[b4 tdi 1z] Swap benzyny na tdi
[b4 tdi 1z] Swap benzyny na tdi
Posiadam piekne b4 tdi '95 tyle ze po dachowaniu... koszt naprawy to minimum 7 tys, nie chce sie auta pozbywac za darmo dlatego wymyslilem ze kupie benzyne ze zblizonego rocznika i zrobie swap.
Dlatego mam pytanie, jakiego modelu poszukac aby przelozenie bylo mozliwie najprostsze?
zastanawiam sie na 2,0 benzyna, bez quattro, i w manualu dobry wybór? ewentualnie 1,6, dobry pomysł czy nie bardzo?
dodam ze posiadam nieuszkodzone zawieszenie i silnik, poduszki i mocowanie tez nie sa ruszone, ucierpiala tylko troche góra chłodnicy ale chyba nawet nie cieknie
najbardziej zastanawia mnie uklad łap pod motor, czy bedzie pasowal ten z 2,0? lub 1,6? zeby nie bylo cyrków potem typu wibracje itp i jakie moga byc problemy z elektryka?
z góry dziekuje za pomoc
a moze wziasc pod uwage swap do budy a4 czy a3?? pasowałoby?
Dlatego mam pytanie, jakiego modelu poszukac aby przelozenie bylo mozliwie najprostsze?
zastanawiam sie na 2,0 benzyna, bez quattro, i w manualu dobry wybór? ewentualnie 1,6, dobry pomysł czy nie bardzo?
dodam ze posiadam nieuszkodzone zawieszenie i silnik, poduszki i mocowanie tez nie sa ruszone, ucierpiala tylko troche góra chłodnicy ale chyba nawet nie cieknie
najbardziej zastanawia mnie uklad łap pod motor, czy bedzie pasowal ten z 2,0? lub 1,6? zeby nie bylo cyrków potem typu wibracje itp i jakie moga byc problemy z elektryka?
z góry dziekuje za pomoc
a moze wziasc pod uwage swap do budy a4 czy a3?? pasowałoby?
Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 17:21 przez mad4max, łącznie zmieniany 1 raz.
zalezy mi aby auto bylo w super stanie i nie klepane
benzyne latwo znalesc zadbana diesla juz nie, za 8 tys kupie beznyne w super stanie a na diesla trzeba przynajmniej 13 i to jeszcze trzeba dobre pol roku go szukac zeby byl ladne
silnika mi tez szkoda oddawac za bezcen bo w takim stanie to drugiego nie znajde, niecale 200 udokumentowane i polowa czesci w zawieszeniu nowa!!!
benzyne latwo znalesc zadbana diesla juz nie, za 8 tys kupie beznyne w super stanie a na diesla trzeba przynajmniej 13 i to jeszcze trzeba dobre pol roku go szukac zeby byl ladne
silnika mi tez szkoda oddawac za bezcen bo w takim stanie to drugiego nie znajde, niecale 200 udokumentowane i polowa czesci w zawieszeniu nowa!!!
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Popraw kolego nazwe tematu (regulamin) używaj tagów. Co do swapa, to najopłacalniejsze było by kupienie budy z tdika wtedy miałbys wszystko co potrzeba na swoim miejscu, ale jak już miałbym brać sie za taki patent to raczej poszedł bym za ciosem i kupł bude z quattro zawsze jest to opcja na zmiane napedu jedynie nie wykożystałbys swojego tylnego zawieszenia. Ale pokusiłbym sie o zrobienie TDIka w Q.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
zeby do b3 wtawic tdiz b4 musilbys miec pozadna spaware i skonstruowac jakies zawieszenie na ten silnik. A co do 4x4 to juz calkiem odpada. Jak chcesz to pogadaj z kims niech ci przywiezie z niemiec ladna audi z zajechnym silnikem itp. Moze cos sie znajdzie....
[ Dodano: 2008-02-04, 20:03 ]
W b4 na ON i b4 na Pb z tego co wiem to mocowania silnika tez sie sporo ruznia, wiec moim zdaniem lipa....
[ Dodano: 2008-02-04, 20:03 ]
W b4 na ON i b4 na Pb z tego co wiem to mocowania silnika tez sie sporo ruznia, wiec moim zdaniem lipa....
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: