[80 B4 TDI] problem z przyspieszaniem / błąd 00575
[80 B4 TDI] problem z przyspieszaniem / błąd 00575
kupilem wczoraj drugą B4 i widze że "idzie" ona gorzej niż moja poprzednia, mimo że tamta na Boschu ta na Pierburgu. Wydaje mi sie że turbo włancza sie zbyt późno, troche za słabo "daje" i przy wyższych obrotach auto jakby przerywało. przebieg to 229tyś i jest w 100% oryginał.
Czyżby już turbo padało? Nic nie kopci, silnik chodzi pięknie i z dołu suchy (turbo też).
Jakieś pomysły jak sprawdzić co jest grane?
Czyżby już turbo padało? Nic nie kopci, silnik chodzi pięknie i z dołu suchy (turbo też).
Jakieś pomysły jak sprawdzić co jest grane?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2008, 15:39 przez Daras, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Kolego sprawdź na samym początku czy weżyki ciśnienowe od turbo do n75 są całe, czy nie sa poprzecierane albo gdzieś pekniete, jesli bedzie jakaś nieszczelnoś auto nie bedize chciało iść i bedize efekt taki co piszesz ze jest wrażenie iz za późno zaczyna pompowac turbina. Może być również nieszczelny N75 i upuszcza cisnienie. Ale jak podłaczysz vaga i zrobisz logi to bedize wszystko jak na dłoni. Powodzenia. <ok>
panowie, bylem na kompie i pokazało błąd 00575. logów nie robiłem tylko sprawdził błędy.
co to może być? coś z ciśnieniem doładowania, ale coś wiecej?
P.S poprawił też kąt wtrysku bo był źle ustawiony i jest jakby ciut lepiej, tzn lepiej sie zbiera, ale to dalej nie to i dalej przy wyższych obrotach (np na IV przy 120) czuć lekkie wachania, tzn jakby coś go przyduszało.
co to może być? coś z ciśnieniem doładowania, ale coś wiecej?
P.S poprawił też kąt wtrysku bo był źle ustawiony i jest jakby ciut lepiej, tzn lepiej sie zbiera, ale to dalej nie to i dalej przy wyższych obrotach (np na IV przy 120) czuć lekkie wachania, tzn jakby coś go przyduszało.
Bład 00575 to typowy bład przeładowania - poniewaz nie zamiesciles/nie zrobiles logów trudno tak wrozyc z fusow.
Sprawdz wszystkie wezyki od N75 dokladnie czy nie poprzecierane.
jesli OK
Podmien N75 od dobrego auta i sprawdz.
pozdr
Sprawdz wszystkie wezyki od N75 dokladnie czy nie poprzecierane.
jesli OK
Podmien N75 od dobrego auta i sprawdz.
pozdr
Ostatnio zmieniony 08 lut 2008, 19:07 przez przemik, łącznie zmieniany 1 raz.