Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] zmiana nastawnika na indukcyjny??

ODPOWIEDZ
maveric004
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 sty 2008, 12:39

[80 B4 1.9TDI 1Z] zmiana nastawnika na indukcyjny??

Post autor: maveric004 » 21 sty 2008, 13:10

Witam i Pozdrawiam!!!
Mam problem z moim Audi B4 1,9 TDI rok 1994
kupiłem to audi za dobre pieniądze jednak nie na chodzie :-/ była tam zmieniana pompa bo widac przelutowaną kostke pąpy na okrągłą widaje mi sie ze powinien tam byc nastawnik potencjometryczmy a jest indukcyjny :?: po podłonczeniu vaga sa 2 błedy : czujnik temperatury paliwa i błąd nastawnika 00541 czy jest mozliwosz ze ten nastawnik bedzie chodził na starym komputerze od nastawnika potencjometrycznego??? bo ciągle nie zapala :cry:

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 21 sty 2008, 14:17

nie powinien chodzić, przy zmianie nastawnika z poten. na indukcyjny trzeba zmienić kompa . no i oczywiście przepływkę z boscha na pierburga.
<bylo> o tym i to dużo
viewtopic.php?t=11623&highlight=nastawnik
viewtopic.php?t=11707&highlight=nastawnik

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 21 sty 2008, 14:19

to starego komp musi byc nastawnik potencjometryczny a indukcyjny nie bedzie pasował bo on jest inaczej sterowany(napiecie zmienne, pole magnetyczne), wiec musi byc potenciometryczny chyba z ektos kompa zmienial ale i wtedy musial by przpływke zmienic

maveric004
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 sty 2008, 12:39

[80 B4 1.9TDI 1Z]

Post autor: maveric004 » 21 sty 2008, 14:33

A jaki komp do tego bo wszystkie co znalazłem do B4 na allegro są identyczne jak moj :-/ i czy instalacje trzeba przerabiac??

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 21 sty 2008, 15:05

Róznica polega nie na kształcie tylko na wnetrzu( czyli układzie elektronicznym) i są inne numery sterowników. Poza tym muisz zmienic wiązke miedzy ECU a pompa i przepływka, nie opłacalny zabieg

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 21 sty 2008, 15:51

oplacalny moim zdaniem jezeli ktos kupi za marne grosze audiczke :mrgreen: a koszt pompy z nastawnikiem potencjometrycznym to okolo1,5tys

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 21 sty 2008, 21:01

kolego a moze po prostu ktos tylko wtyczke zmienil i wsadzil nastawnik z golfa (tam jest polowalna wtyczka)

jesli sie bez problemu laczysz z komputerem, autao jest z 94, to duza szansa ze byl tam nastawnik indukcyjny i ktos po prostu zmienil go (miedzy markami pojazdow, zmieniajac wtyczke)

jesli zwyklym interfejsem jestes w stanie wejsc w bloki i je odczytac to masz nowszy komp

mozliwe ze ktos zle polutowal kable i dlatego Ci wywala blad, albo ktos po prostu przelutowal kable 1 do 1 a wtyczki nie koniecznie sie pokrywaja 1 do 1

dziwny ten blad 541 a jesli chodzi o czujnik temperatury to wlasnie siedzi w nastawniku.

ustal dokladnie czy masz nowszy czy starszy model, np jaka masz przeplywke wsadzona :d
no i skad wogole jestes?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl