[all] Polerowanie lakieru
[all] Polerowanie lakieru
Witam,
Panowie jakis czas temu lakierowalem klape od mojej furmany w garazu, caly samochod byl okryty folia, jednak z maski zsunal sie kawalek i po lakierowaniu na masce zostal zmatowiony prostokat Czy ktos z was spotkal sie z takim problemem i usunal go ??
wiem napewno ze trzeba to spolerowac, ale teraz pytanie jaka pasta polerska, nie chcial bym pogorszyc sprawy i np zetrzec lakieru przy moim przesadyzmie pewnie zetre jeszcze baze
Panowie jakis czas temu lakierowalem klape od mojej furmany w garazu, caly samochod byl okryty folia, jednak z maski zsunal sie kawalek i po lakierowaniu na masce zostal zmatowiony prostokat Czy ktos z was spotkal sie z takim problemem i usunal go ??
wiem napewno ze trzeba to spolerowac, ale teraz pytanie jaka pasta polerska, nie chcial bym pogorszyc sprawy i np zetrzec lakieru przy moim przesadyzmie pewnie zetre jeszcze baze
sam sie zastanawiam nad polerka swojej niuni chciałbym zakupić cos takiego
http://allegro.pl/item299818526_1950w_s ... ratis.html
i do tego zapewne potrzebna bedzie jakas pasta moze byc ta G3? i pewnie jeszcze jakiś wosk albo cos innego po zastoswaniu tej pasty. jakas warstwa ochronna na lakier?
robił juz ktoś taki zabieg, jakie obroty do tego zastoswać ja osobiscie mysle ze
jakies 2000-2500obr/min to max.
http://allegro.pl/item299818526_1950w_s ... ratis.html
i do tego zapewne potrzebna bedzie jakas pasta moze byc ta G3? i pewnie jeszcze jakiś wosk albo cos innego po zastoswaniu tej pasty. jakas warstwa ochronna na lakier?
robił juz ktoś taki zabieg, jakie obroty do tego zastoswać ja osobiscie mysle ze
jakies 2000-2500obr/min to max.
kubik, Ferleca coś takiego nazwa ale jak pójdziesz do sklepu z art. dla lakierników to gośc napewno będziewiedział kazdy lakiernik ją stosuje
[ Dodano: 2008-01-29, 21:11 ]
wenon, Do tej maszynki pasat G3 jest idealna obroty na średnim poziomie w zależności od potrzeby ,ale najlepiej zacznij od najniższych i nie trzymaj w jednym miejscu żeby nie przegżac lakieru , po tym najlepiej zastosować jakiś dobry wosk można go nałozyć również tą maszyna potem zmienić przystawke i wypolerować efekt piorunujący :mrgreen:
[ Dodano: 2008-01-29, 21:11 ]
wenon, Do tej maszynki pasat G3 jest idealna obroty na średnim poziomie w zależności od potrzeby ,ale najlepiej zacznij od najniższych i nie trzymaj w jednym miejscu żeby nie przegżac lakieru , po tym najlepiej zastosować jakiś dobry wosk można go nałozyć również tą maszyna potem zmienić przystawke i wypolerować efekt piorunujący :mrgreen:
Ja do takich dupereli jak zapylony kawałek maski używam właśnie pasty Tempo firmy K2 i jestem z niej zadowolony.Miękka szmatka, trochę pasty rozprowadzić na polerowana powierzchnię, poczekać 2-3 minuty i ręcznie szmatką wypolerować.Jeżeli ten kawałek co wypolerowałeś będzie bardzo rzucał się w oczy(tzn. błyszczy a reszta matowa)to lekko wypoleruj całą maskę i będzie oki.Pasty takie jak Farekla, Komandant itp. są bardzo ostre i przy takich lekkich polerkach nie polecałbym ich, ewentualnie zalecałbym ostrożność i delikatność.Pozdrawiamkubik pisze:G3 to cała nazwa tej pasty czy jest moze jakiś producent ?
Kiedyś mi ktoś polecił K2 - lekko ścierna i mam bagażnik w kółeczka. :evil:
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
hmmm... zastanawia mnie jak musiały cie bolec rece po polerowaniu ta fareclą... bo farecla jest typowa to polerowania maszynowego gdyż polerka pod wplywem choć niskich obr. zdziera jakas setna lakieru (zmatowionego, delikatnie porysowanego, wyblakłego) przez co ten lakier sie tak swieci jak nowy, po tej operacji zawsze dajemy wosk i to nie raz na jakis czas ale co tydz. i jakis dobry by nasz lakier juz taki pozostal takze stary podziw za polerowanie ręczne Farecla