Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4]Licznik

ODPOWIEDZ
dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 18 sty 2008, 10:24

Teraz kilka wyjaśnień co do mojej sprawy ... A mianowicie:
1. Pisząc o braku ładowania - powód tkwił w ślizgającym sie pasku alternatora który piszczał. Dodatkowo przez to nie działał obrotomierz. Wynikiem czego było rozładowanie akumulatora.
Podsumowując --- naciagnąłem pasek i po kłopocie dodatkowo w nastepny dniu wymieniłem wsystkie 3 na nowe (z alternatora, z pompy wodnej, ze wspomagania)
2. Jeżeli chodzi o wskaźnik paliwa - to po wszystkich oględzinach wyjęciu go (bez ściągania kierownicy "cobra miał racje" nasuwa mi sie pytanie: Czy te pokrętło co wychodzi z pod wskaźnika to regulator "zera" pojemności cieczy w zbiorniku? Czy może wina tkwić w nim ??

Pozdro i plis poświęćcie jeszcze chwile temu tematowi ...

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 18 sty 2008, 18:45

dadid_ pisze:Czy te pokrętło co wychodzi z pod wskaźnika to regulator "zera" pojemności cieczy w zbiorniku? Czy może wina tkwić w nim ??
Zgadza się to jest pokrętło do regulacji położenia wskazówki. Nie sądzę aby w nim był problem. Posprawdzaj dobrze połączenia szczególnie w okolicach wskaźnika.

Awatar użytkownika
Gruszka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 cze 2007, 15:14
Lokalizacja: Kąpino

Post autor: Gruszka » 18 sty 2008, 19:05

[quote="RaKo"]chips, z tą kontrolką to nie koniecznie tak jest zawsze,może żarówkę też ma spaloną.Wiele razy miałem akcję VW gdzie kończyły się szczotki auto gasło,amen w pacierzu.Powodem szybko kończących się szczotek był krzywy wirnik alternatora.


powodem szybko kończących się szczotek może być i przeważnie jest wycieranie się miedzianych cel o które trą szczotki, im bardziej wyrezane luki między celami tym szybciej zużywa się szcotka.

wracając do tematu to raczej zajął bym się czyjnikiem w baku a potem szukał pod maską zacznij od sprawdzania elementów od końca. ja bym sprawdził najpierw czyjnik poziomu paliwa wykręcił i pobawił się pływakiem i druga osoba musi obserwować wskaźnik czy reaguje na poruszanie czyjnikiem. jesli nie reaguje na czujnik to wada czujnika a jesli reaguje to wada regulatora napięcia. pozdrawiam i podaj typ silnika <ok>

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 18 sty 2008, 19:07

RaKo pisze:Piszczy bo ma rozładowany akumulator.
1.Sprawdzić poziom naładowania akumulatora
2.Sprawdzić naciąg paska
Chips stawiam piwo jak będzie po Twojemu.
Ty stawiasz jak będzie po mojemu. <mikolaj>

RaKo - ja pamiętam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gruszka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 cze 2007, 15:14
Lokalizacja: Kąpino

Post autor: Gruszka » 18 sty 2008, 19:07

jeśli chodzi o obrotomierz to sory ale jeszcze nie miałem problemu z tym zegarem <ok> <ok>

[ Dodano: 2008-01-18, 19:08 ]
jeśli chcesz się koniecznie pobawić to załatw sobie miernik napięcia i posprawdzaj regulator i przewody które idą do zegarów i wskaźników <ok> <ok> <ok>

Jacek160
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 04 sty 2008, 17:52

[b3 RT] problem z licznikiem

Post autor: Jacek160 » 19 sty 2008, 18:56

Witam,mam problem ze zdjęciem wskazówki w liczniku,nie chce przez siłę aby nie uszkodzić bolca,a mam zamiar przelutować zimne luty?

andone88

Post autor: andone88 » 20 sty 2008, 10:07

sproboj do tego użyć widelca lub jakiegos innego narzędzia do podważenia.. powinno zejść... pozdrawiam

Jacek160
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 04 sty 2008, 17:52

Post autor: Jacek160 » 20 sty 2008, 12:03

Próbowałem widelcem i nic ,wygina się ale nie schodzi,ale dzięki za podpowiedz,chyba odpuszcze ?.Pozdrawiam

aroslaw

Post autor: aroslaw » 20 sty 2008, 13:43

też kiedyś ściągałem widelcem... dopóki nie dowiedziałem sie że sie ja kręci w prawo to się tak jakby blokuje i kręcąc dalej schodzi bez problemu :)

Jacek160
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 04 sty 2008, 17:52

Post autor: Jacek160 » 20 sty 2008, 18:03

Dzięki, spróbuje jeszcze tak jak piszesz,pozdrawiam <piwo>

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 20 sty 2008, 20:18

Już było kilka razy, m.in. tutaj:
viewtopic.php?p=53661#53661

Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

[80/90 all] Licznik (zegary)

Post autor: Kunik » 25 sty 2008, 17:06

Witam wszystkich i z góry przepraszam jeśli był już taki temat.
Kupiłem licznik od audi 90 i moje pytanie brzmi czy do mojej 80 1,8s na gaźniku mogę zamontiwać licznik z auto checkiem ?
Bo w mojej nie było ac był zwykły wskaźnik czy jak podłącze licznik bez podłączenia ac to nie zepsuje licznika lub czegoś w aucie ?

Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam !
Ostatnio zmieniony 25 sty 2008, 21:57 przez Kunik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 25 sty 2008, 21:55

nie zepsujesz... ale AC nie bedzie działał tak jak powinien, bo nie podłączysz do niego wtyczki (w B3 w standardzie były tylko 2 wtyczki i nie było wtyczki do AC)... ale możesz po prostu założyć wyświetlacz kontrolek ze swojego starego licznika... lub rezać nową wtyczkę i montować AC

wszystko już było opisywane

Awatar użytkownika
el_scorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk

[80 B4] zegary

Post autor: el_scorpion » 03 lut 2008, 12:52

Witam
Czy wszystkie częśći zegarów VDO są zamienne z takimi samymi częściami w innych zegarach tego typu? Głównie chodzi mi o takie coś z tyłu z trzema kontrolkami. Chciałbym wymienić taką część w zegarach z obrotomierzem (ma napisane z tyłu made in malasia) na inną z tablicy z zegarkiem (z tyłu napis made in germany).

ps. jeżeli już bylo na forum to dajcie linka

z góry dzięki

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 lut 2008, 14:23

Spokojnie mozesz wszystgko mieszać byle byś pamietał ze VDO łaczymy z VDO a UN4 z UN4, bo jak połaczysz VDO z UN4 to raczej nic z tego nie wyjdzie (co wcale nie jest nieosiagalne, ale to już dla zaawansowanych graczy ;-) )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl