Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 AAH 2,8 V6] gaz: czy ma to sens? sequent czy zasysacz?

Wszystko co związane z LPG
pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 13 paź 2007, 12:00

Mam zwykła instalację II generacji , największy parwonki Landi renzo i Blosa. Kosztowało mnie to 1000zł plus mój parownik i mój blos. Parownik to używka z allego za 50 zł ( nie sprawdził się gościowi w BMW 540), a blos miałem w każdym aucie od chwili jego wejścia na rynek. Tylko go przekładam :-D

Awatar użytkownika
oli 2.8 v6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 12 sie 2007, 16:31
Lokalizacja: Łuków

Post autor: oli 2.8 v6 » 13 paź 2007, 19:04

W MOJEJ V6 na trasie pali11lgazu nie więcej jak 150km./godz. wmieście to potrafi i16połknąć dlatego że jestem nerwowy i nie lubię czekać jak ktoś się mota tylko wciskam pedał ,pisk oponi do przodu..... ;-)

zalew8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 lis 2007, 10:08
Lokalizacja: Wrocław

jednoznaczna odpowiedź

Post autor: zalew8 » 01 gru 2007, 09:25

Panowie, jestem całkiem zielony w temacie więc proszę o wyrozumiałość. W poniedziałek odbieram coupe z AAH i niestety muszę jej to zrobić i założyć LPG (robię ok. 100km/dziennie). Mój mechanik, któremu ufam (całkiem nieźle zajmuje się moim VW Golfem 1,9tdi) twierdzi, że jego kolega ma sekwencję w 2,6 i strasznie narzeka, że zanim się nagrzeje i przełączy spala pół baku benzy. Mechanik i gazownik radzą włożyć zwykłą instalację z blosem. Co robić? To że sekwencja jest droższa, nie ma dla mnie znaczenia- wolę raz wydać dobrze i mieć spokój. Tu jak słyszę o jakiś strzałach to nie wiem komu wierzyć;) Proszę o pomoc...

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 01 gru 2007, 13:50

Ja mam 2.6 +LPG sekwencja narazie przejechałem w tym układzie 11,000km i zero problemów, nie wiem co to strzelanie w kolektor czy cokolwiek innego, znajdź kogoś kto sie na tym zna i wie jak poprawnie założyć taka instalke. A paliwka nie pali strasznie na rozruch jakieś 50zl miesięcznie.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 01 gru 2007, 14:31

zalew8 pisze:strasznie narzeka, że zanim się nagrzeje i przełączy spala pół baku benzy.
Niestety to jest podstawowa wada sekwencji :-( . Ale nie jest aż tak źle. Najważniejsze, żeby nie robić bardzo krótkich odcinków, bo wtedy rzeczywiście zimą praktycznie jeździmy na benzynie.
Natomiast ani blosa, ani miksera nie polecam, naprawdę szkoda silnika.
Jak już będziesz wkładał instalację, jak wspomniał Siwusek216, najważniejsze to znaleźć naprawdę dobry zakład, bo pomimo teoretycznie prostoty instalacji bardzo łatwo można to spartolić np. przez nieumiejętne usytuowanie wtryskiwaczy, dobór komponentów czy też źle przeprowadzoną kalibrację instalacji.

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 09 gru 2007, 12:41

jednak chyba daruje sobie gaz... po pierwsze dlatego ze chyba zmienie samochod, kupie A4 tez 2,8 oczywiscie i tam zaloze gaz. za pol roku instalacja mi sie nie wzroci, dwa ze nie jezdze ostatnio jakos strasznie duzo. ostatnio na trasie zszedl mi do 8 litrow, bylo to w nocy i nie kladlem jakos strasznie, ale bylo troche gorek i kilka razy szedlem po 150.
zauwazylem ze jak jade na 5 biegu okolo 120-140 to pokazuje fajne spalanie (7-8litrow), auta z mniejszymi silnikami maja wtedy wieksze spalanie chwilowe. robie glownie trasy wiec mi to pasuje.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 09 gru 2007, 18:32

Jeżeli zamierzasz zmieniać auto, to rzeczywiście nie zakładaj LPG.
Spalanie w granicach 7-8 l na 100km to prawie jak spalanie 1,6 :mrgreen:
W A4 też bym się zastanowił.
Ale to już twoje podwórko.
Zdrówko.

