
[audi 80 b4 v6 2.6]mam problem jak wymontowac tynel srodkowy
[audi 80 b4 v6 2.6]mam problem jak wymontowac tynel srodkowy
witam mam problem przeaplily mi sie zarowki od wsakznikow dodaktowych voltomirza cisnienia oleju i temperatury oleju jka rozebrac ten tynel by dojsc do zarowek 

- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Pierw musisz odkrecić oslone panelu regulacji nawiewem w tym celu sciagasz trzy gałki od regulacji (albo ciagniesz je przez jakąś szmatke kobinerkami, albo uzywasz cienutkiego śrubokreta i podważasz je z brzegu - mają na to specjalne wyciecia) Pod dwoma skrajnymi gałkami masz dwie śróbki na krzyzaka, odkrecasz sróbki- teraz mozesz zdjac cała osłone panelu sterownania nawiewem (odrazu mozesz tamte żarówki też sprawdzić co zobaczysz), nastepnie na dole (pod panelem) zobaczysz dwie śróbki czarne (te co są na pierwszym planie) odkrecasz je i zdejmujesz wykończeniową listwe dodatkowych zegarów, teraz zegary powinny sie już dać ruszyć z miejsca, naspepnie nie pamietam ale chyba musisz odkrecić je jeszcze z boku (w tym celu muisz odgiąc boczną osłone tunelu (ciągniejsz ja w kierunku tyłu auta wtedy zeskoczy z zaczepów i bedziesz mógł ją odchylić jak to zrobisz to bedziesz widział czy sa śróbki po bokach czy nie, jak nie to zegary powinny wyjsc po wczescniejszych czynnościach które wykonałeś. Odkrecisz jeszcze osłone pod kierownica bedizesz miał dobry dotep do zegarow od tyłu.... A jak chcesz zdemontowac cały tunel to musisz zdjac tunel koncowy odkrecasz sruby pod popielniczka zdejmujesz go i masz dostep do śrób mocujących pierwszy tunel. Powodzenia, zapoznaj sie z regulaminem i na przyszłość nie pisz dwuch takich samych postów, inaczej bedizesz miał na karku moda <ok>