[b3 1.8 JN] Modyfikacje - zamiana z 1.8s na 1.8e - roznice ?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
[b3 1.8 JN] Modyfikacje - zamiana z 1.8s na 1.8e - roznice ?
Tak jak w temacie :mrgreen: . Mianowicie chodzi mi o roznice w budowie silnikow :oops: . Czym sie one roznia ze z oznaczeniem E maja wiecej konikow? Myslalem nad przerobka, slyszalem ze posiadaja dwie pompy zasilajace, ok ale co dalej ? I tutaj nasuwa sie drugie pytanie, jak ma to sie do spalania? :lol:
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 09:12 przez bartek18150, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
jaka lipa ?? jak nie masz kata w dowodzie wycinasz, walek ?? szrot i szukasz takiego silnika jak Ci nie dadza z silnika no to juz ciezej ale napewno znajdziesz, co do softu odezwij sie do Czerkaj-a zapytaj jak to jest z softem do tych silnikow moze wsytarczy zmienic kosci z DZ do JN-a ew cale komputery podmienic. Proboj
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
co ty za głupoty opowiadasz? jak mogą inaczej tłoki chodzic... tak sama chodza jak we wszystkich r4 wyznaczajac faze ssąca i wydechową itp... tylko w tych fazach przez krzywki może byc opuźnione otwieranie lub zamykanie zaworów ssących i wydechowych po za tym byly róznice DZ od JN, napewno ma inny wałek , ma wyłaczenie przepustnicy, układ ssący jest taki sam. komp nie wiem. i stopień spręzenia ma chyba inny niz JN ale tego nie potwierdzam.
Ps.
rozłozenie tłoków w R4 _ -- -- _ pierwszy na dole drugi na górze trzeci też czwarty na dole i jak chodza to sie zmieniaja jak 3i2 leca w dół to 1i4 lecą w góre i tak do us..anej śmierci:P
przepraszam jesli to wulgaryzm:)
Ps.
rozłozenie tłoków w R4 _ -- -- _ pierwszy na dole drugi na górze trzeci też czwarty na dole i jak chodza to sie zmieniaja jak 3i2 leca w dół to 1i4 lecą w góre i tak do us..anej śmierci:P
przepraszam jesli to wulgaryzm:)
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
JN od DZ różni się bardzo,po pierwsze wałek a dokładnie wzniosy krzywek czyli czasy otwarcia i zamknięcia zaworów,komory spalania czyli inny tłok inna głowica a co za tym idzie inne sprężanie .DZ trzeba karmić 98 a JN możesz poić 95.Oprócz tego masa drobnych różnic które są niewidoczne na pierwszy rzut oka.Jak chcesz więcej mocy to załatw sobie inny silnik 2,3 lub 16v.Jeszcze poczujesz różnice jeśli wymienisz wtryskiwacze ale to nie jest tanie,w aso 216 zł sztuka.Możesz sobie zamówić sportowy wałek ale to koszt koło 700zł,wybierasz sobie ilu stopniowy chcesz(normalne wałki są robione w okolicach 270 stopni)im więcej stopni tym większy wzrost mocy,ale i większe spalanie,ale na samym wałku się sprawa nie kończy,prawdopodobna wymiana tłoków planowanie głowicy(w zasadzie remont,szlifowanie gniazd,szlifowanie zaworów,poszerzanie kanałów ssących).Załatw sobie silnik z golfa 1 1,6 gti lub samą głowicę(to była płaska głowica jak z diesla,miała przeogromne zawory,ale wtedy to na 100% wymiana tłoków,do niej jeszcze jakiś ekstra wałek,no i zaślepienie kanału spływowego oleju z regulatorów hydraulicznych..Przekładka silnika to też nie taka prosta sprawa sprawa,jeśli wymieniasz na taki sam to nie problemu ale jeśli wkładasz inny to już problem i to nie mały,silnik spasujesz bez problemu ale jeśli chodzi o resztę to masa przeróbek,najlepiej mieć auto z którego bierzesz silnik pod ręką wtedy wszystko umiesz pozamieniać w ostateczności przerobić.Robiłem to nie raz i wiem ile jest z tym dupczenia,jeśli ma to mieć ręce i nogi.