[80 B2 JU] Pomocy gaźnik
[80 B2 JU] Pomocy gaźnik
prosze ludzie pomozcie dajcie jakies zdjecia .PROSZE!!!!!!
Ostatnio zmieniony 21 sty 2008, 22:58 przez kunek, łącznie zmieniany 3 razy.
- pawelbicz
- Forum Audi 80
- Posty: 377
- Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
- Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice
Tu masz troszkę o gaźniku 2E2.. http://audi.dmkhosting.com/download/audi_80_B2.pdf od strony 80. <ok>
Jeśli Ci to nie pomoże to się poświęcę, zdejmę filtr powietrza i zrobię parę fotek co i jak..
Jeśli Ci to nie pomoże to się poświęcę, zdejmę filtr powietrza i zrobię parę fotek co i jak..
gaznik
bym cie jednak prosil zebys porobil zdjęcia bo jednak tu niedokonca idzie zauwazyc co gdzie ma byc.Dzieki bardzo za strone
[ Dodano: 2008-01-18, 18:23 ]
prosze pomóżcie mi bo nie wiem co zrobić wyślijcie jakies czytelne zdjęcia z góry dziękuje
[ Dodano: 2008-01-18, 18:23 ]
prosze pomóżcie mi bo nie wiem co zrobić wyślijcie jakies czytelne zdjęcia z góry dziękuje
Ja się podepnę pod ten temat bo sam mam problem gdzie podłączyć doładnie zbiornik podciśnienia w gaźniku solex 1B3. Przy okazji być może pomoze to koledze Kunek A więc do rzeczy, oto fotka instalacji podciśnieniowej :
1. JAk widać zbiornik podciśnienia jest połączony poprzez trójnik z zaworem zwrotnym. Gdze ma być podłączony wąż wychodzący z 3ciej odnogi tego trójnika oznaczony czerwoną kropką??? Wychodzi na to że gdzieś do gaźnika ale nie jestem pewien. Jeżeli tak to w którym dokładnie miejscu gaźnika jest podłączenie?
2.Czy biały koniec zaworu zwrotnego ma być podłączony do przewodu podciśninia łączącego kolektor ssący z servem ??
3. Czy to jest przewód sterujący klapą ciepłe/ zimne powietrze znajdującą sie przed filtrem powietrza??
P.S. Kunek Jesteś pewien że masz gaźnik pierburga 2E2 , a nie solexa 1b3 ??Z tego co wiem silnik JU miałtylko 55kW. A pierburgi to raczej w mocniejszych motorach 66kW występowały, ale moge sie mylić.
1. JAk widać zbiornik podciśnienia jest połączony poprzez trójnik z zaworem zwrotnym. Gdze ma być podłączony wąż wychodzący z 3ciej odnogi tego trójnika oznaczony czerwoną kropką??? Wychodzi na to że gdzieś do gaźnika ale nie jestem pewien. Jeżeli tak to w którym dokładnie miejscu gaźnika jest podłączenie?
2.Czy biały koniec zaworu zwrotnego ma być podłączony do przewodu podciśninia łączącego kolektor ssący z servem ??
3. Czy to jest przewód sterujący klapą ciepłe/ zimne powietrze znajdującą sie przed filtrem powietrza??
P.S. Kunek Jesteś pewien że masz gaźnik pierburga 2E2 , a nie solexa 1b3 ??Z tego co wiem silnik JU miałtylko 55kW. A pierburgi to raczej w mocniejszych motorach 66kW występowały, ale moge sie mylić.