Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 2.0] na gazie idealnie chodzi ,na benzynie wcale

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
robert 30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2006, 16:18
Lokalizacja: włocławek

Post autor: robert 30 » 21 sty 2008, 18:34

witam
rozwiazaniem mojego problemu było zresetowanie komapa przez odłaczenie klemy oraz druga rzecz podłaczenie pompy na lpg ,bo wtryski sie grzały.musiałem zamontowac także urzadzenie które rozłaczało sonde na lpg,bo komputer głupiał.teraz jest u mnie ok.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 21 sty 2008, 20:31

robert 30 pisze:musiałem zamontowac także urzadzenie które rozłaczało sonde na lpg,bo komputer głupiał.teraz jest u mnie ok.
Wnioskuję z tego, że nie miałeś emulatora lambdy :-( i dopiero teraz został dołożony. Reasumując: k44761, trafił w sedno :-) .
Poza tym mamy tu kolejny przykład na to, że odłączanie pompy paliwa w czasie pracy na LPG to nienajlepszy pomysł.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 21 sty 2008, 21:17

robert 30, Danek, co do grzania sie wtrysków podczas pracy na LPG jest jeden fajny patent w silnikach z mechaniczno-elektronicznym wtryskiem.

Obok wtryskiwaczy masz wyfrezowaną listwę w kolektorze dolotowym w srodku odpowietrzającą wtryski, patrząc od przodu silnika za czwartym wtryskiwaczem masz cienka czarna rurke idaca od tego odpowietrzania do tej duzej gumy do przepustnicy. Fabrycznie w tej rurce jest tulejka uniemozliwiajaca przeplyw powietrza. Nalezy ta tulejke wywalic i mamy tak jakby "recyrkulacje" powietrza, wymuszoną podcisnieniem w kolektorze dolotowym. Jest to tak jakby ominiecie przepustnicy. Wszystkim jezdzacym na gazie polecam wywalenie zaslepki. Nie mam pojecia dlaczego producent "zaslepil" ten wężyk. Powietrze to jest "policzone" przez przepływomierz, wiec nie zakłóca pracy silnika. Analiza spalin nie wykazuje zadnych roznic z zaslepka i bez. Sprawdzone u kilku osob, dziala doskonale.

W razie pytan chetnie wyjasnie.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 21 sty 2008, 21:37

Ok. tylko pozostaje jeszcze problem smarowania wtryskiwaczy :-( . Nawet jeśli będą chłodzone to i tak pracując na sucho są bardzo mocno narażone na przedwczesne zużycie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl