Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABT]wyciekający płyn chłodniczy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 30 sty 2008, 22:29

Ra_bu, czy przy wymianie króćca wymieniłeś oring na nowy, a może głowica w miejscu przylegania króćca ma wżery? Coś za duży masz ten wyciek :roll:

Awatar użytkownika
Ra_bu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Ra_bu » 31 sty 2008, 22:35

jak mi sie wydaje to gdy audi ma walnięta uszczelke lub peknieta glowice to samochod wogole nie jezdzi i zero cieplego ogrzewania a u mnie jest sauna :)

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 02 lut 2008, 16:25

zalezy gdzie pekla jak peknie jakis kanal to albo bedzie gubil plyn albo olej w zalerznosci gdzie pekla podobnie jest z uszczelka mnie wywalilo uszczelke na kanale chlodzacym i mialem duze ubytki plynu ulany byl blok i znaczna czesc glowicy w miejscu nieszczelnosci

Miro1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 28 kwie 2007, 18:31
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Miro1 » 28 kwie 2008, 12:01

koledzy słyszałem że jak się wymienia ten kruciec to watro przy montażu zasilikonować tylko jaki to ma być silikon, bo przecież jest tam wysoka temperatura?

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 28 kwie 2008, 14:07

Oryginalny o-ring za 3,50 zl (oryginalny jest twardy i matowy), kruciec oryginalny to wydatek kolo 60zl i silikon na wysokie temperatury ja w intercarsie zaplacilem okolo 20 zl. sprawdz powierzchnie na glowicy czy nie ma wrzerow.

Miro1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 28 kwie 2007, 18:31
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Miro1 » 28 kwie 2008, 14:17

a jak są wrzery to co zrobić i jak nałozyć ten silikon bo bedziemy u kumpla też w abt wymieniać a wogule to jest to do zrobienia samemu czy jechać do warsztatu.

a.g179

Post autor: a.g179 » 28 kwie 2008, 17:22

krychu pisze:Oryginalny o-ring za 3,50 zl (oryginalny jest twardy i matowy), kruciec oryginalny to wydatek kolo 60zl i silikon na wysokie temperatury ja w intercarsie zaplacilem okolo 20 zl. sprawdz powierzchnie na glowicy czy nie ma wrzerow.
Tez mi ubywal plyn walnieta byla nagrzewnica sam wymienilem to byl koszmar ale dalem rade i dalej ubywal w miejszej ilosci wlasnie z tego plastikowego z pod uszczelki,wyszlifowalem papierem wodnym (równa powierzchnia) od czola tam gdze uszczelka przychodzi na to silikon uniwersalny, niema tam tak wysokich temperatur max 100 stopni i jest git a bylo to rok temu pozdrawiam

Ps.Stara uszczelka zostala, po szlifowaniu bardzej wystaje <ok>

No i jest padaczka znowu cieknie nie na uszczelce tylko na plastiku(króciec) widac kropelki plynu,do wymiany widac ze cos sie robi po tylu latach :cry: Jestem po wymianie krociec wodny kosz 5 zl + silikon zapobiegawczo i plyn chodniczy :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl