Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABT]wyciekający płyn chłodniczy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
baskonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:52
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

[80 B4 ABT]wyciekający płyn chłodniczy

Post autor: baskonik » 06 sty 2008, 20:16

Witam.Wycieka mi płyn chłodniczy spod czujnika temperatury(niebieskiego).Jaka może być przyczyna?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 06 sty 2008, 20:27

Uszkodzony krucieć, brak zawleczki zabezpieczającej, uszkodzona uszczelka pod czujnikiem albo uszkodzony zam czujnik. <ok>

baskonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:52
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Post autor: baskonik » 06 sty 2008, 20:32

a czy tą uszczelke co jest pod czujnikiem można kupić?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 06 sty 2008, 20:37

Tak to jest zwykły oring o wymiarach 19,6x3,6 i numerze katalogowym 903 168 02 .

baskonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:52
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Post autor: baskonik » 06 sty 2008, 20:45

dzięki wielkie mam nadzieje że to tylko uszczelka.Mam jeszcze jedno pytanie związane z czujnikiem temperatury.Do wymiany mam czujnik szary ponieważ nie wskazuje mi dobrej temperatury.Przez cały czas podczas jazdy wskazuje 50 stponi.Gdy się włączy wentylator to na wskaźniku jest ok.70 stopni.Wskaźnik jest na 100% sprawny bo był sprawdzany.Od jakiego silnika jeszcze oprócz ABT będzie pasował ten czujnik do mojego bo chciałem kupić używany fabryczny bo słyszałem że te ze sklepów nie wskazują dokładnie?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 06 sty 2008, 20:57

Będzie pasować od silników ABK, ABT, ABM, AAZ, 1Z nr kat 053 919 501A.

baskonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:52
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Post autor: baskonik » 06 sty 2008, 21:04

kokolino a czy te oringi są takie same na jednym i na drugim czujniku?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 06 sty 2008, 21:05

Tak są takie same. Przynajmniej tak podaje ETKA.

baskonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:52
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Post autor: baskonik » 06 sty 2008, 21:09

dzięki kokolino

Awatar użytkownika
Ra_bu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Ra_bu » 28 sty 2008, 20:16

ja mam problem ze wycieka mi plyn z tego kruca co jest z tylu glowicy tzn. tu przy akumulatorze wiec wymienilem na orginal i znow to samo szlak mnie bierze!!! pomocy

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 28 sty 2008, 20:32

Ra_bu pisze:ja mam problem ze wycieka mi plyn z tego kruca co jest z tylu glowicy tzn. tu przy akumulatorze wiec wymienilem na orginal i znow to samo szlak mnie bierze!!! pomocy
u mnie byl ten sam problem mi wymienili razem z rozrzadem i problem znikl a mozliwe ze za mocno dokreciles i uszkodziles "gniazda" na sruki i stad cieknie :P u mnie tak bylo otwory na śruby były w kwadrat wymienili i już nic nie cieknie

Awatar użytkownika
Ra_bu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Ra_bu » 29 sty 2008, 00:26

powiem ci ze juz 3 zalozylem i zle,orginalny jak maszyna stala 6 dni w garAZU bez jazdy to caly zbiorniczek wyciek wyrownawczy

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 29 sty 2008, 19:44

jestes pewien ze to kruciec a nie dziurawy waz

Awatar użytkownika
Ra_bu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Ra_bu » 30 sty 2008, 13:29

napewno bo cieknie po glowicy tzn. splywa po niej . a przez jakis czas bylo ok a tu znowu jak samochod postal 1 tydzien w garazu

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 30 sty 2008, 20:49

jak mozesz to oglodnij glowice w tym miejscu czy przypadkiem nie jest peknieta lub nie wywalilo uszczelki pod glowica ja tak mialem dwa tygodnie temu tylko u mnie lalo po stronie kolektorow

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl