Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - chip tuning - opinie i wrazenia

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 22 sty 2008, 21:13

DRED pisze:tylko jest jedna wada takich modów , po dobrym programie brakuje już trakcji :(
dlaczego poczciwego 1Zta nie robili w AWD??
Dred nie marudź :lol: ostatnio widziałem Cabrio B4 2,2T ponad 450 kucy na przednią oś <lol>

sorrka za ot.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 22 sty 2008, 21:32

FranoF1 pisze:
Dred nie marudź :lol: ostatnio widziałem Cabrio B4 2,2T ponad 450 kucy na przednią oś <lol>

sorrka za ot.
jasne i powiedz że ten ktoś ma frajde z jazdy
raczej frajdę z palenia przednich laczków . KIBEL
a wracając do tematu np w B4 częstym przypadkiem jest wymiana lewego nadkola od S4 by obniżyć temp w dolocie o 10 stopni a co za tym idzie poprawa mocy

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 22 sty 2008, 21:56

DRED, chyba prawego nadkola bo tam jest icek :mrgreen: Taki sam efekt po nawierceniu go :mrgreen:

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 22 sty 2008, 23:02

Spotkamy się na zlocie to polatamy Panowie.
Nie wstydzę się dostać wciery <ok> , na miętowo :!:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 22 sty 2008, 23:04

ja też chce :D
i też się nie wstydzę :D

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 23 sty 2008, 11:21

Sie dyskusja rozwineła.. <ok>

Jak wiemy dzieki Max Mocy wyciagamy Vmax. :mrgreen:

W ramach testów:

Wczoraj na A1 miedzy Piotrkowem a Łodzią pakowałem 202km/h - zmierzone na GPS - wiec pewnie obarczone jakims błedem.

pozdr

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 23 sty 2008, 11:43

Nikt nie powiedział,że nie masz tej mocy co jest na wykresie po modzie,tylko ,że dziwne jest w serji 13 KM więcej na boschu :mrgreen: 190 to latałem bez chipowania moim 1z tylko jak długo trzeba się rozpędzać było.Po autostradzie nie sprawdzałem to nie wiem ile V-max co do Twojego rekordu to i tak byś więcej nie wydusił bardzo nawet gdyby Rogal Ci tam 200KM zapakował bo skrzynia już nie wyrabia większej prędkości.Więc trudno ocenić tą prędkość bo mogłeś się rozpędzać 15 minut do tej szybkości :mrgreen: Przy dużej mocy byś złapał to samo tylko o wiele szybciej <ok>

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 23 sty 2008, 12:46

DRED pisze:ja też chce :D
i też się nie wstydzę :D
nie wstydź się Dredzik nie wstydź <ok>

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 02 lut 2008, 15:57

Mocne macie te dieselki <ok> Moment rzędu 280Nm w takim aucie to naprawdę bardzo dużo. W A6 2.5TDI (AAT) jest 265Nm i też mam wrażenie, że to bardzo dużo mimo, że auto jest dużo cięższe od B4. Tym bardziej wyobrażam sobie co 280Nm robi z B-4ką :mrgreen:
Ciekawią mnie osiągi 1Z po takich modach. Mierzyliście czasy do 100km/h i V-max?
Jak wypada taki diesel z V-ką (np.2.6) na trasie, objedzie ją??
Ile kosztowały Was te przeróbki i jakie jest spalanie po modach??

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 02 lut 2008, 18:16

8S3 pisze:Mocne macie te dieselki <ok> Moment rzędu 280Nm w takim aucie to naprawdę bardzo dużo. W A6 2.5TDI (AAT) jest 265Nm i też mam wrażenie, że to bardzo dużo mimo, że auto jest dużo cięższe od B4. Tym bardziej wyobrażam sobie co 280Nm robi z B-4ką :mrgreen:
Ciekawią mnie osiągi 1Z po takich modach. Mierzyliście czasy do 100km/h i V-max?
Jak wypada taki diesel z V-ką (np.2.6) na trasie, objedzie ją??
Ile kosztowały Was te przeróbki i jakie jest spalanie po modach??
Pomiary Gtech
Do 96km/h - 9,8s
400m- 16,98s
Z 2,6 V6 Q na trasie do 180km/h mocno musi się starać i ma problemy, powyżej 180 Vka jedzie jak z górki :cry:

Levis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 24 sty 2008, 10:55

Post autor: Levis » 13 lut 2008, 13:37

A ja mam takie pytanko.

Jako ze nowy na forum to wogóle witam wszytskich.

Do 1Z chcąc wstawic wtryskiwacze od ASV to które mają być? Są chyba ze 4 rodzaje z czujnikiem połozenie iglicy 2 sprężynowe, bez czujnika 2 sprężynowe, z czujnikiem 1 spręzyna... jedne na cisnienie od 190-201bar inne po 2000roku 220-???bar
Samych końcówek nigdzie nie moge znaleźć...
Można bez większych problemów do seryjnych wtrysków 1Z włożyć same końcówki od ASV?
Do jakiego ciśnienia pompa od 1z się sprawdzi? Spokojnie zasili te 220bar?

Gdzie się z tym najlepiej udać? MT zajmuja sie takimi modami czy tylko sam soft?

Pozdrowienia
Levis

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 13 lut 2008, 13:54

Levis pisze:A ja mam takie pytanko.

Jako ze nowy na forum to wogóle witam wszytskich.

Do 1Z chcąc wstawic wtryskiwacze od ASV to które mają być? Są chyba ze 4 rodzaje z czujnikiem połozenie iglicy 2 sprężynowe, bez czujnika 2 sprężynowe, z czujnikiem 1 spręzyna... jedne na cisnienie od 190-201bar inne po 2000roku 220-???bar
Samych końcówek nigdzie nie moge znaleźć...
Można bez większych problemów do seryjnych wtrysków 1Z włożyć same końcówki od ASV?
Do jakiego ciśnienia pompa od 1z się sprawdzi? Spokojnie zasili te 220bar?

Gdzie się z tym najlepiej udać? MT zajmuja sie takimi modami czy tylko sam soft?

Pozdrowienia
Levis
a ja proponuje opcji szukaj bo o tym to by można wiele artykułów napisać
<ok> viewtopic.php?t=11469&highlight=wtryski

Basior85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 paź 2012, 14:46

Post autor: Basior85 » 14 lis 2012, 12:19

Słuchaj cie a gdzie polecacie w Krakowie zrobić chiptunnig dla mojego b4 1.9 TDi, mozecie się wypowiedzieć ,polecić konkretny warsztat.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 14 lis 2012, 13:01

Quattro Service.

www.quattro-service.pl/

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 15 lis 2012, 17:08

Kolego a co chcesz podnieść moc silnika?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl