[b3 1.8 wtrysk] nie wiem co jej jest.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
witam z tej samej przyczyny złego obiegu płynu chłodzącego zamarza reduktor trzeba go rozebrać i przeczyścić a jak już śmiga długo na gazowni to wymiana membran by nie zaszkodziła kiedyś miałem objaw w ładzie 2107 przy długim użytkowaniu gazu były membrany tak sztywne że autko przestało chodzić na wolnych obrotach mowa o gazowni i silnik na gazniku
Daj sobie spokój z wymianą membran. Wymień cały reduktor i nawet, jak nie uruchomisz benzyny, to ci będzie zapalał na gazie i ogólnie będzie lepiej chodził. Za reduktor załacisz około 200zł i masz spokój. Nawet, jak będziesz jeździł na samym gazie, to reduktor spokojnie wytrzyma 2 sezony, czyli koszty niewielkie, bo wychodzi 100zł/rok.
Oczywiście najlepiej by było zrobić najpierw benzynę, potem gaz, ale jesli nie robisz sam i nie masz taniego mechanika i dojścia do tanich części, to ta droga może okazać się bardzo kosztowna. Śmiem twierdzić, że 1000zł na takie podejście może nie wystarczyć.
Oczywiście najlepiej by było zrobić najpierw benzynę, potem gaz, ale jesli nie robisz sam i nie masz taniego mechanika i dojścia do tanich części, to ta droga może okazać się bardzo kosztowna. Śmiem twierdzić, że 1000zł na takie podejście może nie wystarczyć.