Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 tdi 1z] Swap benzyny na tdi

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

[b4 tdi 1z] Swap benzyny na tdi

Post autor: mad4max » 04 lut 2008, 16:21

Posiadam piekne b4 tdi '95 tyle ze po dachowaniu... koszt naprawy to minimum 7 tys, nie chce sie auta pozbywac za darmo dlatego wymyslilem ze kupie benzyne ze zblizonego rocznika i zrobie swap.
Dlatego mam pytanie, jakiego modelu poszukac aby przelozenie bylo mozliwie najprostsze?
zastanawiam sie na 2,0 benzyna, bez quattro, i w manualu dobry wybór? ewentualnie 1,6, dobry pomysł czy nie bardzo?
dodam ze posiadam nieuszkodzone zawieszenie i silnik, poduszki i mocowanie tez nie sa ruszone, ucierpiala tylko troche góra chłodnicy ale chyba nawet nie cieknie
najbardziej zastanawia mnie uklad łap pod motor, czy bedzie pasowal ten z 2,0? lub 1,6? zeby nie bylo cyrków potem typu wibracje itp i jakie moga byc problemy z elektryka?
z góry dziekuje za pomoc
a moze wziasc pod uwage swap do budy a4 czy a3?? pasowałoby?
Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 17:21 przez mad4max, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kamil 20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 27 lip 2007, 21:42
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: Kamil 20 » 04 lut 2008, 16:33

Mi to się wydaje że nie opłacalne. Według mnie lepiej kupić tdi i nie kombinować. Ale to jest moje zdanie.

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

Post autor: mad4max » 04 lut 2008, 17:01

zalezy mi aby auto bylo w super stanie i nie :-/ klepane
benzyne latwo znalesc zadbana diesla juz nie, za 8 tys kupie beznyne w super stanie a na diesla trzeba przynajmniej 13 i to jeszcze trzeba dobre pol roku go szukac zeby byl ladne
silnika mi tez szkoda oddawac za bezcen bo w takim stanie to drugiego nie znajde, niecale 200 udokumentowane i polowa czesci w zawieszeniu nowa!!!

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lut 2008, 17:09

Popraw kolego nazwe tematu (regulamin) używaj tagów. Co do swapa, to najopłacalniejsze było by kupienie budy z tdika wtedy miałbys wszystko co potrzeba na swoim miejscu, ale jak już miałbym brać sie za taki patent to raczej poszedł bym za ciosem i kupł bude z quattro zawsze jest to opcja na zmiane napedu jedynie nie wykożystałbys swojego tylnego zawieszenia. Ale pokusiłbym sie o zrobienie TDIka w Q.

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

Post autor: mad4max » 04 lut 2008, 17:26

quattro odpada! kto mi to zrobi!!
a budę samą to bym bardzo chętnie kupił tylko weź taka znajdź! nie ma szans, już pomijając nawet tdi. nie ma zadnej a juz napewno nie znajde takiej ktora bedzie mnie satysfakcjonować bo sa wyjechane wszystkie puste budy

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lut 2008, 17:40

Wiec pozostaje sprzedanie pozostałych zabawek i szukanie nowej fury

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

Post autor: mad4max » 04 lut 2008, 17:51

właśnie dlatego szukam całego auta w benzynie i sie pytam o swap...

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 04 lut 2008, 18:06

:?:
Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 21:41 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lut 2008, 18:09

Wg mnie niegdy nie dorówna to idealnie do orginału, zrobić mozna działac bedzie. Zabawy też jest nie mało ale to akurat jak ktoś lubi to czysta frajda tak jak pisze kolga Vision,

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 04 lut 2008, 18:20

:?:
Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 22:06 przez Vision, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lut 2008, 18:28

Kasa napewno duza za takie zabawy trzeba płacic, ale fraja jest, a co do MTDI to ostatnio słyszałem ze to nie chodzi jakoś specjalnie super, a pompe 10mm to już jest coś kopa wtedy ma takiego ze wtryski sie konczą :-D Ale nie róbmy OT.

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

Post autor: mad4max » 04 lut 2008, 19:48

ludzie jest tu ktos kto ma pojecie o układzie łap??
b3 to muzeum!!

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 04 lut 2008, 20:01

zeby do b3 wtawic tdiz b4 musilbys miec pozadna spaware i skonstruowac jakies zawieszenie na ten silnik. A co do 4x4 to juz calkiem odpada. Jak chcesz to pogadaj z kims niech ci przywiezie z niemiec ladna audi z zajechnym silnikem itp. Moze cos sie znajdzie....

[ Dodano: 2008-02-04, 20:03 ]
W b4 na ON i b4 na Pb z tego co wiem to mocowania silnika tez sie sporo ruznia, wiec moim zdaniem lipa....

mad4max
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:24

Post autor: mad4max » 04 lut 2008, 20:06

nareszcie jakies konkrety:)
ale we wszytskich wersjach? bo w 2,3 to silnik calkiem bokiem stoi w tym aucie....

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 04 lut 2008, 20:12

wlasnie w b4 nie orjetuje sie dokladnie na czym jest zawiesony, np 1,9 TDi B4 ma silnik zawieszony na poduszkach olejowuych, a one do karoserji, a w benzyniaku silnik "siedzi" na ramie pomocniczej tak jak umnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl