Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 TDI] problem z przyspieszaniem / błąd 00575

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

[80 B4 TDI] problem z przyspieszaniem / błąd 00575

Post autor: Daras » 25 sty 2008, 19:45

kupilem wczoraj drugą B4 i widze że "idzie" ona gorzej niż moja poprzednia, mimo że tamta na Boschu ta na Pierburgu. Wydaje mi sie że turbo włancza sie zbyt późno, troche za słabo "daje" i przy wyższych obrotach auto jakby przerywało. przebieg to 229tyś i jest w 100% oryginał.

Czyżby już turbo padało? Nic nie kopci, silnik chodzi pięknie i z dołu suchy (turbo też).

Jakieś pomysły jak sprawdzić co jest grane?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2008, 15:39 przez Daras, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 25 sty 2008, 19:55

Vag i logi,podstawa,następnie czyszczenie przepływki ewentualnie nastawnika <ok>

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 26 sty 2008, 15:14

a jakieś zaworki od turbiny nie beda za to odpowiedzialne?

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 26 sty 2008, 23:55

stawiam na n-75 moze nie trzyma Ci dobrze i faluje dlatego masz szarpniecia mocy bo upuszcza cisnienie i nie trzyma stalego tylko faluje

tak jak kolega powiedzial - logi dynamiczne

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 27 sty 2008, 01:13

tylko znalezc kogos w 3miescie kto mi zrobi logi bo sam Vaga nie mam ani zbytnio nie mam pojecia jak to zrobić... ;-)

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 27 sty 2008, 09:53

Daras, dzis po poludniu jestem w Slupsku :) do jutra bede tam siedzial :D Vaga z laptopem mam :D

zawsze to 100km ale mniej niz do wawy :P

jak cos to na kom podany na aukcji

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 27 sty 2008, 09:56

kurde... a moze jutro jak bedziesz wracał do wawy? :-P nie jedziesz jakoś przez 3miasto?

dziś nie chce wsiadać za kółko bo wczoraj troche ostro podrinkowałem ;-)

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 27 sty 2008, 10:27

Z którego roku masz Audiczke ?

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 27 sty 2008, 11:35

koniec 94r. jeżeli to coś da to przepływka Pierburga ;-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 27 sty 2008, 15:38

Kolego sprawdź na samym początku czy weżyki ciśnienowe od turbo do n75 są całe, czy nie sa poprzecierane albo gdzieś pekniete, jesli bedzie jakaś nieszczelnoś auto nie bedize chciało iść i bedize efekt taki co piszesz ze jest wrażenie iz za późno zaczyna pompowac turbina. Może być również nieszczelny N75 i upuszcza cisnienie. Ale jak podłaczysz vaga i zrobisz logi to bedize wszystko jak na dłoni. Powodzenia. <ok>

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 27 sty 2008, 15:39

no to pozostaje mi znaleźć kogoś z kim bede mógl zrobic logi ;-)

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 28 sty 2008, 08:22

no nietety troche mi sie zmienilo :(

nie mialem dostepu do netu, a szkoda ze nie przekreciles bo lecialem do domu przez Gdynie :(

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 08 lut 2008, 15:12

panowie, bylem na kompie i pokazało błąd 00575. logów nie robiłem tylko sprawdził błędy.

co to może być? coś z ciśnieniem doładowania, ale coś wiecej?


P.S poprawił też kąt wtrysku bo był źle ustawiony i jest jakby ciut lepiej, tzn lepiej sie zbiera, ale to dalej nie to i dalej przy wyższych obrotach (np na IV przy 120) czuć lekkie wachania, tzn jakby coś go przyduszało.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 08 lut 2008, 18:51

Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej tak wygląda z błędu.
może sonda ??

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 08 lut 2008, 19:03

Bład 00575 to typowy bład przeładowania - poniewaz nie zamiesciles/nie zrobiles logów trudno tak wrozyc z fusow.
Sprawdz wszystkie wezyki od N75 dokladnie czy nie poprzecierane.

jesli OK


Podmien N75 od dobrego auta i sprawdz.


pozdr
Ostatnio zmieniony 08 lut 2008, 19:07 przez przemik, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl