Witam i Pozdrawiam!!!
Mam problem z moim Audi B4 1,9 TDI rok 1994
kupiłem to audi za dobre pieniądze jednak nie na chodzie była tam zmieniana pompa bo widac przelutowaną kostke pąpy na okrągłą widaje mi sie ze powinien tam byc nastawnik potencjometryczmy a jest indukcyjny :?: po podłonczeniu vaga sa 2 błedy : czujnik temperatury paliwa i błąd nastawnika 00541 czy jest mozliwosz ze ten nastawnik bedzie chodził na starym komputerze od nastawnika potencjometrycznego??? bo ciągle nie zapala :cry:
[80 B4 1.9TDI 1Z] zmiana nastawnika na indukcyjny??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 sty 2008, 12:39
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
nie powinien chodzić, przy zmianie nastawnika z poten. na indukcyjny trzeba zmienić kompa . no i oczywiście przepływkę z boscha na pierburga.
<bylo> o tym i to dużo
viewtopic.php?t=11623&highlight=nastawnik
viewtopic.php?t=11707&highlight=nastawnik
<bylo> o tym i to dużo
viewtopic.php?t=11623&highlight=nastawnik
viewtopic.php?t=11707&highlight=nastawnik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 sty 2008, 12:39
[80 B4 1.9TDI 1Z]
A jaki komp do tego bo wszystkie co znalazłem do B4 na allegro są identyczne jak moj i czy instalacje trzeba przerabiac??
kolego a moze po prostu ktos tylko wtyczke zmienil i wsadzil nastawnik z golfa (tam jest polowalna wtyczka)
jesli sie bez problemu laczysz z komputerem, autao jest z 94, to duza szansa ze byl tam nastawnik indukcyjny i ktos po prostu zmienil go (miedzy markami pojazdow, zmieniajac wtyczke)
jesli zwyklym interfejsem jestes w stanie wejsc w bloki i je odczytac to masz nowszy komp
mozliwe ze ktos zle polutowal kable i dlatego Ci wywala blad, albo ktos po prostu przelutowal kable 1 do 1 a wtyczki nie koniecznie sie pokrywaja 1 do 1
dziwny ten blad 541 a jesli chodzi o czujnik temperatury to wlasnie siedzi w nastawniku.
ustal dokladnie czy masz nowszy czy starszy model, np jaka masz przeplywke wsadzona :d
no i skad wogole jestes?
jesli sie bez problemu laczysz z komputerem, autao jest z 94, to duza szansa ze byl tam nastawnik indukcyjny i ktos po prostu zmienil go (miedzy markami pojazdow, zmieniajac wtyczke)
jesli zwyklym interfejsem jestes w stanie wejsc w bloki i je odczytac to masz nowszy komp
mozliwe ze ktos zle polutowal kable i dlatego Ci wywala blad, albo ktos po prostu przelutowal kable 1 do 1 a wtyczki nie koniecznie sie pokrywaja 1 do 1
dziwny ten blad 541 a jesli chodzi o czujnik temperatury to wlasnie siedzi w nastawniku.
ustal dokladnie czy masz nowszy czy starszy model, np jaka masz przeplywke wsadzona :d
no i skad wogole jestes?