Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1,9D]czyszczenie nastawnika

ODPOWIEDZ
myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

[80 B4 1,9D]czyszczenie nastawnika

Post autor: myster » 30 paź 2007, 12:12

robil ktos z was taki zabieg w swoim zakresie bez vaga :?:


Pamiętaj proszę o porawnym, zgodnym z regulaminem i zasadami nazywaniu tematów, bo źle nazwane wątki będą lądować w koszu. Dziękuję, Danek
Ostatnio zmieniony 30 paź 2007, 12:41 przez myster, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 31 paź 2007, 13:23

Bez VAGA nie podchodz do tematu i odpusc sobie robienie tego samemu.
Audi 80 B4 1.9 TDi + wtryki AFN + ECU 16bit + chip, na Pierburgu dzięki Endriu210. Alutec 17" soczewki, USY na tyle, zawiecha -35mm

https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 31 paź 2007, 13:46

Człowieku ja bym nie ruszał jak chcesz to dam Ci namiar do gościa w Rembertowie.

quattros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 12 mar 2007, 11:21
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: quattros » 30 lis 2007, 14:16

A znacie kogoś nie daleko Szczecina

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 30 lis 2007, 14:49

podjedz do serwisu boscha u ciebie powinny byc jakies w poblizu jak ja jezdzilem sie do nich dowiadywac to krzycza sobie 400zl ale nie wiem jak tam uwas chodza ceny na drugim koncu

a jakie objawy masz ???


bo ja wyczyscilem nastawnik na wolnych obrotach pieknie pracuje :-P
na 1 i 2 i 3 biegu tez natomiast gdy zapne 4 to czasami od 90km/h zaczyna szarpac tak bardziej dynamiczniej niz przed czyszczeniem i ustaje jak dojdzie do 100km/h
przed czyszczeniem nastawnika szarpalo na kazdym biegu 1,2,3 to byla masakra :->
koles ktory mi to robil to powiedzial ze przyczyna lezy jeszcze gdzies indziej , ale teraz gdzie moze jakies sugestie???

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 lis 2007, 15:02

myster pisze:koles ktory mi to robil to powiedzial ze przyczyna lezy jeszcze gdzies indziej , ale teraz gdzie moze jakies sugestie???
G80, wtrysk sterujący <ok>

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 30 lis 2007, 15:05

mowisz a co do tego wtrysku to sprawdzalem go tak jak znalazlem gdzies na forum ze przy 3 tys obrotow stuknac w trysk jak szarpnie to jest uszkodzony i umnie sie wydaje ze jest ok.

a skad masz taka pewnos ze to jego wina???

quattros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 12 mar 2007, 11:21
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: quattros » 02 gru 2007, 12:32

U mnie tak przy 2000-2200 jak lekko dodaje gazu to szarpie jak dynamiczniej to jest ok nie odczówam tego szarpania

Awatar użytkownika
helmut23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 sty 2007, 13:42
Lokalizacja: Sławno

Post autor: helmut23 » 03 gru 2007, 23:26

A ja miałem to samo gdy kupiłem swoją b4 z Niemiec. Szarpała strasznie, był nawet problem z odpalaniem. gdy dodawałem gazu, to w pewnym zakresie obrotów szarpała jakby wogóle silnik nie mial poduszek. Latał drążek zmiany biegów jak wariat, wszystko się trzęsło. Moi suoer mechanicy chcieli mi wymienić sprzęgło, potem skrzynie biegów, brali pod uwagę wszytko oprócz pompy. Okazało się że to jednak pompa, ponieważ jako germanista doczytałem się w obszernej książce pojazdu, że auto przy ostatnim serwisie miało usterkę pompy wtryskowej. Kupiłem używaną pompe na szrocie (ok 2 lata temu) i zrobiłem na niej już ok 70 tys km....i czuję ostatnio, ze historia się powtarza, czasami, ale nie zawsze podczas dodawania gazu tak przy 80-90-100 km/h auto zaczyna poszarpywać, wystarczy, że dodam lub ujme gazu to wibracje nikną. Czasami są takie dni, ze nic sięn ie dzieje.
Wniosek może być jeden, że to znowu POMPA, tylko tym razem nowej za 900 zł nie kupię! Zapewne jest to ten nastawnik.
Ciekawe ile to kosztuje i czy naprawią mi to w normalnym wasztacie z VAgiem.
Moje Audi B4 1,9 TDI dziwna sprawa, ale mam w papierach rocznik 1995 (sedan). SUPER IGIEŁKA!

