[80 B4 1,9D]czyszczenie nastawnika
[80 B4 1,9D]czyszczenie nastawnika
robil ktos z was taki zabieg w swoim zakresie bez vaga :?:
Pamiętaj proszę o porawnym, zgodnym z regulaminem i zasadami nazywaniu tematów, bo źle nazwane wątki będą lądować w koszu. Dziękuję, Danek
Pamiętaj proszę o porawnym, zgodnym z regulaminem i zasadami nazywaniu tematów, bo źle nazwane wątki będą lądować w koszu. Dziękuję, Danek
Ostatnio zmieniony 30 paź 2007, 12:41 przez myster, łącznie zmieniany 1 raz.
podjedz do serwisu boscha u ciebie powinny byc jakies w poblizu jak ja jezdzilem sie do nich dowiadywac to krzycza sobie 400zl ale nie wiem jak tam uwas chodza ceny na drugim koncu
a jakie objawy masz ???
bo ja wyczyscilem nastawnik na wolnych obrotach pieknie pracuje
na 1 i 2 i 3 biegu tez natomiast gdy zapne 4 to czasami od 90km/h zaczyna szarpac tak bardziej dynamiczniej niz przed czyszczeniem i ustaje jak dojdzie do 100km/h
przed czyszczeniem nastawnika szarpalo na kazdym biegu 1,2,3 to byla masakra :->
koles ktory mi to robil to powiedzial ze przyczyna lezy jeszcze gdzies indziej , ale teraz gdzie moze jakies sugestie???
a jakie objawy masz ???
bo ja wyczyscilem nastawnik na wolnych obrotach pieknie pracuje
na 1 i 2 i 3 biegu tez natomiast gdy zapne 4 to czasami od 90km/h zaczyna szarpac tak bardziej dynamiczniej niz przed czyszczeniem i ustaje jak dojdzie do 100km/h
przed czyszczeniem nastawnika szarpalo na kazdym biegu 1,2,3 to byla masakra :->
koles ktory mi to robil to powiedzial ze przyczyna lezy jeszcze gdzies indziej , ale teraz gdzie moze jakies sugestie???
A ja miałem to samo gdy kupiłem swoją b4 z Niemiec. Szarpała strasznie, był nawet problem z odpalaniem. gdy dodawałem gazu, to w pewnym zakresie obrotów szarpała jakby wogóle silnik nie mial poduszek. Latał drążek zmiany biegów jak wariat, wszystko się trzęsło. Moi suoer mechanicy chcieli mi wymienić sprzęgło, potem skrzynie biegów, brali pod uwagę wszytko oprócz pompy. Okazało się że to jednak pompa, ponieważ jako germanista doczytałem się w obszernej książce pojazdu, że auto przy ostatnim serwisie miało usterkę pompy wtryskowej. Kupiłem używaną pompe na szrocie (ok 2 lata temu) i zrobiłem na niej już ok 70 tys km....i czuję ostatnio, ze historia się powtarza, czasami, ale nie zawsze podczas dodawania gazu tak przy 80-90-100 km/h auto zaczyna poszarpywać, wystarczy, że dodam lub ujme gazu to wibracje nikną. Czasami są takie dni, ze nic sięn ie dzieje.
Wniosek może być jeden, że to znowu POMPA, tylko tym razem nowej za 900 zł nie kupię! Zapewne jest to ten nastawnik.
Ciekawe ile to kosztuje i czy naprawią mi to w normalnym wasztacie z VAgiem.
Wniosek może być jeden, że to znowu POMPA, tylko tym razem nowej za 900 zł nie kupię! Zapewne jest to ten nastawnik.
Ciekawe ile to kosztuje i czy naprawią mi to w normalnym wasztacie z VAgiem.
Witam,
chciałbym dodać kilka słów na temat nastawnika.
Miałem problem z nastawnikiem, pojechałem do profesjalnego serwisu w Tucholi.
Zregenerowano mi nastawnik w ciągu godizny tzn. zabrano mój i wstawiono drugi.
Otrzymałem gwarancję, wszystkie czynności mechanik wykonywał przy uzyciu narzędzi na srebrnej tacy, nawet rączki wymył przed zabieraniem się za rozbiórke pompy. Podłączył pompe do komputera, wyregulował dawkę paliwa oraz zapłon, ponieważ po ostatniej wymianie paska troszeczkę był za późno ustawiony.
Auto jest nie do poznania! Niewiarygosnie przyspiesza, mniej pali! naprawdę spalanie się zmniejszyło! Ostatnio sprawdzałem to bierze na trasie nie całe 5 litrów! Silnik pracuje ciszej! Auto płynie! Można nawet 50tką jecac spokojnie na piątym biegu! jestem super zadowolony! Aż żal sprzedawac teraz!
Gdyby kogos interesowały namiary na Tucholę to mogę podać.
Aha, koszt regeneracji 400 zł
Pozdrawiam
chciałbym dodać kilka słów na temat nastawnika.
Miałem problem z nastawnikiem, pojechałem do profesjalnego serwisu w Tucholi.
Zregenerowano mi nastawnik w ciągu godizny tzn. zabrano mój i wstawiono drugi.
Otrzymałem gwarancję, wszystkie czynności mechanik wykonywał przy uzyciu narzędzi na srebrnej tacy, nawet rączki wymył przed zabieraniem się za rozbiórke pompy. Podłączył pompe do komputera, wyregulował dawkę paliwa oraz zapłon, ponieważ po ostatniej wymianie paska troszeczkę był za późno ustawiony.
Auto jest nie do poznania! Niewiarygosnie przyspiesza, mniej pali! naprawdę spalanie się zmniejszyło! Ostatnio sprawdzałem to bierze na trasie nie całe 5 litrów! Silnik pracuje ciszej! Auto płynie! Można nawet 50tką jecac spokojnie na piątym biegu! jestem super zadowolony! Aż żal sprzedawac teraz!
Gdyby kogos interesowały namiary na Tucholę to mogę podać.
Aha, koszt regeneracji 400 zł
Pozdrawiam
ten gosciu to jaoflik pisze:Mozesz dac namiar na tego goscia w Rembertowie?minon1 pisze:Człowieku ja bym nie ruszał jak chcesz to dam Ci namiar do gościa w Rembertowie.
Ile bierze za takie czyszczenie?
Pozdrawiam
Robert
helmut23
slyszalem o nich tyle ze rozni spece wysylaja do nich nastawniki, cena w sumie normalna jak za czyszczenie i ustawienie kata wtrysku
Dokładnie.Adamm pisze:ten gosciu to jaoflik pisze:Mozesz dac namiar na tego goscia w Rembertowie?minon1 pisze:Człowieku ja bym nie ruszał jak chcesz to dam Ci namiar do gościa w Rembertowie.
Ile bierze za takie czyszczenie?
Pozdrawiam
Robert
helmut23
slyszalem o nich tyle ze rozni spece wysylaja do nich nastawniki, cena w sumie normalna jak za czyszczenie i ustawienie kata wtrysku
Polecam tego Pana.
a dziekowac dziekowacminon1 pisze:Dokładnie.Adamm pisze:ten gosciu to jaoflik pisze: Mozesz dac namiar na tego goscia w Rembertowie?
Ile bierze za takie czyszczenie?
Pozdrawiam
Robert
helmut23
slyszalem o nich tyle ze rozni spece wysylaja do nich nastawniki, cena w sumie normalna jak za czyszczenie i ustawienie kata wtrysku
Polecam tego Pana.
dzis rano kolejna 80 odjechala szczesliwa