Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3]centralny nie otwiera drzwi od strony kierowcy

ODPOWIEDZ
maq83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2007, 16:02
Lokalizacja: lublin

[80 B3]centralny nie otwiera drzwi od strony kierowcy

Post autor: maq83 » 12 lut 2007, 16:08

witam!:)moze mi ktos pomoc w naprawie sprawa jest taka ze po przekreceniu kluczyka od strony kierowcy w audi b3 zamek sie nie otwiera:/,lecz od strony pasazera wszystko ladnie sie otwiera.w czym jest problem co mogolo sie wyrobic?dziekuje z gory
Ostatnio zmieniony 12 lut 2007, 16:40 przez maq83, łącznie zmieniany 1 raz.

dziku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 22 gru 2006, 16:32

Post autor: dziku » 12 lut 2007, 20:24

wg. mnie musisz szukac przyczyny w kablach z napieciem od strony kierowcy lub przy pompce kabel bodajze czarnoczerwony to impuls dodatni. ostatnio laczylem kable od centralki i jak zle zlaczylem to albo otwieralo z jedych albo z drugich.

ewentualnie ta 'paleczka' ktora idzie od silownika do zamka wypadla z oczka

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 12 lut 2007, 21:55

zapewne w harmonijce od drzwi przełamał się kabelek... on jest zielono-czerwony w B3 i zielono-niebieski w B4
musisz wyjąć tą harmonijkę i spróbować delikatnie wyciągać kabel zarówno od drzwi, jak i od słupka...
jeśli nie to sprawdz pod kierownicą ten sam kabel lub w okolicach pompki

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 15 lut 2007, 18:38

Ojciec w C3 miał tak samo ale u niego po prostu siłownik się "otworzył'. Składa się on z 2 elementów łączonych na zatrzaski i one się właśnie otworzyły.

Awatar użytkownika
robert 30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2006, 16:18
Lokalizacja: włocławek

Post autor: robert 30 » 15 lut 2007, 19:32

a masz na pilota lub miałeś jak tak to pod kierownicą jak zdejmiesz schowek to są tam kable zakończone wtyczką. u mnie były to dwa brązowe skręcone razem, moze są rozcięte lub ktoś w drzwiach je rozciął

maq83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2007, 16:02
Lokalizacja: lublin

Post autor: maq83 » 19 lut 2007, 15:35

wlasnie przyjrzalem sie dokladnie i sprawa wyglada gorzej niz myslalem poniewaz problem jest w samym zamku,kluczyk sie kreci i nie przenosi mechanizmu tego bolca.:/nalalem tam jakies plynu do zamkow bo myslalem ze cos sie pomoze ale nic:/nie wiem czy nie bede musial zrobic go na pilota?bo moze to grozic wymiana zamka:/

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 19 lut 2007, 15:41

rozbierz i zobacz co jest, może jakas głupota a zaoszczędzisz sobie czasu i pieniędzy z wymianą zamka, a sam pilot to tysz do niczego

Bodek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 25 lut 2007, 01:30

Post autor: Bodek » 25 lut 2007, 13:38

Dokładnie!!!
Przyjżyj się samej wkładce zamka (klamki) od dupnej strony być moze plastik od przenoszenia cięgna (tego bolca) na zamek się ukręcił lub obluzował. :?:

Funfel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 mar 2007, 19:33

Post autor: Funfel » 03 mar 2007, 22:06

Witam :)

Szukałem, ale nieznalazłem odpowiedzi, chyba że jakos przeoczyłem za co z góry przepraszam :)

Mój problem z centralnym polega na tym, że przy zamykaniu wszytsko sie łądnie zamyka pokolei, ale siłownik przy wlewie palwia niemoze zamknąć odrazu, dopiero po ok minucie, dwóch cichnie i zamyka. Buczy i niemoze popchnąć chyba..... gdzie jest przyczyna tego?

maq83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2007, 16:02
Lokalizacja: lublin

Post autor: maq83 » 12 lut 2008, 14:45

Chciałem tylko dokończyć ten pościk (bo go zacząłem)..mianowicie rozkręciłem wszystko od zewnątrz..zdjełem boczek..i dostałem się do samej góry zauważyłem tam że mechanizm cięgna łączący się z klamką (plastykowa zębatka) jest połamana..zbyt połamana żeby skleić..wymiana dosyć trudna bardzo cieżki dostęp(zdejmowanie szyby itd..)plus koszty zakupu..ale nie bawiłem się w to po prostu kupiłem sterownik na allegro za ok.60zl zamontowaliśmy go z kumplem i mam centralny zamek i to w dodatku na pilota..dzieki wszystkim za pomoc i rady...;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl