WITAM!
Nie wiem jak w oryginale realizowane jest zamykanie klapki tak aby następował obieg wewnętrzny ale u mnie zamykanie - otwieranie klapki następowało poprzez silnik wykonujący ok 1,5 obrotu ( bez podłączonej dźwigienki).
Wcześniej "łamało" mi dźwigienkę założoną na wirnik silnika w końcu jak wzmocniłem dźwigienkę to po ok. 8 miesiącach użytkowania ukręciło mi wirnik silnika. Czyli moje przypuszczenia, że jest jakiś wyłącznik przeciążeniowy wzięło w łeb.
Bardzo proszę o wyjaśnienie jak w oryginale realizowany jest napęd klapki przy klimie manualnej oraz czy dało by radę zastosować siłownik elektromagnetyczny, który można dostać na allegro.
[80/Coupe B4]silniczek-siłownik układu recyrkulacji klimy
[80/Coupe B4]silniczek-siłownik układu recyrkulacji klimy
Ostatnio zmieniony 11 lut 2007, 00:34 przez Jarmi, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy mógłbyś rozwinąć tzn. wyjaśnić jak to działa - pytam z czystej ciekawości.WOJTEK26 pisze:To dziwne bo u mnie jest klima ręczna ale obieg wew jest podciśnieniowy
Mój samochód przyjechał z Włoch i ponieważ znajomy ma również tą wersję samochodu, która ma podobnie rozwiązany sposób zamykania klapki do recylkulacji wydaje mi się, że mój samochód miał zakładaną klimę jako "opcja za dopłatą" dlatego o recylkulacji w audi 80 wiem tyle ile wypatrzyłem u siebie.