jest zkumulowana na podłodze i drzwiach ( zresztą dodatkowo wzmacnianych)
da radę to zrobić nie przeczę ale myślę , że gra niewarta świeczki.
osobiście jakbym nie miał co z kaską zrobić to bym się podjął takiego wyzwania
tutaj masz linka do takiej przeróbki

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl