Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 RA] Klakson nie działa

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 11 gru 2007, 20:00

Możesz kupić w firmie amt-zestaw minister plus.Obecnie b.ładne piloty w komplecie,cena 80pln.Kilka zamontowałem działają dobrze,mają atest E 20 ,oprócz tego funkcje mini alarmu-wyjście na syrenkę ,potwierdzenie kierunkowskazami

franekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Chorzów

[80 B4 2.3 NG] wymiana centralnego zamka

Post autor: franekk » 26 sty 2008, 16:08

Wysiadł mi centralny zamek w mojej Audicy(zamykanie z klucza - pneumatyka).Po kilku próbach zrezygnowałem z naprawy i zdecydowałem o wymianie na elektryczny. Alarm założyłem wczesniej (z wyjściem na cz) i kupilem siłowniki. Czy ktoś to już przerabiał ? Są jakieś problemy ? Będę zobowiązany za podpowiedź...

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 26 sty 2008, 22:05

sam tego nie robilem, ale nie powinno byc problemow jakis wiekszych. wiem ze sie da bo niektorzy zakladaja oddzielny silownik elektryczny zeby sterowal zamkiem (jak nie potrafia albo nie moga podlaczyc pod pneumatyka).
dobrze jakbys odpial calkiem te silowniki pneumatyczne bo beda stawiac dodatkowy opor. nie wiem jak to wyglada w srodku i czy da sie je odpiac bo w 80 tego jeszcze nie robilem. Ale jak wszyscy wiemy: dla chcacego nic trudnego, wiec dasz rade.
I jeszcze rada: kup te silowniki "ze sprzeglem", jest ich sporo na allegro, sa drozsze o 5zl od zwyklych ale naprawde dzialaja lepiej, zdarzalo mi sie wymieniac zwykle wlasnie na te.

franekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: franekk » 26 sty 2008, 22:38

ok , dzię :-) ki

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 28 sty 2008, 17:06

Ja gdybym miał pneumatyczny to za nic bym go nie wymieniał na elektryczny,gdyż pneumatyki chodzą lata bez awarii,a elektryczne do dwóch lat,potem trzeba wymieniać siłowniki,kable w drzwiach(sporo tego już przerobiłem).Używaną pompę centralnego pewnie da się zdobyć bez trudu,również siłowniki i wężyki ciśnieniowe-no i masz oryginał.Aby założyć elektryczne trzeba usunąć pneumatyki,bo będzie brakowało miejsca i wykorzystasz miejsce podpięcia do zamka drzwiowego.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 29 sty 2008, 13:33

Ja zakładałem elektryczny do swojej coupejki i wraz z alarmem hula jak trzeba, największy problem stanowi przeprowadzenie przewodów a z resztą nie powinno być kłopotu.
radzę się dobrze zastanowić gdzie sie podpiąć z zasilaniem bo to niby ma swoje bezpieczniki ale wcale nie jesta takie bezpieczne :-(
wiem bo przy okazji spalilem zarówki na desce :-P

kali_mann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 29 paź 2007, 15:06
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: kali_mann » 30 sty 2008, 11:26

Witam
Też mam problem z centralnym zamkiem mianowicie prawa strona przód i tył mi nie chodzi i cały czas pracuje pompka . Może mi doradzicie co to jest , gdzie może być nieszczelny bo trochę dużo rozbierania .
dzięki

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 30 sty 2008, 12:28

Zobacz kable które doprowadzają zasilanie bo mogły się przepalić i jest przebicie.
U mojego brata w golfie III też padły-a centralny jest ten sam.

kali_mann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 29 paź 2007, 15:06
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: kali_mann » 30 sty 2008, 18:37

Kable raczej są ok. bo gdy zdejmę wężyk z pompki i zatkam pompkę palcem to pompka przestaje pracować . Wydaje mi się że to jest coś z podciśnieniem , tylko kompletnie nie wiem od czego mam zacząć . W bagażniku pod wykładziną sprawdzałem wszystkie wężyki od pompki są szczelne i dalej nie wiem co robić ???
POMOCY !!!

Pozdrawiam

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 30 sty 2008, 21:32

Nieszczelność jest najczęściej w miejscu-słupek -drzwi-w golfie jest taka specjalna guma łącząca oba plastikowe wężyki,u kolegi zrobiła się luźna i ciśnienie spychało ją z przewodu co szedł do drzwi-pompa długo pracowała wtedy

kali_mann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 29 paź 2007, 15:06
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: kali_mann » 04 lut 2008, 17:20

Doszedłem końca z tym centralnym . Tak jak napisał Assai spadł wężyk pomiędzy słupkiem a drzwiami .

Dzięki

Awatar użytkownika
bamber
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 20 cze 2007, 22:55

[B4 TDI]AVANT central zamek

Post autor: bamber » 27 lut 2008, 19:57

mam nadzieje ze nie dubluje problemu???ktory u mnie wyglada tak:mam w orginale centralny zamek z pilota i ostatnio nawalil w ten sposob ze otwiera z pilota ale ni cholery nie zamyka tylko mruga kierunkami i koniec, kluczykiem bez problemu i zamyka i otwiera. koledzy jakies propozycje???

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 27 lut 2008, 20:52

Brak impulsu na przewodzie sygnałowym, centralka nie podaje sygnału do pompki.
Poczytaj to, powinno pomóc

viewtopic.php?t=12965

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 27 lut 2008, 21:34

Mialem to samo wymiana centralki i po problemie..

Awatar użytkownika
zimektm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 30 mar 2007, 13:59
Lokalizacja: Szczucin

[b2 4000s] centralny zamek

Post autor: zimektm » 29 lut 2008, 18:52

Witam dzisiaj przy wymianie klamek i przy regeneracji takiego czegoś co służy do zamykania dzwi od środka za pomocą dzyndzelka i do siłownika centralnego zamka. Przy okazji postanowiłem się zabawić z centalnym zamkiem który już dłuższą chwilę nie działa wyciągnąlem siłownik i dmuchając w weżyk stwierdziłem że układ jest szczelny. Rozebrałem drzwi kierowcy odłączyłem wtyczkę od głównego silownika i stwierdziłem że nie dopływa prąd. Sprawdziłem bezpiecznik i nadal nic. Gdzie w aucie jest sprężarka i co może być przyczyną usterki. Z góry dzięki za pomoc

siłownik slave
Obrazek

do regeneracji- nazwy tego elementu nie znam ?
Obrazek
Ostatnio zmieniony 03 mar 2008, 21:20 przez zimektm, łącznie zmieniany 3 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl