[B4 abk 95' avant]montaz gniazda zapalniczki w bagazniku
[B4 abk 95' avant]montaz gniazda zapalniczki w bagazniku
mam taki maly problem. jako, ze potrzebny mi jest prad w bagazniku to mam zwiazany z tym klopot. czy ktos z klubowiczow podciagal prad do bagaznika? zalezalo by mi na pradzie uzaleznionym od pozycji kluczyka w stacyjce. jesli kluczyk nie jest przekrecony to gniazdo nie dziala. jesli wlaczony to gniazdo dziala. chce zamontowac lodowke w miejscu pokrowca na narty pomiedzy fotelami i potrzebna mi taka instalacja:)
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
wydaje mi sie że nie powinienes mieć z tym żadnego problemu.mozesz pociagnąć kabel z przodu samochodu w progach.kabel podłanczasz pod cos co ma takie zasilanie na jakim ci zalezy.najlepiej zabezpieczyć to osobnym bezpiecznikiem i będzie ok.lub łatwiej wpiąć sie w kable które daja prąd do oświetlenia bagarznika...wydaje mi sie że to by bez problemu działało...
z sama instalacja nie bedziesz mial problemu. byle bys pamietał o bezpieczniku :!: gorzej bedzie estetycznie upchnac kable i samo gniazdo. plus po stacyjce mozesz wziac ze stacyjki - czarny przewod albo z czarnego kabla dochodzacego do czarnego przekaznika pod nogami kierowcy po lewej i ile sie nie myle. montowałem w moim avancie glosniki z tylu to kable puszczalem pod litwa plastikowa wzdluz progu, jak to mowilhudy, .
Kable możesz puścić jak mówią przedmówcy albo środkiem pod tunelem, z takim rozwiązaniem już sie kilka razy spotkałem. Nie jest ono może ori ale nie którzy tak robią.
A co do prądu to zauważyłem że dużo ludzi ma ogromne zapędy do maksymalnego obciążania ori obwodów w aucie. Zakładam że spodoba Ci się używanie gniazda w bagażniku i kupisz jakiś rozgałęźnik do zapalniczki i podłączysz coś jeszcze. Ilość pobieranego prądu będzie coraz większa i skończy się na tym że gniazdo stacyjki będzie do wymiany.
Proponowałbym żeby takie układy podłączać przez jakiś przekaźnik na osobnym zabezpieczeniu wtedy jesteś pewien że stacyjka nie jest za bardzo obciążona. Jeśli będziesz potrzebował pomocy jak to zrobić to pisz.
A co do prądu to zauważyłem że dużo ludzi ma ogromne zapędy do maksymalnego obciążania ori obwodów w aucie. Zakładam że spodoba Ci się używanie gniazda w bagażniku i kupisz jakiś rozgałęźnik do zapalniczki i podłączysz coś jeszcze. Ilość pobieranego prądu będzie coraz większa i skończy się na tym że gniazdo stacyjki będzie do wymiany.
Proponowałbym żeby takie układy podłączać przez jakiś przekaźnik na osobnym zabezpieczeniu wtedy jesteś pewien że stacyjka nie jest za bardzo obciążona. Jeśli będziesz potrzebował pomocy jak to zrobić to pisz.
Kolego jesli nie chcesz ingerować w stacyjkę to plus masz od lampki oświetlenia bagażnika ciągniesz kabelek np. od kontalki ładowania (od alternatora wychodzi taki cienki kabelek) podpinasz to pod przekaźnik i kiedy alternator sie wzbudzi poda sygnał do przekaźnika i w tedy bedziesz miał dopiero prąd w zapalniczce <ok>