[B3/B4]Licznik
Teraz kilka wyjaśnień co do mojej sprawy ... A mianowicie:
1. Pisząc o braku ładowania - powód tkwił w ślizgającym sie pasku alternatora który piszczał. Dodatkowo przez to nie działał obrotomierz. Wynikiem czego było rozładowanie akumulatora.
Podsumowując --- naciagnąłem pasek i po kłopocie dodatkowo w nastepny dniu wymieniłem wsystkie 3 na nowe (z alternatora, z pompy wodnej, ze wspomagania)
2. Jeżeli chodzi o wskaźnik paliwa - to po wszystkich oględzinach wyjęciu go (bez ściągania kierownicy "cobra miał racje" nasuwa mi sie pytanie: Czy te pokrętło co wychodzi z pod wskaźnika to regulator "zera" pojemności cieczy w zbiorniku? Czy może wina tkwić w nim ??
Pozdro i plis poświęćcie jeszcze chwile temu tematowi ...
1. Pisząc o braku ładowania - powód tkwił w ślizgającym sie pasku alternatora który piszczał. Dodatkowo przez to nie działał obrotomierz. Wynikiem czego było rozładowanie akumulatora.
Podsumowując --- naciagnąłem pasek i po kłopocie dodatkowo w nastepny dniu wymieniłem wsystkie 3 na nowe (z alternatora, z pompy wodnej, ze wspomagania)
2. Jeżeli chodzi o wskaźnik paliwa - to po wszystkich oględzinach wyjęciu go (bez ściągania kierownicy "cobra miał racje" nasuwa mi sie pytanie: Czy te pokrętło co wychodzi z pod wskaźnika to regulator "zera" pojemności cieczy w zbiorniku? Czy może wina tkwić w nim ??
Pozdro i plis poświęćcie jeszcze chwile temu tematowi ...
[quote="RaKo"]chips, z tą kontrolką to nie koniecznie tak jest zawsze,może żarówkę też ma spaloną.Wiele razy miałem akcję VW gdzie kończyły się szczotki auto gasło,amen w pacierzu.Powodem szybko kończących się szczotek był krzywy wirnik alternatora.
powodem szybko kończących się szczotek może być i przeważnie jest wycieranie się miedzianych cel o które trą szczotki, im bardziej wyrezane luki między celami tym szybciej zużywa się szcotka.
wracając do tematu to raczej zajął bym się czyjnikiem w baku a potem szukał pod maską zacznij od sprawdzania elementów od końca. ja bym sprawdził najpierw czyjnik poziomu paliwa wykręcił i pobawił się pływakiem i druga osoba musi obserwować wskaźnik czy reaguje na poruszanie czyjnikiem. jesli nie reaguje na czujnik to wada czujnika a jesli reaguje to wada regulatora napięcia. pozdrawiam i podaj typ silnika <ok>
powodem szybko kończących się szczotek może być i przeważnie jest wycieranie się miedzianych cel o które trą szczotki, im bardziej wyrezane luki między celami tym szybciej zużywa się szcotka.
wracając do tematu to raczej zajął bym się czyjnikiem w baku a potem szukał pod maską zacznij od sprawdzania elementów od końca. ja bym sprawdził najpierw czyjnik poziomu paliwa wykręcił i pobawił się pływakiem i druga osoba musi obserwować wskaźnik czy reaguje na poruszanie czyjnikiem. jesli nie reaguje na czujnik to wada czujnika a jesli reaguje to wada regulatora napięcia. pozdrawiam i podaj typ silnika <ok>
[b3 RT] problem z licznikiem
Witam,mam problem ze zdjęciem wskazówki w liczniku,nie chce przez siłę aby nie uszkodzić bolca,a mam zamiar przelutować zimne luty?
Już było kilka razy, m.in. tutaj:
viewtopic.php?p=53661#53661
viewtopic.php?p=53661#53661
[80/90 all] Licznik (zegary)
Witam wszystkich i z góry przepraszam jeśli był już taki temat.
Kupiłem licznik od audi 90 i moje pytanie brzmi czy do mojej 80 1,8s na gaźniku mogę zamontiwać licznik z auto checkiem ?
Bo w mojej nie było ac był zwykły wskaźnik czy jak podłącze licznik bez podłączenia ac to nie zepsuje licznika lub czegoś w aucie ?
Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam !
Kupiłem licznik od audi 90 i moje pytanie brzmi czy do mojej 80 1,8s na gaźniku mogę zamontiwać licznik z auto checkiem ?
Bo w mojej nie było ac był zwykły wskaźnik czy jak podłącze licznik bez podłączenia ac to nie zepsuje licznika lub czegoś w aucie ?
Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam !
Ostatnio zmieniony 25 sty 2008, 21:57 przez Kunik, łącznie zmieniany 1 raz.
nie zepsujesz... ale AC nie bedzie działał tak jak powinien, bo nie podłączysz do niego wtyczki (w B3 w standardzie były tylko 2 wtyczki i nie było wtyczki do AC)... ale możesz po prostu założyć wyświetlacz kontrolek ze swojego starego licznika... lub rezać nową wtyczkę i montować AC
wszystko już było opisywane
wszystko już było opisywane
- el_scorpion
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
- Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk
[80 B4] zegary
Witam
Czy wszystkie częśći zegarów VDO są zamienne z takimi samymi częściami w innych zegarach tego typu? Głównie chodzi mi o takie coś z tyłu z trzema kontrolkami. Chciałbym wymienić taką część w zegarach z obrotomierzem (ma napisane z tyłu made in malasia) na inną z tablicy z zegarkiem (z tyłu napis made in germany).
ps. jeżeli już bylo na forum to dajcie linka
z góry dzięki
Czy wszystkie częśći zegarów VDO są zamienne z takimi samymi częściami w innych zegarach tego typu? Głównie chodzi mi o takie coś z tyłu z trzema kontrolkami. Chciałbym wymienić taką część w zegarach z obrotomierzem (ma napisane z tyłu made in malasia) na inną z tablicy z zegarkiem (z tyłu napis made in germany).
ps. jeżeli już bylo na forum to dajcie linka
z góry dzięki