Witam serdecznie
Moje Audi jest z rocznika 93 Avant i sprawia mi ostatnio sporo problemów ponieważ kupiłem auto okazyjnie lecz jak się okazało okazji nie ma
Objawy są następujące:
1.szarpie na niskich obrotach (myślałem że to kończy się sprzęgło)
2.po odpuszczeniu gazu z wysokich obrotów brak reakcji na pedał gazu i taki kichnięcie
3.przy wciśnięciu sprzęgła potrafi się zadusić
4.świece grzeją za długo zwłaszcza latem
5.wskaźnik temperatury silnika pokazuje znacznie ponad 90 stopni dochodzi do pierwszej kropki
6.falujące obroty i zbyt długo chodzi na "ssaniu"
Po podłączeniu komputera pokazało następujące błędy:
522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
542 Czujnik początku tłoczenia
1268 Nastawnik dawki paliwa
Mechanik powiedział że on proponuje zacząć od naprawy pompy wtryskowej i wysłania jej do naprawy( dowiedziałem się że koszt takiego nastawnika to ok 500zł).
Podobno powyższe objawy może powodować sam uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego?
Niestety nie udało nam się go wymienić. Brak jest na nim oznaczeń producenta czy jakiegoś kodu jest ok koloru niebieskiego może ktoś z państwa spotkał się z takim problemem ?
Z góry dziękuje za pomoc
[B4 1.9 TDI 1Z] Kilka objawów prośba o interpretacje błędów?
co do czujnika
viewtopic.php?t=9722
z jego przyczyny masz objawy 4,6
sprawdź sobie też mikrowyłączniki na pedale sprzęgła i hamulca
staraj się używać opcji szukaj bo większość tych objawów była opisywana wielokrotnie
viewtopic.php?t=9722
z jego przyczyny masz objawy 4,6
sprawdź sobie też mikrowyłączniki na pedale sprzęgła i hamulca
staraj się używać opcji szukaj bo większość tych objawów była opisywana wielokrotnie
wygląda na to że gośćco ci sprzedał wiedzoiał co jest i chciał go sprzedac wyglada jak juz napisano nastawnik oraz czjnik ja na swoim ma mtakie numery( podaje Ci wszystkie mozliwe) rok 92
805/13/1
025906 041A
1.92
ostatni to chyba rok produkcji :roll:
czujnik to ok 20 zł ale z tym nastawnikiem to koszt nie mały
805/13/1
025906 041A
1.92
ostatni to chyba rok produkcji :roll:
czujnik to ok 20 zł ale z tym nastawnikiem to koszt nie mały
Witem dziękuje za odpowiedzi właśnie odebrałem autko od mechanika który wymienił czujnik temperatury silnika ,uszczelnienie i regulacja pompy wtryskowej.
Wyraźna poprawa pozostaje wymienić nastawnik dawki paliwa bo ma wyrobione ścieżki i to pewnie on daje owe kichnięcie i zaduszenia.
Wymiana takiego nastawnika to koszt ok 500-600 zł (mam nadzieje że to pomoże) bo pompka regenerowana to wydatek ok 2200 netto (Diesel Serwis w Krotoszynie)
Może ktoś z państwa mógł by mi polecić jakiś kontakt na regeneracje pompy za rozsądniejsze pieniądze ?
Pozdrawiam
Wyraźna poprawa pozostaje wymienić nastawnik dawki paliwa bo ma wyrobione ścieżki i to pewnie on daje owe kichnięcie i zaduszenia.
Wymiana takiego nastawnika to koszt ok 500-600 zł (mam nadzieje że to pomoże) bo pompka regenerowana to wydatek ok 2200 netto (Diesel Serwis w Krotoszynie)
Może ktoś z państwa mógł by mi polecić jakiś kontakt na regeneracje pompy za rozsądniejsze pieniądze ?
Pozdrawiam
W zasadzie szukam nowego nastawnika gdyż mechanik stwierdził że ścieżki są wytarte w moim nastawniku co powoduje jego zacinanie. Szukam właśnie serwisu od pomp wtryskowych który posiada takie nastawniki.
Wprawdzie mam kilka adresów ale jestem otwarty na wasze propozycje przyznam że najbardziej zależało by mi na serwisie 50-100Km od Turku wielkopolska (Konin Kalisz Koło itd)
Kto szuka ten znajdzie oby nie rachunek na 2200
Wprawdzie mam kilka adresów ale jestem otwarty na wasze propozycje przyznam że najbardziej zależało by mi na serwisie 50-100Km od Turku wielkopolska (Konin Kalisz Koło itd)
Kto szuka ten znajdzie oby nie rachunek na 2200