[ B4 2.0 ABK ] falujące obroty
[ B4 2.0 ABK ] falujące obroty
mam pytanko może ktos mi wytłumaczy dla czego tak sie dzieje? gdy silnik ma tak do 80° obroty jałowe są ok. jakieś 860 obr./min. i stoją w miejscu ale gdy się już zagrzeje tak do 90° obroty są wyższe delikatnie około 1000 obr./min. spadają delikatnie kołysząc się od 950 do 1050 nie wiem czy to opisałem zrozumiale?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Hehe słynny przekaźnik nr 30, coś jak słynny "zielony kabelek" w Poldolocie :mrgreen: . Sorry za off-top, ale nie mogłem się powstrzymać od tego skojarzenia.czarekj pisze:Zabrzmi banalnie i prymitywnie to co powiem, ale osobiście nie zaczynam jakiejkolwiek diagnostyki silnika ABK bez sprawdzenia przekaźnika numer 30.
Wracając do sprawy rzeczywiście może to być też ów przekaźnik.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
u mnie byla sonda, nawet jak nowa kupilem to tez byla do dupy, wkoncu kupilem uzywana ze sprawdzonego silnika
ale ta nowa sonda napsula mi krwi! Ecu nic nie pokazywalo, a sonda wysylala dobre sygnaly, na pomiarze miernikiem tez bylo ok, ale wkoncu ktos poszedl po rozum do glowy i ja zastapil uzywana i pomoglo ale zanim to sie stalo, oj ludziska nie wiecie co ja przeszlem wymienilem - przeplywomierz, silniczek krokowy, aparat zaplonowy, palec, kopulke, swiece, przewody, wywalilem kata, kupilem nowe ECU, kupilem ten czujnik temperatury, wyczyscilem przepustnice i kolektor... masakra, ale nic wszystko sie przyda )
ale ta nowa sonda napsula mi krwi! Ecu nic nie pokazywalo, a sonda wysylala dobre sygnaly, na pomiarze miernikiem tez bylo ok, ale wkoncu ktos poszedl po rozum do glowy i ja zastapil uzywana i pomoglo ale zanim to sie stalo, oj ludziska nie wiecie co ja przeszlem wymienilem - przeplywomierz, silniczek krokowy, aparat zaplonowy, palec, kopulke, swiece, przewody, wywalilem kata, kupilem nowe ECU, kupilem ten czujnik temperatury, wyczyscilem przepustnice i kolektor... masakra, ale nic wszystko sie przyda )
- kontestator
- Forum Audi 80
- Posty: 64
- Rejestracja: 30 lis 2007, 10:43
- Lokalizacja: Wrocław/Wojnowice