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 gru 2007, 08:12

Helmut23 w twoim aucie na szczęście jest mozliwość regeneracji nastawnika koszt około 300zł i bedzie jak nowy

oflik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 18 cze 2007, 07:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: oflik » 19 gru 2007, 23:01

minon1 pisze:Człowieku ja bym nie ruszał jak chcesz to dam Ci namiar do gościa w Rembertowie.
Mozesz dac namiar na tego goscia w Rembertowie?
Ile bierze za takie czyszczenie?
Pozdrawiam
Robert

Awatar użytkownika
helmut23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 sty 2007, 13:42
Lokalizacja: Sławno

Post autor: helmut23 » 22 sty 2008, 20:29

Witam,
chciałbym dodać kilka słów na temat nastawnika.
Miałem problem z nastawnikiem, pojechałem do profesjalnego serwisu w Tucholi.
Zregenerowano mi nastawnik w ciągu godizny tzn. zabrano mój i wstawiono drugi.
Otrzymałem gwarancję, wszystkie czynności mechanik wykonywał przy uzyciu narzędzi na srebrnej tacy, nawet rączki wymył przed zabieraniem się za rozbiórke pompy. Podłączył pompe do komputera, wyregulował dawkę paliwa oraz zapłon, ponieważ po ostatniej wymianie paska troszeczkę był za późno ustawiony.
Auto jest nie do poznania! Niewiarygosnie przyspiesza, mniej pali! naprawdę spalanie się zmniejszyło! Ostatnio sprawdzałem to bierze na trasie nie całe 5 litrów! Silnik pracuje ciszej! Auto płynie! Można nawet 50tką jecac spokojnie na piątym biegu! jestem super zadowolony! Aż żal sprzedawac teraz!
Gdyby kogos interesowały namiary na Tucholę to mogę podać.
Aha, koszt regeneracji 400 zł
Pozdrawiam
Moje Audi B4 1,9 TDI dziwna sprawa, ale mam w papierach rocznik 1995 (sedan). SUPER IGIEŁKA!

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 22 sty 2008, 23:30

oflik pisze:
minon1 pisze:Człowieku ja bym nie ruszał jak chcesz to dam Ci namiar do gościa w Rembertowie.
Mozesz dac namiar na tego goscia w Rembertowie?
Ile bierze za takie czyszczenie?
Pozdrawiam
Robert
ten gosciu to ja :P

helmut23

slyszalem o nich tyle ze rozni spece wysylaja do nich nastawniki, cena w sumie normalna jak za czyszczenie i ustawienie kata wtrysku :)
MAM 137 KM i 310 Nm

PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=1978075
GG 1829622

DIAGNOSTYKA VAG 704 HEX + CAN auta od 90 do 07
Mierzenie kompresji
CHIPTUNING + HAMOWNIA

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 22 sty 2008, 23:50

Adamm pisze:
oflik pisze:
minon1 pisze:Człowieku ja bym nie ruszał jak chcesz to dam Ci namiar do gościa w Rembertowie.
Mozesz dac namiar na tego goscia w Rembertowie?
Ile bierze za takie czyszczenie?
Pozdrawiam
Robert
ten gosciu to ja :P

helmut23

slyszalem o nich tyle ze rozni spece wysylaja do nich nastawniki, cena w sumie normalna jak za czyszczenie i ustawienie kata wtrysku :)
Dokładnie.
Polecam tego Pana. <piwo>

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 22 sty 2008, 23:58

minon1 pisze:
Adamm pisze:
oflik pisze: Mozesz dac namiar na tego goscia w Rembertowie?
Ile bierze za takie czyszczenie?
Pozdrawiam
Robert
ten gosciu to ja :P

helmut23

slyszalem o nich tyle ze rozni spece wysylaja do nich nastawniki, cena w sumie normalna jak za czyszczenie i ustawienie kata wtrysku :)
Dokładnie.
Polecam tego Pana. <piwo>
a dziekowac dziekowac <piwo>

dzis rano kolejna 80 odjechala szczesliwa :D
MAM 137 KM i 310 Nm

PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=1978075
GG 1829622

DIAGNOSTYKA VAG 704 HEX + CAN auta od 90 do 07
Mierzenie kompresji
CHIPTUNING + HAMOWNIA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga