Dred nie marudź :lol: ostatnio widziałem Cabrio B4 2,2T ponad 450 kucy na przednią oś <lol>DRED pisze:tylko jest jedna wada takich modów , po dobrym programie brakuje już trakcji
dlaczego poczciwego 1Zta nie robili w AWD??
sorrka za ot.
jasne i powiedz że ten ktoś ma frajde z jazdyFranoF1 pisze:
Dred nie marudź :lol: ostatnio widziałem Cabrio B4 2,2T ponad 450 kucy na przednią oś <lol>
sorrka za ot.
Pomiary Gtech8S3 pisze:Mocne macie te dieselki <ok> Moment rzędu 280Nm w takim aucie to naprawdę bardzo dużo. W A6 2.5TDI (AAT) jest 265Nm i też mam wrażenie, że to bardzo dużo mimo, że auto jest dużo cięższe od B4. Tym bardziej wyobrażam sobie co 280Nm robi z B-4ką :mrgreen:
Ciekawią mnie osiągi 1Z po takich modach. Mierzyliście czasy do 100km/h i V-max?
Jak wypada taki diesel z V-ką (np.2.6) na trasie, objedzie ją??
Ile kosztowały Was te przeróbki i jakie jest spalanie po modach??
a ja proponuje opcji szukaj bo o tym to by można wiele artykułów napisaćLevis pisze:A ja mam takie pytanko.
Jako ze nowy na forum to wogóle witam wszytskich.
Do 1Z chcąc wstawic wtryskiwacze od ASV to które mają być? Są chyba ze 4 rodzaje z czujnikiem połozenie iglicy 2 sprężynowe, bez czujnika 2 sprężynowe, z czujnikiem 1 spręzyna... jedne na cisnienie od 190-201bar inne po 2000roku 220-???bar
Samych końcówek nigdzie nie moge znaleźć...
Można bez większych problemów do seryjnych wtrysków 1Z włożyć same końcówki od ASV?
Do jakiego ciśnienia pompa od 1z się sprawdzi? Spokojnie zasili te 220bar?
Gdzie się z tym najlepiej udać? MT zajmuja sie takimi modami czy tylko sam soft?
Pozdrowienia
Levis