Awatar użytkownika
elmer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 12 gru 2007, 15:03
Lokalizacja: Legnica

Post autor: elmer » 12 gru 2007, 15:19

Przyłącze się do tematu bo jestem szczęśliwym posiadaczem drugiej już audiczki z V6. Pierwsza była C4 ABC, a teraz jest 80 AAH zagazowana na szczęście BLOS-em.
Przy cenie auta oscylującej wokół 10 tys. nie widzę sensu zakładania sekwencji.
W przypadku dużych rocznych przebiegów chyba lepiej kupić TDI.
Wcześniej miałem zamontowany mieszalnik - gówno bo inaczej nie można tego nazwać... przekrój to coś miało 36 milimetrów... do 3 tys. obr "jakoś" się jechało potem już tylko wyło... Na BLOS-sie pięknie się wkręca na obroty i nic nie strzela. Jedyne o czym muszę pamiętać to tuż przed wyłączeniem silnika oczywiście w trakcie jazdy bez obciążenia przełączyć na benzynkę. Po co? Po to, że jak będę odpalał za minutkę albo dwie nie wybuchnie mieszanka nagromadzona w kolektorze ssącym. Oczywiście po dłuższym postoju nie ma z tym problemu. Żona też jeździ tym autem - nie wykonuje podobnych operacji i nic się nie dzieje.
Co się tyczy spalania to oczywiście z ciężką nogą 15-18l/100km.
Spokojna jazda żony po mieście przynosi efekt: 10,5l/100km (nie wiem jak ona to robi :-D )
Moja jazda w mieście 12-13l/100km.
Na niemieckich autostradach przy prędkościach 150-160km/h nie więcej niż 10,5l/100km.

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 14 gru 2007, 20:17

zserty pisze:Jeżeli zamierzasz zmieniać auto, to rzeczywiście nie zakładaj LPG.
Spalanie w granicach 7-8 l na 100km to prawie jak spalanie 1,6 :mrgreen:
W A4 też bym się zastanowił.
Ale to już twoje podwórko.
Zdrówko.
dziwnie to brzmi, ale on naprawde niewiele pali. myslalem ze bedzie jadl duzo wiecej. fakt faktem jak jezdze po okolicy to pali duzo, ale silnik zimny i maks 50 km/h. na trasie jest super

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 15 gru 2007, 11:30

w 2,8 kolektor jest metalowy ale jak pakować to tylko sekwencja.

scyzor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 14 sty 2008, 15:03
Lokalizacja: GARWOLIN

Post autor: scyzor » 29 sty 2008, 22:33

<ok> moja audiczka AAH ,nie jest na sekwencji , na mieście spala 16 litrów lpg .w trasie 11-12m , wszystko jest ok 8-) . :?: koledzy ,co to jest ten BLOS ???[/i]

[ Dodano: 2008-01-29, 22:36 ]
:arrow: spalanie przy agresywnej jezdzie :evil:

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 29 sty 2008, 23:02

ja juz sie zdecydowalem... zadnego gazu! jak jezdze mojego brata BMW 318is w gazie musze zalac tyle samo co do mnie, i ciagle sa jaja z gazem. nawet z sekwencja tez sa problemy czasem. mialem juz 4 auta z gazem i zawsze cos sie dzialo, ciagle to trzeba regulowac itp, a tak wszystko dziala. dwa ze to auto jakos dramatycznie nie pali...

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 29 sty 2008, 23:02

Blos to gaznik gazowy zamiast miksera.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl